XXL Nutrition

Welke Europese pro's willen de DBB-ers op de Grand Prix van Amsterdam ?

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Een paar topics terug las ik dat de Grand Prix van Amsterdam dit jaar doorgang zal vinden:cool:, ook waren er al een aantal toppers gecontracteerd als Ronnie Coleman, Gustavo Badell en Chris Cormier:thumbs: .

Ongetwijfeld zullen een aantal Europese pro's die zich waarschijnlijk niet voor de Mr.O hebben kunnen kwalificeren, zich hier op deze wedstrijd willen presenteren. Welke van deze pro's zou de organisatie moeten contrac-teren???

Zelf zou ik Ed van Amsterdam, Shehab Eldin, Alison Maria, Tommy Thorvildsen, Mike Sheridan, Ramon Gonzalez, Heiko Kallbach, John Hodgson en Armin Scholz een kans geven;)
Natuurlijk mag Francis Benfatto ook niet ontbreken, die pas zijn come back maakte in de Australian Grand Prix, een legende op het podium, altijd goed:cool:.

Wie van de niet Mr.O gangers zouden jullie contracteren ?

Dennis Wolf!!!

Scholz idd

Horvath ofzoiets, is dat een Europeaan?

Ja, zou ook zeker als ik de organisatie was Dennis Wolf, Pavel Horvath, Tommy Thorvildsen, Ed van Amsterdam, Mike Sheridan, Martin Kjellstrom en Heiko Kallbach proberen te contracteren.
Ronny Rockel mogen ze van mij in het rijtje toppers toevoegen, kijken wat hij doet tegen buffels als Coleman en Badell, Rockel is echter al zeker van een Mr.O plaats voor dit jaar....

Grolmus zei:
Ja, zou ook zeker als ik de organisatie was Dennis Wolf, Pavel Horvath, Tommy Thorvildsen, Ed van Amsterdam, Mike Sheridan, Martin Kjellstrom en Heiko Kallbach proberen te contracteren.
Ronny Rockel mogen ze van mij in het rijtje toppers toevoegen, kijken wat hij doet tegen buffels als Coleman en Badell, Rockel is echter al zeker van een Mr.O plaats voor dit jaar....

Bedoelen jullie Jaroslav Horvath? Pavel Jablonicky?

Zelf zou ik het liefst Ruhl, Wolf, Scholz en Rockel zich zien inschrijven. Een onderonsje USA/ze Germans... nice :)

Shehab Eldin en Dennis Wolf.

Ronnie Rockel trouwens ook wel

Ernie Taylor

flex170578 zei:
Bedoelen jullie Jaroslav Horvath? Pavel Jablonicky?

Zelf zou ik het liefst Ruhl, Wolf, Scholz en Rockel zich zien inschrijven. Een onderonsje USA/ze Germans... nice :)

:headbang: Natuuuurlijk ! Jaroslav Horvath...
Ruhl en Rockel zijn Mr.O gangers maar van de niet Mr.O gangers zou ik trouwens ook wel weer een come back willen zien van Ernie Taylor;)

Grolmus zei:

Heiko kallbach indd.Ook weer een duitse reus

Ed van Amsterdam in topvorm is ook een genot voor het oog.

Chris Comier. Normaal gesproken vind ik hem crappy en niet meer dan gemiddeld al heeft ie een beste rug. Maar dit jaar traint ie met Yates (HIT) en doet ie geen wedstrijden tot een week voor de O om zich te kwalificeren. Ervan uitgaande dat het grandprix na de O is wil ik hem wel zien ja.

Verder Ronnie Rockel en Lee Priest zou leuk zijn.

Ikke tja mannen jullie vergeten de dames :-)

Mascha zei:
Ikke tja mannen jullie vergeten de dames :-)

Daar gaan we ook een mooi lijstje van maken...;)
Wist niet dat er ook een wedstrijd voor de dames aan verbonden was....
Ze zijn in iedergeval dan goed bezig want ze moeten daarvoor toch een aantal extra geldbronnen voor aanboren...:thumbs:

voor de mannen: edje,Ronnie Rockel en Tommie Thorvildsen (hopelijk weer eens in goede shape)

Voor de vrouwen: Mascha natuurlijk,

Back
Naar boven