XXL Nutrition

welke creatine en welke dosering

Bezoekers in dit topic

Goedemorgen,

Ik heb nog niet veel gepost op dit forum. Enkel een tijd terug. Had een vraag over creatine en kwam deze post tegen.

Ben 33 jaar. Let flink op m'n voeding.
Train nu 6 maanden. Begonnen met 2 keer per week en zit sinds 3 maanden op 5 keer per week.

Merk dat ik qua gewicht een beetje stil sta. Dus wilde kijken of creatine wellicht ietsje kan helpen.

Ik gebruik al sinds dag 1 No Xplode pre workout. Hier zit 1,5 gram creatine in per scoop.

Mijn vraag: "moet" ik nu ook nog met een laadfase beginnen, ivm de lage dosering in de pre workout? Ik zag dat de meningen wat uiteen liepen mbt laadfases.

Bij voorbaat dank.
heb ik wel gedaan. na veel rondneuzen op het internet kwam ik steeds bij hetzelfde antwoord terug. een laadfase is optioneel maar niet nodig.
 
heb ik wel gedaan. na veel rondneuzen op het internet kwam ik steeds bij hetzelfde antwoord terug. een laadfase is optioneel maar niet nodig.

Oké dankjewel voor je reactie. Ik die 't wel gewoon. Kan volgens mij geen kwaad.
 
Oké dankjewel voor je reactie. Ik die 't wel gewoon. Kan volgens mij geen kwaad.
kan inderdaad geen kwaad. je lichaam kan maar een bepaald gram creatine vasthouden. de rest verlaat je lichaam via je urine.
 
Back
Naar boven