XXL Nutrition

Welke creatine?

Bezoekers in dit topic

Jespeeer

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
22 feb 2012
Berichten
2.374
Waardering
95
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo DBB'ers,

Ik ga nu in het nieuwe jaar beginnen met creatine. Alleen wil ik van jullie weten welke echt een aanrader is. NR.1 heb ik al eens gehad en ook Magnificent, maar dat is niet echt pure creatine. Ik ben aan de CreaPure aan het denken, of de nieuwe Creatine Ultra. Dit is gewoon van B&F, maar het mag ook eens van XXL zijn of van een andere supplementen store. Dus kom maar op met de tips!


Jesper
 
Ik zou gewoon voor CreaPure gaan man. Prima keuze.
 
Ik zou gewoon voor CreaPure gaan man. Prima keuze.

Ja ik denk ook dat ik hem neem. Maar in welke hoeveelheid moet ik het innemen en op welk tijdstip?

En ik las dat dat gedoe met laadfase enzo onzin is. Dus gewoon vanaf de eerste dag, tot en met de laatste dag altijd evenveel nemen?
 
Betaal niet meer dan 15 euro voor 500 Gram.
 
Ja ik denk ook dat ik hem neem. Maar in welke hoeveelheid moet ik het innemen en op welk tijdstip?

Er is veel discussie over een oplaadfase ja/nee. Ik heb het zelf wel gedaan, baat het niet dan schaadt het niet imo. Daarna 1 x dd 5 gram, op trainingsdagen 30/60 minuten voor training en op rustdagen proberen dezelfde tijd aan te houden. Zo heb ik het gedaan.
 
2-3 Gram voor de training | 2-3 gram na de trainingn

Op rustdagen geen.
 
Betaal niet meer dan 15 euro voor 500 Gram.

CreaPure dus

Er is veel discussie over een oplaadfase ja/nee. Ik heb het zelf wel gedaan, baat het niet dan schaadt het niet imo. Daarna 1 x dd 5 gram, op trainingsdagen 30/60 minuten voor training en op rustdagen proberen dezelfde tijd aan te houden. Zo heb ik het gedaan.

2-3 Gram voor de training | 2-3 gram na de trainingn

Op rustdagen geen.


Dit is een beetje tegenstrijdig. Wat houd die oplaadfase dan nu in? En nu wel of niet op rustdagnemen?
 
Dit is een beetje tegenstrijdig. Wat houd die oplaadfase dan nu in? En nu wel of niet op rustdagnemen?

Dat bedoel ik dus, er is veel discussie over. Veel verschillende meningen, waar allemaal voor- en nadelen aan zitten.
 
Dat bedoel ik dus, er is veel discussie over. Veel verschillende meningen, waar allemaal voor- en nadelen aan zitten.

Nouja oke prima, ik heb net CreaPure besteld :D. Dan wil ik eens testen of daar mijn kracht mee vooruit gaat! Alleen wil ik nog van verschillende mensen horen of ik een oplaadfase moet doen, of niet. En hoeveel gram. Ik lees veel over 5 gram.
 
Meeste mensen nemen gewoon 5 gram per dag.
 
Meeste mensen nemen gewoon 5 gram per dag.


Ja en wanneer zal ik het nemen? Op XXL staat dat je het beste crea op lege maag kunt nemen. Dus s'ochtends, maar het kan ook tijdens de training. Die whey van XXL en B&F zal niet echt veel verschillen toch? Want heb nu die van B&F besteld, en die zal ik zeker ook beter op een lege maag kunnen nemen. Gewoon 5 gram
 
Op een tijdstip dat je het niet vergeet.
 
Oke, dan neem ik het na het opstaan met een lege maag!
 
5g elke dag
maakt niet uit wanneer
niet laden
geen pauze
 
Persoonlijk is nr. 1 en magnicifient beter, want daarin zit al creapure creatine.
Tevens is het een PWO en Post workout
dan heb je meteen 3 vliegen in 1 klap

en hoe komt TS erbij dat het niet echt creatine is ? Het is creatine alleen gemixt met andere hulpzame stoffen
 
Persoonlijk is nr. 1 en magnicifient beter, want daarin zit al creapure creatine.
Tevens is het een PWO en Post workout
dan heb je meteen 3 vliegen in 1 klap

en hoe komt TS erbij dat het niet echt creatine is ? Het is creatine alleen gemixt met andere hulpzame stoffen

Ja het is een blend. Zelf merkte ik vrij weinig van NR.1 en Magnificent. En voor dat geld haal ik liever 500 gram creapure
 
Ja het is een blend. Zelf merkte ik vrij weinig van NR.1 en Magnificent. En voor dat geld haal ik liever 500 gram creapure
Als je weinig merkt van deze producten heb je geen kans dat je sowieso niet sterk reageert op monohydraat. Ik zelf reageer juist alleen op monohydraat en behoorlijk goed.
Koop eens een potje ethyl ester erbij. Ga ze niet lopen combineren maar probeer ze na elkaar. Maak eerst de monohydraat op en kijken hoeveel je daarvan aankomt (vocht vasthoudt) en of je een significante krachtstijging merk (10%-20% op je lifts). Neem daaropvolgend een potje ethyl ester en kijk of je daarop minder, beter, of ongeveer hetzelfde reageert.
 
Als je weinig merkt van deze producten heb je geen kans dat je sowieso niet sterk reageert op monohydraat. Ik zelf reageer juist alleen op monohydraat en behoorlijk goed.
Koop eens een potje ethyl ester erbij. Ga ze niet lopen combineren maar probeer ze na elkaar. Maak eerst de monohydraat op en kijken hoeveel je daarvan aankomt (vocht vasthoudt) en of je een significante krachtstijging merk (10%-20% op je lifts). Neem daaropvolgend een potje ethyl ester en kijk of je daarop minder, beter, of ongeveer hetzelfde reageert.

Oke thanx voor de info man!
 
Back
Naar boven