- Lid geworden
- 11 okt 2002
- Topics
- 264
Stats
- Lid geworden
- 11 okt 2002
- Geslacht
- Man
- Beroep
- low-carb voedings- en supplementen adviseur
Zo, de vraag over welke voeding en wanneer is beantwoord: zaterdag na de spinning les ga ik nog aan KT doen.
Voor wie het niet weet, mijnschema is
ma-ochtend: boven (borst, schouders, rug, biceps, triceps)
di-ochtend: zwemmen of di-avond: aquarobics (45 min)
wo-ochtend: benen (quads, hams, kuiten) en buik en daarna spinningles (45 min)
do vrij, of indien di-av aquarobics, zwemmen?
vr-ochtend : boven (zie maandag)
za-ochtend: spinningles (45 min)
Ik kan hierna een reeks depletie-oefeningen doen om alle glycogeen weg te werken. Er is me gesuggereerd een circuitje te doen van 1 set met veel reps voor elk lichaamsdeel net zo vaak tot ik echt geen 'pap' meer kan zeggen.. hoe lang moet je doorgaan als je nog wel pap kunt zeggen? Hoe zwaar moeten de gewichten zijn?
Ik had gedacht wat buikspieroefeningen uit te proberen evenals die Romanian deadlift te oefenen en evt. nog een paar oefeningen die ik niet ken, of die ik voor de peute moest maken ivm mijn voetblessure, bijv. de lunge en squat lunge evt. trapjes lopen met een gewicht op de nek.
Ik ben eigenlijk volkomen onbekend met dit fenomeen 'leegtrainen', help me eens?
Ik vraag me trouwens af welke tortuur het zal zijn om dan nog 14 km te moeten fietsen, zelfs al eet ik gelijk een bak rijstepap leeg
.
Voor wie het niet weet, mijnschema is
ma-ochtend: boven (borst, schouders, rug, biceps, triceps)
di-ochtend: zwemmen of di-avond: aquarobics (45 min)
wo-ochtend: benen (quads, hams, kuiten) en buik en daarna spinningles (45 min)
do vrij, of indien di-av aquarobics, zwemmen?
vr-ochtend : boven (zie maandag)
za-ochtend: spinningles (45 min)
Ik kan hierna een reeks depletie-oefeningen doen om alle glycogeen weg te werken. Er is me gesuggereerd een circuitje te doen van 1 set met veel reps voor elk lichaamsdeel net zo vaak tot ik echt geen 'pap' meer kan zeggen.. hoe lang moet je doorgaan als je nog wel pap kunt zeggen? Hoe zwaar moeten de gewichten zijn?
Ik had gedacht wat buikspieroefeningen uit te proberen evenals die Romanian deadlift te oefenen en evt. nog een paar oefeningen die ik niet ken, of die ik voor de peute moest maken ivm mijn voetblessure, bijv. de lunge en squat lunge evt. trapjes lopen met een gewicht op de nek.
Ik ben eigenlijk volkomen onbekend met dit fenomeen 'leegtrainen', help me eens?
Ik vraag me trouwens af welke tortuur het zal zijn om dan nog 14 km te moeten fietsen, zelfs al eet ik gelijk een bak rijstepap leeg