Fitness Seller

welke dosering clomid voor big loads ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

toremifene. Spijtig dat je halfweg al begint te lekken...
 
Hahaha zie der al zitten met een berg zaad over der heen hahaha en dan vragen
"Nog een xtje"
hahah
 
dit vraagt wel om pics/vids J:)
 
HAHA, moet nie gekker worden..
 
mee eens
Clomid is niet het gezondste, en dat voor big loads.. ???

Clomid is vrij veilig tov nolva bv. Veiligste anti-oestrogeen in principe dat je kan nemen. En bijwerkingen zijn dosisafhankelijk. Over de 100mg gaan is dan ook niet nodig.

Hier het effect van 25mg per dag.

Clomiphene Citrate Effects on Testosterone/Estrogen Ratio in Male Hypogonadism
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1...075.x/abstract

Methods.  Our cohort consisted of 36 Caucasian men with hypogonadism defined as serum testosterone level less than 300 ng/dL. Each patient was treated with a daily dose of 25 mg clomiphene citrate and followed prospectively. Analysis of baseline and follow-up serum levels of testosterone and estradiol levels were performed.

Results.  The mean age was 39 years, and the mean pretreatment testosterone and estrogen levels were 247.6 +/-39.8 ng/dL and 32.3 +/- 10.9, respectively. By the first follow-up visit (4–6 weeks), the mean testosterone level rose to 610.0 +/- 178.6 ng/dL (P < 0.00001). Moreover, the T/E ratio improved from 8.7 to 14.2 (P < 0.001). There were no side effects reported by the patients.

1nmol/L = 28.843 ng/dL

Dus voor de behandeling was het gemiddeld 8,6 nmol/l en na de behandeling (4-6 weken) 21,1 nmol/l.
 
Laatst bewerkt:
ik spreek die studie niet tegen dat er meer zaadcellen in je zaadvocht zitten door gebruik van carnitine. ik heb mijn zaadcellen nog niet laten tellen na drie maanden carntine maar ik merk toch geen verschil in meer zaadvocht ejaculeren met het gebruik van carnitine. volgens mij heeft het ene niets met het andere te maken.

Klopt, maar uit de studie komt naar voren dat niet alleen de sperm count stijgt, maar ook semen volume. :)
 
Cools van waar heb je het dat clomid veiliger is dan nolva?
 
Ik zie naar interactie met cyp enzymen (cytochroom P450) of het een inhibitor is, sterkte van de stof op de receptoren (wat veel van de bijwerkingen veroorzaakt) en giftigheid van de stof zelf. Conclusie clomid veiligste.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Je wou t niet vernken stond er net:p. Hoezo heb je nieuwe vriendin ofzo:D

Nee, maar ik heb van anti oestrogenen vaak dat ik niet lekker in mijn vel zit en ik moet nog wat dingen doen de komende dagen die ik niet moet vernken.
Maar goed, ik heb vanochtend 25mg genomen om te kijken of het wat doet, want 100mg is wel beetje teveel van het goede
 
Back
Naar boven