MuscleMeat

welke creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

swatsch

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2009
Berichten
434
Waardering
7
Lengte
1m71
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
hallo

ik ben op zoek naar een goede creatine, ik sport nu al een halfjaar serieus met een goed eetschema

ik ben van plan om crea toe te voege in mijn voeding en nou ben ik benieuwd welke jullie mij aanraden?

alvast bedankt
 
Begin lekker goedkoop, effectief en eenvoudig.
RAW IRON Creatine Monohydraat- 500 gram voor €15,95.
Daar doe je 100 dagen mee en dan kun je goed evalueren of Creatine goed bij je aanslaat. Mocht dat zo zijn dat kun je altijd nog duurder en fancier Creatine aanschaffen. Behoor je tot de 30% bij wie Creatine niet aanslaat dan is de pijn niet zo groot.;)
 
Zeker bij creatine mono, zou ik voor de goedkoopste gaan...
 
Zeker bij creatine mono, zou ik voor de goedkoopste gaan...

...maar wel van een vertrouwd merk om te voorkomen dat je een pot vulmiddel of vervuild spul koopt.;)
 
oke top dus bij voorbaad een mono crea?
bedankt voor de reacties
 
Begin lekker goedkoop, effectief en eenvoudig.
RAW IRON Creatine Monohydraat- 500 gram voor €15,95.
Daar doe je 100 dagen mee en dan kun je goed evalueren of Creatine goed bij je aanslaat. Mocht dat zo zijn dat kun je altijd nog duurder en fancier Creatine aanschaffen. Behoor je tot de 30% bij wie Creatine niet aanslaat dan is de pijn niet zo groot.;)

100 dagen? Ik dacht dat je creatine max 6 weken moest gebruiken om te voorkomen dat je lichaam de creatine-productie stil legt oid?
 
Idd rustig aan beginnen met wat monohydraat en zien hoe je hierop reageert.
Later raad ik animal PUMP of Kre-Alkalyn aan.
 
Gebruik zelf die van Met-RX, prima spul.
 
Ik vond Animal Pump tot nu toe de beste, maar als je niet teveel wilt betalen zou ik voor een degelijk Creatine-Monohydrate kuur gaan.
 
100 dagen? Ik dacht dat je creatine max 6 weken moest gebruiken om te voorkomen dat je lichaam de creatine-productie stil legt oid?

IK zou gewoon de pot van 500gram opmaken en dan stoppen. die 6 weken en dan 4 weken rust is ook allemaal weer wat achterhaald.
 
zou zelf ook mono halen wel caps!
 
ik gebruik zelf creatine poeder van MAxim, helpt mij erg goed moet ik zeggen.

succes
 
Back
Naar boven