XXL Nutrition

Welke compleet vage/random dingen weet jij nog van vroeger?

Bezoekers in dit topic

Geen lange boeiende verhalen, meer kleine dingen, bijv...

Als kleuter door andere kleuter van 2M hoog klimrek geduwd, 2 minuten bewusteloos gelegen. En echt nog goed weten hoe het precies ging...

Op 7-9j oud met lucifers en benzine spelen. Ook vaak met loep vuurtje maken. Ooit bijna een schuur laten afbranden.

Rondrijden met zo'n BMX fietsje en dan kaarten aan het achterwiel om motorgeluid na te maken. :o

Op 7j bij carnaval een keer een realistisch gorilla kostuum aangetrokken, en gek doen op school.

etc. allemaal van die onbelangrijke dingen die je bij blijven.


Oh, toch nog wel eentje voor DBB: ooit op 15j in therapie gezeten vanwege rebelleren op school. Je zat dan vaak uren te praten of andere nutteloze dingen te doen samen met zo'n psychologe erbij. Op een dag vroeg ze om wat te gaan tekenen want ze moest ff wat doen. Ze ging naar de kamer ernaast. Na 10 minuten was de tekening echter klaar, terwijl zij nog weg was. Dus ik naar de kamer ernaast, kloppen en meteen binnenlopen (was een slechte gewoonte). Ik zag haar zitten in een stoeltje en kon nog net zien dat ze haar handen tussen haar benen had en achterover leunde. Ze schrok enorm en ging onmiddellijk recht zitten. Ze zei dat ik moest wachten tot ze 'binnen' zei. Nog eens 10 minuten later kwam ze vragen wat ik gezien had. Toen wist ik natuurlijk genoeg.

Heel verhaal gaan vertellen tegen maatje die er ook zat. Gezegd dat hij moest zwijgen. De volgende dag had hij kennelijk zijn mond voorbij gepraat want de psychologe kwam vragen of ik wat gezegd had tegen iemand, en dat ze in de problemen zat... Heb toen nog voorgesteld dat ik voor een kus verder wel zou zwijgen, maar heeft ze toch geweigerd. Later wel vernomen dat ze ontslagen was. :p

Lol, wel met een hand tussen je benen zitten nadat je met een kind bezig bent geweest, maar dan geen kusje willen.
 
ja ook bizar dat ik nog zaken herrinner vanuit de kleutertijd

2e of 3e kleuterklasje aan het klimrek rondliggen draaien en een klasgenoot zo ko gestampt, iemand had zo'n rugzak in de vorm van een beer en die hadden wij onthoofd en moesten toen 1uur tegen het bord staan met onze neus etc
 
ja ook bizar dat ik nog zaken herrinner vanuit de kleutertijd

2e of 3e kleuterklasje aan het klimrek rondliggen draaien en een klasgenoot zo ko gestampt, iemand had zo'n rugzak in de vorm van een beer en die hadden wij onthoofd en moesten toen 1uur tegen het bord staan met onze neus etc

Marianne Thieme, kom d'r maar in
 
ja ook bizar dat ik nog zaken herrinner vanuit de kleutertijd

2e of 3e kleuterklasje aan het klimrek rondliggen draaien en een klasgenoot zo ko gestampt, iemand had zo'n rugzak in de vorm van een beer en die hadden wij onthoofd en moesten toen 1uur tegen het bord staan met onze neus etc

Hahahaha prachtig, kinderen kunnen zo wreed zijn :roflol:
 
Heb toen nog voorgesteld dat ik voor een kus verder wel zou zwijgen, maar heeft ze toch geweigerd. Later wel vernomen dat ze ontslagen was. :p

je hebt dan ook de verkeerde vraag gesteld :s

wat je moest vragen: "Wil je een zoentje?"
 
dat mijn opa vroeger bij me in bed kwam liggen en vroeg of hij er een kusje op mocht geven...:)

.... :fluit:

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 15:42 ----------

- supersupermegaveel klappertjes bijelkaar proppen en dan met plakband een grote bal maken, daar dan een baksteen op laten pleuren van paar meter hoog. gaf toch effe een knal :D

- achterband van je fiets met wasknijper en kaarten volgooien voor een vette sound :D

- supersoaker oorlogjes, maar dan in de bidon pissen om je maten flink te naaien

- veel kattepulten maken om die dan weer te verkopen

- papieren pijlen blazen met pvc buizen :D maar dan met een naald er in hahah, herinner nog dat ik een maat recht in zn rug had geprikt (begon toen al AAS trekjes te krijgen)

- de vader van me buurjongens werkte bij een chips fabriek, ik had dus een constructie bedacht om met een touwtje voorwerpen van het ene boom in ons tuin naar het andere boom in hun tuin te trekken. rara wat we binnen halen :D :D

- graffiti spuiten op centraal station, en gepakt worden door oom agent

- me eerste staande dropping op de halfpipe met skates, een gebroken pols :D

damn wat was t fijn om kind te zijn :D
 
Laatst bewerkt:
Dat ik 8 was, terug fietste van school met een buurjongen en dat ineens een indonische vrouw die bij ons in de straat woonde topless over de weg rende en schreeuwde "mijn Daniel, mijn Daniel". Mijn reactie was "oooooooh shit" (weet stom genoeg nog precies hoe ik het zei :)) en toen crosten we er snel van door op onze fietsjes.



Toen ik 13 was, hele kleedkamers leeggeroofd op de tennisclub waar ik toen bij zat. 1 tennislesmaatje stond op de uitkijk en de andere 2 haalden alle portemonnee's uit de zakken en tassen. creditcards gooiden we weg want we wisten niet wat we daar mee moesten (we wilden niet als jochies gaan shoppen met zo'n gejatte kaart en online winkelen was 13j geleden volgens mij nog niet zo ontwikkeld)
 
Laatst bewerkt:
Nice, weet ook nog net als Kix dat we met pijltjes gingen schieten.. bij de rivier ... stoer elke keer de pijlen weer oprapen van de weg .. wat vaak leidde tot gevaarlijke situaties wanneer er ineens auto's aankwamen...

Op de basisschool met de meisje mee naar het toilet :)
 
- Met twee vrienden maakte ik altijd van alles mee :o, rond groep 4 of 5.
Waaronder maisschieters maken. Een keer mais gepakt bij een buurman van een van die maten en die buurman zag dat, en werd vervolgens helemaal boos en zei dat wij de mais terug moesten geven. Wij deden dat dus niet waardoor hij vervolgens met de zeis achter ons aan kwam, waardoor wij zo snel mogelijk weg renden. Weet overigens nog steeds niet wat hij gedaan zou hebben als hij ons gepakt had hehe...

- En zoals velen hierboven, dingen aansteken met lucifers etc.

Pfff kan nu alleen niet meer op 'leuke' verhalen komen hehe
 
Dat ik 8 was, terug fietste van school met een buurjongen en dat ineens een indonische vrouw die bij ons in de straat woonde topless over de weg rende en schreeuwde "mijn Daniel, mijn Daniel". Mijn reactie was "oooooooh shit" (weet stom genoeg nog precies hoe ik het zei :)) en toen crosten we er snel van door op onze fietsjes.

wtf :D
 
jaartje of 8 was ik toen,

Mn beste vriend zat achterop mn fiets, en ik zou hem dan bij zn huis afzetten, hij woonde vlakbij school en dan naar huis fietsen.. middageten en weer naar school.

Maar we waren zo bezig met over lego praten dat ik vergat dat hij achteropzat en naar huis moest. hij was het ook vergeten.

We komen thuis, lopen naar binnen.. en mn ma kijkt me vreemd aan.. Wij: wat is er?

Waarom is jeroen hier in de middagpauze?

Wij: omfg vergeten. (kan niet de goeie uitdrukking voor een 8jarige vinden)

Dus toen at hij bij ons.
ik dacht dat je zou vertellen hoe je fysiek van nu je weer doet denken aan je fysiek toen je 8 jaar was.
 
Gooide toen ik nog klein was een keer een steen naar een vriendje die een heel eind verderop stond aan de rand van een lokaal voetbalveldje, dus ik verwachte hem niet te raken+ dat hij de steen vast wel zou kunnen ontwijken omdat hij hem over zo'n lange afstand goed kan zien aankomen.... komt er, terwijl de steen door de lucht vliegt, een auto de hoek om die de weg langs het veldje op rijd en die krijgt vol die steen op zijn motorkap. --> wegsprinten en verstoppen in de bosjes. :D
 
Heb ook een keer in het 1e een molotov gemaakt en die achter het huis in de fik gezet ... had het huis bijna in de fik gezet .. kon nog net uitmaken ... wat een vlammenzee...

Een keer toen er ijs lag ging ik met een buurjonge naar de gracht hier in Groenlo.. wilde kijken of het ijs dik genoeg was ... en toen ik erop ging staan zakte ik erdoor ... helemaal zeike nat ... huilend naar huis toe .. en een paar corrigerende tik van m'n pa gehad ..
 
Gooide toen ik nog klein was een keer een steen naar een vriendje die een heel eind verderop stond aan de rand van een lokaal voetbalveldje, dus ik verwachte hem niet te raken+ dat hij de steen vast wel zou kunnen ontwijken omdat hij hem over zo'n lange afstand goed kan zien aankomen.... komt er, terwijl de steen door de lucht vliegt, een auto de hoek om die de weg langs het veldje op rijd en die krijgt vol die steen op zijn motorkap. --> wegsprinten en verstoppen in de bosjes. :D

Zoiets heb ik ook meegemaakt, alleen niet met een steen. Was met carnaval, je hebt van die plastic bierglazen. Wij stonden toen met een hoop kinderen buiten waar ook van die 'bierbekers' lagen. Als je hard op de kraag van zo'n bierbeker stampt dan vliegt hij hoog de lucht in... dit deed ik dus en je kan het al raden, er kwam een auto aan. Moest toen overigens wel betalen... verzekering :/

En offcourse... Kroftibommen, maar die kent iedereen wel denk ik :o
 
Toen ik in groep 5 zat, voordat ik naar school ging keek ik naar de klok op de videorecorder en zag dat het 7:50 was. Op dat moment dacht ik: "dit ga ik nooit vergeten en onthoud dit"... intredasting true story
 
Toen ik in groep 5 zat, voordat ik naar school ging keek ik naar de klok op de videorecorder en zag dat het 7:50 was. Op dat moment dacht ik: "dit ga ik nooit vergeten en onthoud dit"... intredasting true story

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Iemand van achter getackeld, met echt een superman vlieg actie

Blote billen van een houten glijbaan, instant burn

In poep gaan zitten

Tegen me lerares gezegd dat vrouwen niet kunnen sporten, eruit gezet met gym toen :roflol:

Allemaal rond groep 3/4 dit...
Badass
 
Back
Naar boven