AndroidHealthClinic

Welke deo gebruiken jullie?

Bezoekers in dit topic

C1000 huismerk
 
Deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ruikt echt zo lekker. Is normaal wel voor vrouwen bedoeld, maarja, who cares.

Ik gebruik ook altijd deodorant voor vrouwen, maar alleen zodat het dan lijkt alsof ik bij een female ben geweest.
 
1x in de 4-5 dagen opdoen voor het slapen gaan ( 2 dagen niet scheren van te voren ) en ik zweet niet meer onder mijn oksels ;)

Geloofder er nooit in, maar die shit werkt echt. Lekker lichtgekleurde shirtjes aan in de zomer zonder enorme natte vlekken. Zelfs in kroatie 2 weken terug met 35 graden droog gebleven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dove 0% Alchol, maakt m'n huid minder droog, aagezien ik last van striae heb.
 
Eerst altijd axe, maar die domineert mijn duurbetaalde luchtjes zo. Heb nu sanex, maar dIe laat dan weer weer witte vlekken achter om mijn shirt.......k*t deo.
 
Ik gebruik ook Fa, maar dan de mannenversie. Fa ruikt goed en sterk.

Axe vind ik ook slecht. Gebruik wel Axe showergel onder de douche. Die ruikt ook goed en flink sterk.

Hou zelf niet van die droge zooi die altijd vlekken op je shirt achterlaten. Fa is altijd verkoelend, vooral na het sporten.
 
1x in de 4-5 dagen opdoen voor het slapen gaan ( 2 dagen niet scheren van te voren ) en ik zweet niet meer onder mijn oksels ;)

Geloofder er nooit in, maar die shit werkt echt. Lekker lichtgekleurde shirtjes aan in de zomer zonder enorme natte vlekken. Zelfs in kroatie 2 weken terug met 35 graden droog gebleven

[Link niet meer beschikbaar]
Lijkt mij niet heel gezond om 4-5 dagen niet te zweten...
 
gillete anti transparant, zonder echte geur:)

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 18:16 ----------

Lijkt mij niet heel gezond om 4-5 dagen niet te zweten...
? dan pis je toch gewoon meer?
 
gillete anti transparant, zonder echte geur:)

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 18:16 ----------


? dan pis je toch gewoon meer?
Sinds ik zweet pis...
 
Ik gebruik geen deo... nou, dat is ik heb wel een spuitbusje axe staan, maar dat is zo oud die geur wordt al niet eens meer verkocht geloof ik (Marine). Ik vind de overdadige geur van al die deo's doorgaans misselijk makend. Wel hou ik mijn okselhaar geschoren.. maakt een wereld van verschil in okselfrisheid !! Zelfs zonder zeep en deo is er niemand die klaagt (en nee, ik ben echt niet zo indrukwekkend dat ze dat niet durven :))
 
Rexona

Ossegalzeep kopen en je shirt daarmee behandelen.

Eerst shirt aan doen, dan deo opdoen.


Natuurazijn werkt 10 keer beter, laten weken half uurtje op lauw water, dan in de wasmachine, doe je in de bakjes van je wasmachine ook wat azijn + wasmiddel = overheerlijk ruikende kleding + je vlekken zijn weg.
 
POBMD.jpg


:thumbs:
 
Heb dat altijd zo'n geld verspilling gevonden... Dure parfum en deo... Ik weet van bepaalde mensen dat die ook Lacoste en andere dure merken gebruiken, maar ik ruik er nooit geen **** van.
 
8x4 - Musk
8x4 - Men Xite

Vreemd dat die nog niet genoemd waren. Tegen het zweten gebruik ik 'Odaban' werkt perfect, kurkdroog blijven de okseltjes.
 
Back
Naar boven