XXL Nutrition

Welke compleet vage/random dingen weet jij nog van vroeger? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zat in het klimrek op vakantie in hummelo keppel ofzo, en mn zus kwam aanlopen en zei dat ik naar binnen moest komen want we gingen eten. Maar ze speelde altijd zo moeder over me en dat HAATTE ik dus ik werd boos en gooide een grote steen die ik in hand had (was tegen het klimrek aan het slaan) naar haar en POF op haar hoofd. Bloeden als een rund en voor ik het wist stond mn pa buiten, sleurde me van het klimrek, gaf me een paar goede klappen en gooide me m'n stapelbed in BAM tegen de muur. Gingen ze met mn zus naar het ziekenhuis. Niks bijzonders verder, paar hechtingen en ze mocht weer gaan.

Ik heb nooit schuld bekend toen. Ik zei dat ze zelf die steen tegen haar hoofd had gegooid :roflol: ik was 6

pics van je zus?
 
Er was in de speeltuin toen ik klein was een gassie die de hele tijd in mn kruis kneep.
Ik werd dat zat en ik zei tegen m dat er geld in een gat van t stoeltje zat.
Ging die helemaal kijken en ik snel naar de andere kant om met mn hele gewicht daar aan te gaan hangen :p
Na zijn landing ben ik maar weg gerend, heb m daarna nooit meer gezien :)
 
weet nog dat ik in 2002 in de tram zat en na zat te denken over de volgende jaren 2003 2004 2005,2006 en hoe raar dat wel niet klonk. 2002 klonk gewoon als de shit.

en nu is het alweer bijna 2012... tijd lijkt steeds sneller te gaan :(
 
weet nog dat ik in 2002 in de tram zat en na zat te denken over de volgende jaren 2003 2004 2005,2006 en hoe raar dat wel niet klonk. 2002 klonk gewoon als de shit.

en nu is het alweer bijna 2012... tijd lijkt steeds sneller te gaan :(

Lol, jij vind de tijd als snel gaan nu je 16 bent. :D Ik heb het idee dat ik gisteren nog op de middelbare school zat.
 
haha weet er nog wel 1jte

ik ging altijd met een vriend van me kruisje pissen wet niet hoe we daar op kwamen dus we piste steeds de hele wc onder de bril en alles toen waren we een keer betrapt en moesten we de hele wc blok schoonmaken
 
vergeet nooit meer dat ik met een jaar of vier op de verjaardag van mijn opa daar keihard tegen de muur aan renden.... resultaat nu een niet zo goed zichtbare bult meer
 
In de bossen buiten een asielzoekerscentrum, hebben vrienden van mij (toen we allemaal rond 10 a 12 jaar waren) aan meisjes gezeten. Verkrachtingen enzo. Durfde er zelf nooit wat aan te doen, en stond er altijd naar te kijken.

Hmm the good memories.
 
In de bossen buiten een asielzoekerscentrum, hebben vrienden van mij (toen we allemaal rond 10 a 12 jaar waren) aan meisjes gezeten. Verkrachtingen enzo. Durfde er zelf nooit wat aan te doen, en stond er altijd naar te kijken.

Hmm the good memories.

damn
 
- supersoaker oorlogjes, maar dan in de bidon pissen om je maten flink te naaien

hehe das niks. in diezelfde centrum, was er een negertje op het geweldige idee gekomen om bleekmiddel (of schuurmiddel) in een superoaker te doen. had die dag genoeg kinders gezien die schreeuwden dat ze niks meer konden zien nadat ze waren gespoten in hun ogen, trololol.

vooral het beeld van de gekleurde kleding met witte vlekken van het bleekmiddel zie ik nog goed voor me..
 
Laatst bewerkt:
ff ot:

over bleekmiddel gesproken, bij een vriend van me op het werk bij de albert heijn heeft iemand bleekmiddel in de ranja gedaan, lolwut. allemaal mensen ziek etc, proberen nu de dader te achterhalen. wtf..
 
In het derde kleuterklasje kregen we zo een tijdje een vervangjuf. Echt een k*twijf. Eerst verbood ze een "gevaarlijke vorm" van "pakkertje". Dat was een soort van tikkertje maar in de plaats van tikken moest je elkaar vast hebben met 2 handen voor 3 seconden. Daarbij geraakten soms klasgenootjes gewond en dat mocht dus niet meer.

Ook gingen we soms keihoog schommelen maar dat mocht ook niet meer omdat er eens iemand uit was gevallen. Daarom besloten we een alternatief te verzinnen en dat was zo ver mogelijk uit de schommel springen, eigenlijk moest je daarvoor ook redelijk hoog gaan maar niet extreem hoog. Net op het einde van de speeltijd ging het helaas fout en kwam iemand verkeerd neer waardoor hij zijn pols brak. Toen de vervangjuf vroeg wie zijn idee dat was zei een mongool mijn naam. Maar dat was toevallig diegene die de schommel geduwd had dus ik stak het dan op hem omdat hij geduwd had en ik al naar de rij was gegaan omdat de bel ging. Uitendelijk moesten we alletwee tijdens de middagpauze en avondspeeltijd langs de kant staan als straf omdat de jufrrouw niet kon beslissen wie de ECHTE schuldige was, namelijk degene die geduwd had en niet ik.

Niet veel later kon je walibi sleutelhangers kopen op school. Helaas kreeg ik er geen van mijn ouders. Niet erg want ik kreeg er toch een van een maat omdat ik geholpen had in zijn team met een bandengevecht. Er lagen namelijk een stuk of 8 smalle oude autobanden waar we mee konden spelen. De volgende dag kwam het bericht dat iemand een walibi sleutelhanger had gestolen die op de bureau van de vervangjuf lag en die bedoelt was voor iemand die die sleutelhanger gekocht had en dat ze ging uitzoeken wie dat had gedaan. Daarom moest iedereen zijn walibisleutelhangers tonen. Ik toonde dus eerlijk mijn walibi sleutelhanger die ik eerlijk verdiend had en toen beschuldigde dat k*twijf mij dat ik die gestolen had. Toen ze vroeg hoe ik eraan kwam zei ik dat ik hem gekregen had van een vriend maar dat klasgenootje was ziek dus kon ik het niet bewijzen. Ik moest voorlopig mijn sleutelhanger afgeven omdat het toevallig dezelfde was dan de sleutelhanger die gestolen was, maar ik ging hem terugkrijgen als ik het kon bewijzen dat mijn verhaal waar was. De week erna kon ik het wel bewijzen maar zei de bitch dat ik mijn sleutelhanger niet meer kon terugkrijgen en ze geloofde ons verhaal zelfs niet. Wel was het zo dat we tijdens de eerste speeltijd nog gestraft werden omdat we vorige week een bandengevecht hadden gehouden wat niet mocht en in dezelfde week heeft ze die banden ook nog weggedaan zodat we er niet meer mee konden spelen.

Manmanman, het zou allemaal geen waar geweest zijn moest onze echte juf er zijn geweest. Die gaf me altijd een gratis chocomelk en had de banden trouwens terug buiten gelegd toen ze terug was.
 
Laatst bewerkt:
In het derde kleuterklasje kregen we zo een tijdje een vervangjuf. Echt een k*twijf. Eerst verbood ze een "gevaarlijke vorm" van "pakkertje". Dat was een soort van tikkertje maar in de plaats van tikken moest je elkaar vast hebben met 2 handen voor 3 seconden. Daarbij geraakten soms klasgenootjes gewond en dat mocht dus niet meer.

Ook gingen we soms keihoog schommelen maar dat mocht ook niet meer omdat er eens iemand uit was gevallen. Daarom besloten we een alternatief te verzinnen en dat was zo ver mogelijk uit de schommel springen, eigenlijk moest je daarvoor ook redelijk hoog gaan maar niet extreem hoog. Net op het einde van de speeltijd ging het helaas fout en kwam iemand verkeerd neer waardoor hij zijn pols brak. Toen de vervangjuf vroeg wie zijn idee dat was zei een mongool mijn naam. Maar dat was toevallig diegene die de schommel geduwd had dus ik stak het dan op hem omdat hij geduwd had en ik al naar de rij was gegaan omdat de bel ging. Uitendelijk moesten we alletwee tijdens de middagpauze en avondspeeltijd langs de kant staan als straf omdat de jufrrouw niet kon beslissen wie de ECHTE schuldige was, namelijk degene die geduwd had en niet ik.

Niet veel later kon je walibi sleutelhangers kopen op school. Helaas kreeg ik er geen van mijn ouders. Niet erg want ik kreeg er toch een van een maat omdat ik geholpen had in zijn team met een bandengevecht. Er lagen namelijk een stuk of 8 smalle oude autobanden waar we mee konden spelen. De volgende dag kwam het bericht dat iemand een walibi sleutelhanger had gestolen die op de bureau van de vervangjuf lag en die bedoelt was voor iemand die die sleutelhanger gekocht had en dat ze ging uitzoeken wie dat had gedaan. Daarom moest iedereen zijn walibisleutelhangers tonen. Ik toonde dus eerlijk mijn walibi sleutelhanger die ik eerlijk verdiend had en toen beschuldigde dat k*twijf mij dat ik die gestolen had. Toen ze vroeg hoe ik eraan kwam zei ik dat ik hem gekregen had van een vriend maar dat klasgenootje was ziek dus kon ik het niet bewijzen. Ik moest voorlopig mijn sleutelhanger afgeven omdat het toevallig dezelfde was dan de sleutelhanger die gestolen was, maar ik ging hem terugkrijgen als ik het kon bewijzen dat mijn verhaal waar was. De week erna kon ik het wel bewijzen maar zei de bitch dat ik mijn sleutelhanger niet meer kon terugkrijgen en ze geloofde ons verhaal zelfs niet. Wel was het zo dat we tijdens de eerste speeltijd nog gestraft werden omdat we vorige week een bandengevecht hadden gehouden wat niet mocht en in dezelfde week heeft ze die banden ook nog weggedaan zodat we er niet meer mee konden spelen.

Manmanman, het zou allemaal geen waar geweest zijn moest onze echte juf er zijn geweest. Die gaf me altijd een gratis chocomelk en had de banden trouwens terug buiten gelegd toen ze terug was.

:roflol: Ken je die eikel nog?
 
:roflol: Ken je die eikel nog?

Nee, ik weet zelfs totaal geen namen meer van in het kleuterklasje. Ik kan me wel nog een aantal dingen herinneren. Zo kwam de brandweer eens naar onze school en toen zei ik dat mijn vader bij de brandweer zat en een ander meisje haar vader zat ook bij de brandweer en toen hebben we samen dat liedje van samson gezongen en sindsdien waren we vriendjes geworden. http://www.youtube.com/watch?v=sU-hgri2_PE
 
In de bossen buiten een asielzoekerscentrum, hebben vrienden van mij (toen we allemaal rond 10 a 12 jaar waren) aan meisjes gezeten. Verkrachtingen enzo. Durfde er zelf nooit wat aan te doen, en stond er altijd naar te kijken.

Hmm the good memories.

Beta as phuck bro. Als ze hier komen leven op onze kosten mogen ze ook wel wat in de plaats doen vind ik...
 
Bij ons in de kleuterklas mochten we tijdens de speeltijd op van die kleine fietsjes of stepjes rondrijden. Er waren er niet genoeg voor iedereen maar ik had er meestal wel eentje te pakken. Al die fietsjes werden na de speeltijd gestald in het toilet (was een grote ruimte). Tijdens de les moesten ik en mijn beste maatje hoogdringend en hebben we voor de lol al die fietsjes ondergepist. :roflol:
Sindsdien amuseerde ik mij tijdens de speeltijd zonder fietsje :fluit:

Een vriend van mijn jongere broer deed iets anders toen hij tijdens de les naar het toilet moest... Hij at iedereen zijn boterhammen op uit hun rugzakjes die in de gang hingen. :D

Ik heb nog één herinnering die zich vroeger afspeelde. Ik was een jaar of 4-5 en mijn broertje die een jaar jonger is, had een knuffelbeer waar hij ontzettend veel van hield en waarvan hij niet te scheiden was. We zaten in de auto op weg naar een vakantie ergens in Frankrijk, op de autosnelweg. Mijn broertje uiteraard met zijn beer in zijn armen. Opeens begon hij ontzettend hard te wenen, bleek dat hij zn beer door het raam had gepierd. :roflol:
 
Toen ik 5 jaar was fantaseerde ik dat dat mijn lerares vastgebonden (pols en enkels) zat aan een "x" kruis. Naakt. Meer dan dit vertel ik niet.
 
In groep 1 was ik een dag geschorst. Groep 1 en 2 zat altijd bij elkaar en in de pauze moest je zo snel mogelijk naar buiten rennen om op tractortjes te kunnen rijden. Ik had er 1 te pakken en werd eraf gegooid door iemand van groep 2. Ik was een beetje bang en liet me niet kennen dus had een schepje gepakt en op zijn hoofd staan in timmeren. Alpha as **** cuz:).
 
Ooit op een school uitstap gevallen en men knie pijn gedaan. Was vrij heftig aan het bloeden dus kwam de nieuwe jufrouw even kijken. Ze bukte zich voorover om mijn knie te verzorgen waardoor ik perfect in haar blouse kon kijken. ik zag haar tepels enzo en kon niet stoppen met ernaar te staren.
Zij van "Doet het nog pijn?" Waarop ik uiteraard ja zei en ze haar weer voorover bukte om nog eens te kijken.
Voelde mij op die leeftijd ****ing stoer omdat ik andere tieten had gezien dan die van mijn moeder :p Moet ergens op 8-jarige leeftijd geweest zijn.
 
Back
Naar boven