AndroidHealthClinic

Welke dope hebben jullie vroeger veel gebruikt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zat eens in een koffiesjop met wat "vrienden" aan tafel en allemaal flink zuigen aan die lange dikke joints. En allemaal beweerde ze heel goed spul te hebben.. merkte er zelf alleen niets van. Dus daar lagen ze allemaal voor pampus, en ik maar opgestapt om ergens eenbiertje te drinken. Mijn conclusie dus.. heb het niet nodig.
 
Awel oli-kweeniewatdade ... merk er eigenlijk ook niet veel van minder groei ...

En aangezien ik ook niet alle dagen men eten weeg en kijk naar wat ik eet ( wel geen snoep , vettigheid etz ... slecht voor men darmen ) ...

En het heplt echt voor me kalmer te maken , zo na een k*tdag ... heerlijk . Maar zo alle dagen plat in de zetel liggen zo stoned als een garnaal is ook niet aan mij besteed ze ...

En dan een pintje int weekend ...

Voor de rest nooit iets anders gedaan ... al die xtc , speed en coke toestanden is niet voor mij ...

Greetz
 
Originally posted by ErEf
zat eens in een koffiesjop met wat "vrienden" aan tafel en allemaal flink zuigen aan die lange dikke joints. En allemaal beweerde ze heel goed spul te hebben.. merkte er zelf alleen niets van. Dus daar lagen ze allemaal voor pampus, en ik maar opgestapt om ergens eenbiertje te drinken. Mijn conclusie dus.. heb het niet nodig.


Het gekke van canabis is dat er meestal een 'omgekeerde tolerantie' is. Bij alcohol moet je bv altijd meer en meer gaan drinken om het gewenste effect te verkrijgen, terwijl je bij canabis na een tijdje van minder gebruiken meer effect gaat krijgen. Beginnende rokers voelen vaak de eerste maanden dat zij roken volledig niks...
Hoe het komt weet ik niet juist... Het zou iets te maken hebben met het activeren van receptoren of zoiets...
 
Eh, ik gebruik van de externe stimuli alleen maar caffeïne dus qua stimulerend middel en drink ook bijna nooit wat (1x/mnd), dus dat telt niet mee.
Maar intern ben ik verslaafd aan endorfine.. een week niet aan cardio en ik word zwaar depri. Wist ik vroeger niet en ik sloeg altijd het voorstel af van een vriendin om samen wat te gaan doen.. nee, te druk! Altijd te druk.. nu niet! niet mee.

We hadden het over dope, niet over onzin.... Stay with the subject please! En als je er dan toevallig niks over weet, probeer dan zo verstandig te zijn om je niet te mengen in deze thread.

Ben ik trouwens de enige die vind dat je op deze manier de thread nog een beetje zinnig en gericht houdt?! Sorry Espi, voor mijn vrij directe reactie, maar leer je les hieruit.... Der zit namelijk een hele dikke kern van waarheid in.



Diver2000--> Ik snap precies wat je bedoelt, dat deden wij ook vaak. Chillen op de bank met een snoepje op, en gesprekken voeren. Wel leuk hoor. Nadeel alleen, je bent net zo verrot als wanneer je naar een feest bent geweest. Dus daarom heb ik met mezelf afgesproken, gebruik ik, doe ik dit op een feest.......
 
DAt kan ik me niet herrinneren, is een beetje een wazig zwart gat.
 
Originally posted by Esperantisto
Eh, ik gebruik van de externe stimuli alleen maar caffeïne
Espi


Ah, ik dacht eens gelezen te hebben dat je ephedrine shot...
 
Verrot kan je aardig opvangen met 3 tabs Mariadistel voordat je naar bed gaat. de volgende ochtend pis je dan alle reststoffen uit en voel je je meteen lekker.

Werkt goed, hoor het steeds vaker van een hoop mensen.
 
Originally posted by Diver2000
Verrot kan je aardig opvangen met 3 tabs Mariadistel voordat je naar bed gaat. de volgende ochtend pis je dan alle reststoffen uit en voel je je meteen lekker.

Werkt goed, hoor het steeds vaker van een hoop mensen.


Diver geld dat van mariadistel enkel voor XTC of ook voor alcohol en tranquilizers en zo??
 
Originally posted by Olimantado



Ah, ik dacht eens gelezen te hebben dat je ephedrine shot...
Nog niet, dat komt nog.
Maar Floyd heeft ongelijk.. endorfine is een hormoon dat ook wel het gelukshormoon wordt gevoeld. Externe stimuli werken in op receptoren die weer van invloed zijn op soortgelijke hormonen. Naast stimulantia als poppers en weet ik veel wat voor chemische troep, kun je ook naturel zoiets bewerkstelligen..
Adrenaline is ook zoiets .

Espi
 
Originally posted by Olimantado



Diver geld dat van mariadistel enkel voor XTC of ook voor alcohol en tranquilizers en zo??

Dat werkt ook bij alcohol etc. gaat erom dat je ervoor zorgt dat je je lever flink laat werken. Verrot voelen komt omdat je nog reststoffen hebt in je lichaam die je moet afbreken. door de mariadistel raak je het sneller kwijt, je lichaam slaat het namelijk op in je lever. Ik merk ook dat ik vaak beter slaap als ik een paar tabs heb genomen.

Maar ik blijf erbij dat het heel af en toe is dat we dit doen, kost gewoon een hoop energie en verlies een hoop.

Voor de dames is het meestal een avondje lijnen. wel handig vlak voor een wedstrijd. ff snel droog worden en afvallen.
 
Nu alleen nog zo een 8/9 keer per jaar op me techno-feestjes (Teqnology, Awakenings enz) Pillen, MDMA-poeder, Speed of Sos. Eerder ook regelmatig geblowd, maar laatste jaar hooguit 1 keer in de 2 maanden. Alcohol drink ik nog wel elke week. Binnenkort willen we een keer paddos proberen.

Eerder gingen we ook nog wel regelmatig chillen bij iemand op de bank met wat pilletjes, maar die tijd is voorbij (Zul je denken al oud dan? Nee, ik moet nog 20 worden). Groeten....
 
Ik geloof dat je met bepaalde natuurlijke middelen inderdaad kunt trippen, maar dat wil nog niet zeggen dat het daarom beter is dan de chemische variant. 'alles wat uit de natuur komt is gezond'... das een fabeltje. Indianen-stammen en in india zelf, experimenteren veel mensen met slangen gif, ze laten zichzelf bijten door zo'n beest en dan een half uur lang 'out'.....

en om maar weer op m'n kritische noot van hiervoor terug te komen, adrenaline is geen dope, en dat was hetgeen waar we het over hadden.......;)
 
lol, paddo's zijn trouwens echt grappige dingen..
heb 1x es paddo thee gedronken en we zaten bij iemand op de kamer, was wel een gezellige kamer. echt, we zagen alles bewegen, de muren, de dekens... :D

maar zorg er wel voor dat je 't in een vertrouwde omgeving doet met mensen die je vertrouwd en die er verstand van hebben. geldt overigens voor alle drugs..
 
Dagelijks blowen, Op party's ooit xtc of efedra's (is meer een supplement). Ooit paddo's.

Coke zal ik nooit proberen en al helemaal geen speed.

Ben wel nog een keer van plan ghb te gaan gebruiken.
 
mochten er nog mensen zijn die regelmatig naar feesten gaan en/of drugs gebruiken, wat wij vaak doen na een feestje, is een krat bier halen, en asociaal hard gaan 'zuipen'..... Echt zat word je niet, maar als je eenmaal in je bedje ligt..... ben je meteen weg. Heb persoonlijk een hekel om 6uur wakker te liggen, mezelf te vervloeken voor de slechte dingen die ik weer heb gedaan de avond ervoor.....

ps.
Ik weet het, alcohol en drugs gaat niet samen volgens de mensen die waarschijnlijk beide nog nooit gebruikt hebben. Was gewoon eff een tip.

en dat van die mariadistel is wel een goeie, moet ik maar aanschaffen een potje van die dingen.
 
GHB wordt veel gebruikt door BB die naar een feest gaan. kunnen dan geen xtc gebruiken maar nemen ghb. groot voordeel is dat de aanmaak van groeihormoon sterk stijgt. wordt ook veel gebruikt bij trainen. geeft een goede pomp.
 
Mee eens wat Floyd zegt, goed zuipen na een feest (waar weer de nodige dope is gebruikt) en je bent gelijk weg als je in bed ligt.
Zelf neem ik me laatste shit op een feest meestal zo rond 4:00. 8:30 thuis, ff douchen en dan slapen... Groeten
 
Dat krijg je met al die jaren praktijkervaring :D (schaam!)...
 
Originally posted by Floyd
Echt zat word je niet, maar als je eenmaal in je bedje ligt..... ben je meteen weg. Heb persoonlijk een hekel om 6uur wakker te liggen, mezelf te vervloeken voor de slechte dingen die ik weer heb gedaan de avond ervoor.....

ps.
Ik weet het, alcohol en drugs gaat niet samen volgens de mensen die waarschijnlijk beide nog nooit gebruikt hebben. Was gewoon eff een tip.

Daarom ben ik ooit begonnen met slaappillen na een avondje dope. Het lullige is dat ik met dope ben kunnen stoppen maar niet met die stomme pillen :(
 
Hoe heten die k*tdingen; nitrozepan ofsow?.....

Die heb ik rond oud en nieuw ook een tijdje gebruikt, toen ik gebukt ging onder een jetlag, feestjes en werk... je valt er wel van in slaap, alleen als je wakker wordt....pffffff.....ik trok het slecht....

Of heb jij het gewoon over melatonine, hormoon slaap herry zoiets..... Dat gebruiken veel mensen dagelijks. Valt qua schadelijkheid ook mee dus......
 
Back
Naar boven