XXL Nutrition

welke drugs gebruikt mijn broer ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
De laatste tijd is hij zichzelf niet meer, zijn ogen zijn rood, hij is 24 uur per dag in een dronkenachtige toestand, bijna altijd slaperig, traag van gedachte...

Is dit mogelijk van weed alleen (ik weet dat hij dat smoort).

ik wil hem helpen maar hij komt niet eens thuis meer... iemand die mij kan helpen ivm welke drugs dat hij allemaal binnenwerkt ?
 
capricik zei:
De laatste tijd is hij zichzelf niet meer, zijn ogen zijn rood, hij is 24 uur per dag in een dronkenachtige toestand, bijna altijd slaperig, traag van gedachte...

Toen ik dit las, nog voor ik de rest van je post las dacht ik al dat het weed moest zijn, lijkt me moeilijk iets anders te typeren. Hoewel, misschien hasj maargoed :D

Ik heb wel het idee dat mensen die echt véél smoken idd zo worden als je vertelde maar ook op momenten dat ze níet smoken. Iig vast geen heroine want dan zou hij niks meer tegen je zeggen lijkt me zo.
 
hooked on love?
 
Weed of Hasj idd (eerste gedachte). Bij mijn broer ging het vanzelf over. Na een half jaartje was ie er op uitgekeken (in dat half jaar was zelfs een blowtje voor het ontbijt (als hij dat dan al nam)). Maar ja - niet iedereen is hetzelfde en er zijn lui die er jaren hooked aan zijn dus 'probeer met hem te praten'...
 
capricik zei:
-zijn ogen zijn rood,
-hij is 24 uur per dag in een dronkenachtige toestand,
-bijna altijd slaperig,
-traag van gedachte...
-maar hij komt niet eens thuis meer

Dit zijn allemaal typische voorbeelden van een weedgebruiker, herken mijn eigen broer er ook in van vroeger
 
delguy zei:
Dit zijn allemaal typische voorbeelden van een weedgebruiker, herken mijn eigen broer er ook in van vroeger


is anabolic je borer eigenlijk of je tweede account? jullie lijken sprekend op elkaar :D :D
 
Blackadder zei:
is anabolic je borer eigenlijk of je tweede account? jullie lijken sprekend op elkaar :D :D

Anabolic is mijn holmaat. Ik neuk hem zo nu en dan hard in zijn reet.

Genoeg info?
 
Yep must be weed
 
weed

maarre.. vraag et em?
 
Wat had ik hem nu laatst ook al weer verkocht...
 
Crystal Meth bro, oppassen met dat spul...
 
Ik smoke al 16 jaar. Gaat helaas niet zomaar over zoals sommige beweren :)
 
the chron chron... zeker weten
probeer op hem in te praten en zijn gebruik tot 's avonds te beperken. Als je heel de dag gaat paffe dan worde zeker ne lamme zak :s
 
Rob G zei:
Crystal Meth bro, oppassen met dat spul...

kan heel goed idd. En dan gebruikt ie hasj en weed om in slaap te komen
 
Haha masters maakt het helemaal van eieren.
 
Mars zei:
Haha masters maakt het helemaal van eieren.

ja je weet maar nooit natuurlijk he :cool:
 
Vraag het hem gewoon, en als ie niet antwoordt gewoon niet laten vertrekken voor je het weet. Zoiets laat je je broer toch niet gebeuren?
 
capricik zei:
De laatste tijd is hij zichzelf niet meer, zijn ogen zijn rood, hij is 24 uur per dag in een dronkenachtige toestand, bijna altijd slaperig, traag van gedachte...

Is dit mogelijk van weed alleen (ik weet dat hij dat smoort).

ik wil hem helpen maar hij komt niet eens thuis meer... iemand die mij kan helpen ivm welke drugs dat hij allemaal binnenwerkt ?

Ik herken mezelf er wel in toen in de periode van mn 15e tot mn 17e jaar. Altijd stoned, sochtends vroeg voor school al de 1e joint roken, en dat ging zo door tot savonds.

Wordt je een heel ander mens van;

Schuchter, verre van spraakzaam, hangerig, sloom.

Denk dat het continue wiet of hasj gebruik is. Op zich niet echt iets om je zorgen over te maken, maar in dat geval moet je broer wel oppassen dat ie niet van de wereld vervreemdt.

Ik weet nog dat ik liever mensen uit de weg ging in die tijd ipv een gesprek aan te gaan.
 
..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]smokeee weed
 
Back
Naar boven