AndroidHealthClinic

welke dj console kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
4.751
Waardering
204
Lengte
1m50
Massa
160kg
yo dbb,
het leek me erg leuk om een beetje te gaan mixen met software en een console. ik heb er niet zo veel verstand van dus weet er iemand hier welke console er een beetje degelijk is en de basics heeft voor een beetje een lage prijs. ik zat max aan 200 te denken maar het liefst minder.

Mvg,

Joran
 
Check:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/dj-console-268528/

Opzich wel tevreden ervan, zeker om mee van start te gaan geen miskoop. Maar bij gebruik van traktor (aanrader) merk ik toch wel dat de console iets te klein is en om het maximum uit de software te gebruiken, je een moeilijke mapping moet implementeren.

Koop mij binnekort een traktor s4, kan ik de volledige software van traktor benutten.
 
Check:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/dj-console-268528/

Opzich wel tevreden ervan, zeker om mee van start te gaan geen miskoop. Maar bij gebruik van traktor (aanrader) merk ik toch wel dat de console iets te klein is en om het maximum uit de software te gebruiken, je een moeilijke mapping moet implementeren.

Koop mij binnekort een traktor s4, kan ik de volledige software van traktor benutten.
ik zat ook al aan deze te denken. is het materiaal een beetje degelijk?
 
Totaal geen ervaring met andere controllers what so ever, maar de console opzich voelt robuust en stevig aan. De knobs voelen ook stevig en de faders sliden smooth.

voor het geld wel deftig dingetje
 
Ik heb vroeger met Behringer gedraaid en die faders waren echt ongelooflijk k*t. Gingen stroef en begonnen heel snel te kraken.

Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit bij hen. Ik speel nu zelf met Pioneer cd-spelers en een Nuo 5 mixer.

Die consoles kunnen vrijwel allemaal hetzelfde denk ik.
 
Ik heb vroeger met Behringer gedraaid en die faders waren echt ongelooflijk k*t. Gingen stroef en begonnen heel snel te kraken.

Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit bij hen. Ik speel nu zelf met Pioneer cd-spelers en een Nuo 5 mixer.

Die consoles kunnen vrijwel allemaal hetzelfde denk ik.
dus gewoon voor de goedkoopste gaan?
 
Beetje voelen aan de degelijkheid, voor zover dat mogelijk is natuurlijk.

Als er een is van 20 euro minder, maar die voelt aan als iets van Fischer Price, moet je die niet nemen :D
 
Beetje voelen aan de degelijkheid, voor zover dat mogelijk is natuurlijk.

Als er een is van 20 euro minder, maar die voelt aan als iets van Fischer Price, moet je die niet nemen :D
nee, was ik ook al van plan. het liefst heb ik gewoon aluminium of staal o.i.d als het maar sterk is. de meeste plastic apparaten voelen heel goedkoop aan.
 
hercules niet kopen, zijn echt schijt dingen
zou gaan voor numark of pioneer
kost meer maar de rest gaat echt te snel kapot
 
hercules niet kopen, zijn echt schijt dingen
zou gaan voor numark of pioneer
kost meer maar de rest gaat echt te snel kapot
ben je in bezit geweest van beiden dan? mn vriend heeft een numark maar die voelt echt cheap aan.
 
ben je in bezit geweest van beiden dan? mn vriend heeft een numark maar die voelt echt cheap aan.

Ik ben zelf dj, toen ik in het begin 'draaide' had ik een hercules, maar draaien kun je dat niet noemen.
Was ook een schijt apparaat.

Als je echt wil draaien moet je eig 2 cd-tops en een mengpaneel kopen.
Heb zelf american audio, ziet er goed uit, maar heb die cd-speler al veel te veel moeten binnenbrengen. Overlangs was de cd-lezer stuk en had 140 euro kosten.

Nu heb wel veel gedraaid met pioneer op fuiven enz.
Zijn echt TOPdingen, wat een kwaliteit.
Over numark heb ik ook alleen goeie dingen gehoord, en staat toch ook wel bekend om de kwaliteit.
Heb er ook al mee gedraaid (vriend van me heeft zo eentje).
http://www.keymusic.com/product/Numark-Mixdeck

Was ook goed ding om mee te starten.

Als je toch ietwat deftig wil kunnen draaien moet je toch cd's gebruiken, of tegenwoordig kun je al usb-sticks gebruiken maar maakt niet veel verschil uit.
 
Ik ben zelf dj, toen ik in het begin 'draaide' had ik een hercules, maar draaien kun je dat niet noemen.
Was ook een schijt apparaat.

Als je echt wil draaien moet je eig 2 cd-tops en een mengpaneel kopen.
Heb zelf american audio, ziet er goed uit, maar heb die cd-speler al veel te veel moeten binnenbrengen. Overlangs was de cd-lezer stuk en had 140 euro kosten.

Nu heb wel veel gedraaid met pioneer op fuiven enz.
Zijn echt TOPdingen, wat een kwaliteit.
Over numark heb ik ook alleen goeie dingen gehoord, en staat toch ook wel bekend om de kwaliteit.
Heb er ook al mee gedraaid (vriend van me heeft zo eentje).
http://www.keymusic.com/product/Numark-Mixdeck

Was ook goed ding om mee te starten.

Als je toch ietwat deftig wil kunnen draaien moet je toch cd's gebruiken, of tegenwoordig kun je al usb-sticks gebruiken maar maakt niet veel verschil uit.
het ding is dat ik op een redelijk laag budget zit en 2 cd spelers + mixers gaat mij echt te veel kosten.
 
Back
Naar boven