Fitness Seller

Welke compleet vage/random dingen weet jij nog van vroeger? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik deed de badkamerdeur open en zag mijn oma naakt. Ze zag er best oke uit voor haar leeftijd (71jaar)

Ik weet nog in de tijd dat de allereerste websites begonnen met ontstaan ik er eentje had gemaakt met behulp van mijn vader. Ik gebruikte hem aanvankelijk vooral om skatefilmpjes op te zetten. Toen ik in het 2e of 3e middelbaar een foto kreeg van een vriend waarop een meisje stond die we allemaal kenden (zat bij ons op de schoolbus) terwijl ze aan het schijten was op de schoolwc besloot ik deze op mijn website te zetten.

Foto had redelijk veel views, werd op school klein drama etc
Meisje zelf durfde wel niet naar de directeur te stappen omdat ze het bewijs niet durfde tonen, was té kinky :eyebrow:

Weekje later kregen mijn ouders boze telefoon van haar ouders dat ik eens moest langsgaan met mijn broer en beste vriend, waarmee ik alles had geregeld. Ik moest van mijn ouders een cadeautje kopen enzo. Lach volledig plat van het lachen de seconden voor we aanbelden. Waarschijnlijk deels door de angst.
Ik herinner me dat ze 4 of 5 gigantische husky's had, ik hoorde ze al blaffen en springen aan de inkom.
Eenmaal daar thuis was het nog best gezellig, heb me wel geexcuseerd denk ik.
Meisje kom ik soms nog tegen, blijft awkward

tumblr_lfvui75Ylm1qaa9rq.jpg
 
Back
Naar boven