AndroidHealthClinic

Welke creatine?

Bezoekers in dit topic

Verspil je moeite niet aan allerlei varianten... Monohydraat is nog steeds de meest onderzochte en bewezen variant! Het is bekend dat niet iedereen baat heeft bij creatine, het is dus een kwestie van proberen... Baat het niet dan schaad het niet ;)

Creatine Ethyl Ester werkt overigens niet, dus hoef je niet aan te schaffen :)
 
Verspil je moeite niet aan allerlei varianten... Monohydraat is nog steeds de meest onderzochte en bewezen variant! Het is bekend dat niet iedereen baat heeft bij creatine, het is dus een kwestie van proberen... Baat het niet dan schaad het niet ;)

Creatine Ethyl Ester werkt overigens niet, dus hoef je niet aan te schaffen :)

Ja ik neem nu dus de creatine voor en na de training 3 gram. Geen oplaadfase en neem niks op rustdagen. Eens kijken of ik iets merk :)
 
Als je weinig merkt van deze producten heb je geen kans dat je sowieso niet sterk reageert op monohydraat. Ik zelf reageer juist alleen op monohydraat en behoorlijk goed.
Koop eens een potje ethyl ester erbij. Ga ze niet lopen combineren maar probeer ze na elkaar. Maak eerst de monohydraat op en kijken hoeveel je daarvan aankomt (vocht vasthoudt) en of je een significante krachtstijging merk (10%-20% op je lifts). Neem daaropvolgend een potje ethyl ester en kijk of je daarop minder, beter, of ongeveer hetzelfde reageert.

10 - 20% zwaardere lifts met creatine? :D
 
10 - 20% zwaardere lifts met creatine? :D
Ik weet niet wat voor getallen jij beweert te trekken of te duwen. Ik reageer heel sterk op monohydraat. Binnen 3 weken heb ik zo 3-4kg lichaamsgewicht erbij en zit bij verschillende lifts zeker 5-15kg er bovenop.
 
Ik weet niet wat voor getallen jij beweert te trekken of te duwen. Ik reageer heel sterk op monohydraat. Binnen 3 weken heb ik zo 3-4kg lichaamsgewicht erbij en zit bij verschillende lifts zeker 5-15kg er bovenop.

Only on DBB
 
Back
Naar boven