AndroidHealthClinic

Welke dbbmeid gaat hier gek? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oh graag :o

Trouwens, wat een mooie nagellak!:cool: waar heb je die gekocht. :D
 
Zoals je misschien wel ziet heb ik acryl nagels.. het is tijdrovend en duur, maar zeg zelf: het resultaat mag er wezen :cool:

Nagellak is van Estee Lauder.. kan het kleurnummer wel voor je opzoeken als je wilt :D Gewoon gekocht bij Ici Paris XL
 
Ik ben een dikke zeekoe.. ooit een gezien? Ik lijk hier in de verste verte nog niet op.

EDIT

ff fototje van mij erbij voor degene die nog nooit een dikke zeekoe hebben gezien:


Stuur mij eens een echt fotootje van jezelf ;)
 
Hey Yff, i'll do yo fat ass anytime honey. biiiiig looooove :D

Wat is de verhouding man-vrouw op DBB überhaupt? 100-1? :D
 
Maar zodra je 18 bent, ben je van mij. :hornyna:
 
Ben je eigenlijk nog maagd Mikki? Want dat vind ik niks, maagden. Als je nog maagd bent, kun je dan even wat 'tijd doorbrengen' met akiraC voordat we afspreken?
 
Maar ik ben ook een weegschaal :cool: ok flauw.

Ja
 
Maagden schrikken nogal van mijn gigantische klopper :(

het leven van een testosteronhengst gaat niet over rozen....
 
:roflol: Kun je er niet een stukje afsnijden dan?
 
Blijf maar maagd. Ik zal je de waarheid vertelen over coïtus: het is al het gedoe nauwelijks waard. Het is de meest overgewaarde en gehypte lichamelijke activiteit sinds Tae-Bo. Eerst moet je een hoop moeit doen om iemand te versieren, althans ik wel. En daarna heb je een paar minuten plezier voor een hoop vlekken en viezigheid, en de stress van het verzinnen van een smoes om op elegante wijze zo snel mogelijk weg te vluchten.
 
Nee, nken is vrij waardeloos. En squaten heb je meer.
 
ZO dans ik ook altijd als ik uitga

Dan hebben we een overeenkomst :P


Lauw, ik heb al een vibrator voor mn verjaardag gevraagd, ik denk dat ik daar meer aan heb :cool:


Wie geeft me 16 karmapuntjes voor een langere staaf?
 
Dan hebben we een overeenkomst :P


Lauw, ik heb al een vibrator voor mn verjaardag gevraagd, ik denk dat ik daar meer aan heb :cool:


Wie geeft me 16 karmapuntjes voor een langere staaf?
wat? lopen toch genoeg dildo's daar rond in nl?
 
Vast wel, maar vibrators zijn makkelijker:P
 
waarom ben je bang om te nken, Mikki?
 
Mikki wacht gewoon op de ware.
 
Back
Naar boven