MuscleMeat

Welke film heb jij al het meeste bekeken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jay from A to Z
Pumping Iron
Jay Cutler - New, Improved & Beyond
Roger Rabbit (toen ik nog klein was)
 
Jay from A to Z
Pumping Iron
Jay Cutler - New, Improved & Beyond
Roger Rabbit (toen ik nog klein was)

Wow, je hebt ze vast zovaak gezien dat je nu bijna de titel kan spellen.

From jay to z.
 
Don't Be a Menace

Minimaal 50 keer gezien.. Blijft leuk.... Break yourself... :D
 
Don't Be a Menace

Minimaal 50 keer gezien.. Blijft leuk.... Break yourself... :D

Me 2 (vanochtend nog gekeken....)

voor de rest f-ing vaak Friends
Fast and the Furious (goede tijd verdrijf)
Lucky Number Slevin
Friday en alle 2andere delen vaak genoeg.
 
Dennis the Menace
The Junglebook
En Tom en Jerry vond ik ook heel erg leuk.
 
in België zeggen ze in school, is ook eigenlijk beter volgens mij. je zit immers in school en niet op het dak.
 
in België zeggen ze in school, is ook eigenlijk beter volgens mij. je zit immers in school en niet op het dak.

Hmm daar heb je een punt:P Ik dacht dat hij uit Nederland kwam;) Dus neem me niet kwalijk Maiskorrel.
 
in België zeggen ze in school, is ook eigenlijk beter volgens mij. je zit immers in school en niet op het dak.

:roflol:
zo dom zijn die belgen dus niet
 
Fear and loathing in Las Vegas
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**** Reality :joint:
 
:roflol:
zo dom zijn die belgen dus niet

In elk land zitten er slimme en domme mensen , dat Belgen zogezegd 'dom' zijn is hetzelfde als het 'gierige' Nederlander grapje. En moesten de Walen ons niet naar beneden trekken qua IQ gehalte zouden we ook bij de top staan van Europa.

OT ; Vroeger Mortal Kombat veel gezien , Ace ventura enzovoorts. Vroeger kon ik blijven kijken naar dezelfde film , nu moet die al veel grappiger of goed in elkaar zitten dan zou ik meermaals naar dezelfde film kijken.
 
'Lost Highway' heb ik al enkele malen gezien, maar vraag me niet hoeveel keer :)
 
een hele hoop van de betere films die hier genoemd zijn. Eentje die nog niet genoemd is maar keer op keer blijft boeien : The Usual Suspects ^^
 
Ik kijk een film maar 1x, maar toevallig heb ik V For Vendetta al drie keer gezien. Niet omdat hij overdreven goed zou zijn, maar gewoon door toeloop van omstandigheden.
 
Dumb en Dumber heb ik wel vaak gezien denk ik.
 
Back
Naar boven