Fitness Seller

Welke Champagne drink jij morgen?

Bezoekers in dit topic

DOC.FEELGOOD

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2005
Berichten
502
Waardering
14
Gewoon uit interesse welke Champagne er zoal geschonken wordt morgen.
met de kerst een flesje Cristal Louis Roederer Cuvee 2002 gehad dacht leuk
drink vrijwel nooit champagne hooguit een paar keer per jaar, omdat ik daar niet echt lekker van wordt,maar deze champagne moet echt exclusieve zijn?
en een genot om te drinken zal mij benieuwen.
 
Laatst bewerkt:
Piper heidsieck paars.
Is een toppertje.
 
ikke piper heidsick ofzo iets :D
 
kinderchampagne, mag geen alcohol van mijn ouders.... best lekker hoor..
 
kinderchampagne, mag geen alcohol van mijn ouders.... best lekker hoor..

Mag je lang genoeg opblijven tot na het vuurwerk? zou wel jammer zijn moest je dat missen:(.
 
Geen, vrees dat ik vlak voor 12en zelfs nog m'n kwark lepel met een lading visolie voordat ik vertrek. :o
 
geen idee, iig die fles die ik van mn werk heb gehad... en daar naast een fles Russian standard :)
 
ik trek dan een bavaria'tje of een jupilerke open!
 
Gewoon een simpel flesje veuve clicquot.
Al die duurde flessen zoals dom perignon en cristal proef je als leek toch niet.
 
Wat er door mensen bijeengebracht is aan geschenken en kerstpakketen...
 
de goedkoopste die verkrijgbaar was bij gall en gall :roflol:. om 12 uur adje en dan naar buiten om voor een kapitaal de lucht in te schieten waar je de dag daarna tog niks meer van weet.
 
wat ze in de discotheek hebben
 
Drink bij het ingaan van het nieuwe jaar wel een glaasje mee( Gran Baron) maar khou het voor de rest wel bij bier en sterke drank...
 
Moet & Chandon Brut Magnum dikke joekel fles, en spuiten dat ie zal whooow lady's
 
Geen, heb een fles Red Label en een fles Bacardi.
 
Ga wel zuipen maar in ieder geval geen champagne, moet dat spul niet hebben. :p
 
Ook hier geen champagne, ja misschien een glas voor de sier maar verder vind ik die troep niks. Flesje Black Label staat klaar om van te genieten :)
 
Ik hou niet van alcohol dus niets
 
Back
Naar boven