AndroidHealthClinic

Welke dope hebben jullie vroeger veel gebruikt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

12 jointjes. Heb het al veranderd.
 
Ik heb niet echt veel ervaring met drugs enkel een keertje speed geprobeerd toen ik op school conditie training had. Het werkte wel.
 
Originally posted by wateengedoe2

Niet helemaal, maar wel voor een deel ;) Xylitol

Ik wist dat ik in de buurt zat, maar niet helemaal :)
Dank je
 
Dat vraag ik me wel af wat effect wiet op je groei heeft.

De laaste tijd begin ik weer s'avonds en half jointje te roken gewoon om wat te kalmeren ( ben redelijk zenuwachtig ).

Heb 2 jaar der vanaf kunnen blijven ...

Maar aangezien men vriendin het rookt tja , begon ik om den duur ook weer mee te doen . En aanzien ik meestal zo zot als een achterdeur van men werk kom helpt dit wel.

En kalmer worden met trainen helpt ook niet train al als zot 6 maal in de week ...

Greetz
 
Originally posted by NewbieNeo
mdma = XTC

niet de orginele xtc. tegenwoordig noemen ze alles xtc
 
Originally posted by jamesz


niet de orginele xtc. tegenwoordig noemen ze alles xtc

mdma is toch echt xtc hoor. ik denk dat je bedoeld dat ze voortaan mdea e.d. ook xtc noemen. kijk maar eens op www.erowid.org staat genoeg info.

laterrr
 
Vroeger veel joints gerookt , op hard drugs gebied alleen 2 keer een half pilletje geslikt.

Tegenwoordig heb ik die rotzooi niet meer nodig.
 
Originally posted by remarxxx


mdma is toch echt xtc hoor. ik denk dat je bedoeld dat ze voortaan mdea e.d. ook xtc noemen. kijk maar eens op www.erowid.org staat genoeg info.

laterrr

mdma is ook in poedervorm te verkrijgen
 
Originally posted by Bram

Tegenwoordig heb ik die rotzooi niet meer nodig.

Ik heb het ook niet nodig, maar vind het wel lekker om af en toe lekker een pilletje te nemen. soms gewoon op vrijdagavond na een week stress ff lekker samen op de bank. eerst lekker wat eten en dan een pilletje. lekker douchen en dan komt hij er lekker in en dan uren zitten kletsen op de bank. daarna lwandelen met de hond en dan wordt het vaak een uur of 3 en dan naar boven. lekker .........

Nadeel vind ik gewoon dat ik de volgende dag een aantal kilo's kwijt ben, meestal vocht en vet maar toch. Het zal zeker niet goed zijn voor de groei maar wat ik zeg we doen het af en toe.

Zorg er wel voor dat ik voor ik ga slapen een weightgainer neem met extra eiwitten om de klap op mijn spieren op te vangen
 
lijkt wel of Olimantado een trend heeft opgezet. je ziet steeds meer mensen die reply's neerzetten in de trant van "laat-ik-ook-maar-achterlijk-doen-misschien-wordt-het-wel-als-komisch-opgevat" :D
 
Originally posted by NewbieNeo
lijkt wel of Olimantado een trend heeft opgezet. je ziet steeds meer mensen die reply's neerzetten in de trant van "laat-ik-ook-maar-achterlijk-doen-misschien-wordt-het-wel-als-komisch-opgevat" :D

Waarom val je mij steeds aan?
Zou je dat ook irl durven?
Ik zoek hier toch ook geen ruzie...
 
Originally posted by NewbieNeo
lijkt wel of Olimantado een trend heeft opgezet. je ziet steeds meer mensen die reply's neerzetten in de trant van "laat-ik-ook-maar-achterlijk-doen-misschien-wordt-het-wel-als-komisch-opgevat" :D

Heb je het nou over mij vriend????
 
Eh, ik gebruik van de externe stimuli alleen maar caffeïne dus qua stimulerend middel en drink ook bijna nooit wat (1x/mnd), dus dat telt niet mee.
Maar intern ben ik verslaafd aan endorfine.. een week niet aan cardio en ik word zwaar depri. Wist ik vroeger niet en ik sloeg altijd het voorstel af van een vriendin om samen wat te gaan doen.. nee, te druk! Altijd te druk.. nu niet!

Espi
 
Originally posted by Olimantado


Waarom val je mij steeds aan?
Zou je dat ook irl durven?
Ik zoek hier toch ook geen ruzie...


Grapje hoor Newbie... :p
 
Originally posted by Speedy G.
Dat vraag ik me wel af wat effect wiet op je groei heeft.

De laaste tijd begin ik weer s'avonds en half jointje te roken gewoon om wat te kalmeren ( ben redelijk zenuwachtig ).

Greetz


Als je niet echt veel wiet rookt heeft het geen merkbaar effect op je groei. Het eerste jaar van mijn training ben ik zeer hard vooruit gegaan, terwijl ik toen nog redelijk veel rookte.
Daarna stopte ik met blowen en ik groeide veel trager!
Natuurlijk kwam dit door het feit dat je je eerste trainingsjaar meestal het hardst groeit!
Daarna rookte ik 's avonds terug een blowtje en ging toen weer wat beter slapen en meer eten 's avonds en begon terug weer wat sneller te vorderen!
Ach je zal wel met de hulp van wetenschappelijke teksten kunnen aantonen dat het slecht is voor je groei, maar ik merk er niks van...
 
lol, ik val niemand hier aan hoor...

volgens mij was mijn boodschap toch vrij algemeen, dus als iemand zich hierdoor aangesproken voelt, dan zit er toch misschien een kern van waarheid in of niet? :rolleyes:

ik bedoel maar zo; als je je daar niet "schuldig" (ook weer zo'n zwaar woord) aan maakt, dan zou je je toch ook niet aangesproken hoeven te voelen... :D
 
Originally posted by NewbieNeo

ik bedoel maar zo; als je je daar niet "schuldig" (ook weer zo'n zwaar woord) aan maakt, dan zou je je toch ook niet aangesproken hoeven te voelen... :D


NewBie, niet kwaad bedoeld hoor, maar ik zie dat je pas 21 bent.... Is dat niet een beetje jong om zo de moraalridder uit te hangen... Ach je moet misschien nog leren dat je veel dingen beter een beetje kunt relativeren... :D
 
wiet, hasj, xtc (dus mdma, mdea, mda), coke, amphetamine, paddo's, ??
 
Back
Naar boven