- Waardering
- 7.578
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
kan je dat uitleggen? wat en hoeveel mis ik? (ik probeer trouwens vet te verliezen)
Als je aan het cutten bent zal je niet moeten rekenen op spierwinst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je dat uitleggen? wat en hoeveel mis ik? (ik probeer trouwens vet te verliezen)
Als een beginner kun je best wel wat massa winnen in een cut.Als je aan het cutten bent zal je niet moeten rekenen op spierwinst.
Als een beginner kun je best wel wat massa winnen in een cut.
dit is het lastige dus. het geld maakt mij niet uit. maar ik zie zoveel verschillende antwoorden de ene zegt geen oplaadfase en de andere zegt wel een oplaadfase.
dus 4x5 gram per dag?De meesten hebben gepost dat het niet 'nodig' is. Dat klopt een oplaadfase is niet nodig. Het duurt dan 30 dagen voordat je maximaal effect hebt van creatine.
Als je wel een oplaadfase doet bereik je dit in 5 dagen. Het (een oplaadfase) is dus niet nodig, maar wel beter.
ik heb 3 verschillende schema's. ik post ze later even allemaal want ik heb nu geen tijd. maar hoe krijg ik nou zo snel mogelijk mijn vetpercentage naar beneden? heeft iemand daar een goed eetschema voor?Nog een toevoeging: post ook even je trainingsschema (ook de cardio).
Eventueel ook een filmpje van je uitvoering.
Dat verschilt dan blijkbaar per persoon. Bij mij doet creatine helemaal niks wat betreft vocht vasthouden. Ik zie het niet op de weegschaal en ook niet in de spiegel.het enige effect die ik merk van creatine is dat ik een vat vol water wordt, voornamelijk een dikke plofkop en mijn buik dan nog die vocht vasthoud.
het eetschema, de creatine en de proteine blijkt wel te werken. ik ben aangekomen in vocht en spiermassa en ik ben vet verloren. ik ging van 13,8 naar 9.7% in vetmassa en van 41% naar 44% in spiermassa. misschien had ik ook moeten vertellen dat ik eiwitshakes neem op trainingsdagen.