AndroidHealthClinic

Welke dag zetten

Bezoekers in dit topic

Ryo.

Novice
Lid geworden
28 nov 2019
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
81kg
Vetpercentage
6%
Ik vraag me al een aantal weken af, welke dag is het beste om te zetten. Ik zet deca en test nu op woensdag en ik train ma+di+woe+do

is het beter om maandag te zetten of maakt dat geen reet uit ?
 
Bij volle maan .. wel met je gezicht naar het oosten , beste resultaat
 
Als je een dag in de week zet is het misschien het handigst om op zondag of maandag te zetten aangezien je test-levels dan hoger zijn op je trainingsdagen. Waarom train je trouwens maandag tm donderdag en de rest niet? Geen mogelijkheid om op de andere dagen te trainen? Lijkt mij het beste om 2x per week te zetten zodat je levels minder fluctueren
 
Injecteren altijd ná het ejaculeren
 
Als je een dag in de week zet is het misschien het handigst om op zondag of maandag te zetten aangezien je test-levels dan hoger zijn op je trainingsdagen. Waarom train je trouwens maandag tm donderdag en de rest niet? Geen mogelijkheid om op de andere dagen te trainen? Lijkt mij het beste om 2x per week te zetten zodat je levels minder fluctueren

dat komt doordat ik maandag tm donderdag kan. Soms ook wel ma tm vrijdag dat licht er maar net aan hoeveel tijd ik heb
 
Ik vind het altijd fijn om na een been training te injecteren.
 
Wanneer het past. Probeer wel altijd zelfde dagen te zetten.
 
Hangt er beetje vanaf waar je gaat zetten en welke spiergroep je gaat trainen ik zet geen spuit in mijn schouder als ik de volgende dag schouder ga trainen...
 
tijdens het schijten :p dan zo in je been prikken
 
alle suggesties hier boven , maar voor good measure ff een geit offeren
 
Back
Naar boven