Fitness Seller

Welke (flat)bench

  • Topic starter gose
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 3K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

gose

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
564
Waardering
83
Welke bench gebruiken jullie voor flat presses? Mijn verstelbare bench heeft een rugleuning van 24cm breed bij de schouders en dat geeft voor mijn gevoel toch wat minder steun dan een wat bredere leuning.
 
Niemand de ervaring dat een bredere rugleuning fijner is?
 
Zolang je jouw schouderbladen goed in de bank kunt drukken zit je goed?maar 24 cm lijkt mij idd wel erg smal
 
Ik heb die fortex flat bench. Is echt een zalige bench!! Ook goeie prijs
 
Heb de fortex over kunnen nemen ziet er zeer stabiel uit!
 
Dit is ook een prima bankje, wel iets duurder t.o.v. Fortex.
 
Ik gebruik deze nog steeds Heavy Duty Flat Bench , de Fortex of ATX staan wel degelijk op mijn verlanglijstje. Ik vind inderdaad bij veel verstelbare bankjes dat het niet lekker voelt qua breedte.
 
Zoek de afmetingen op van een wedstrijdbank zoals gebruikt wordt bij IPF powerlift wedstrijden en zoek daar een bank bij die er het meest op lijkt.
 
vlakke fitnessbank - Gorilla Sports

Gebruik deze al een hele tijd met grote tevredenheid. Super stevig, dik maar firm kussen en breed genoeg om schouders goed erin te planten.
 
iemand ervaring met deze Heavy Duty Flat Bench ?
Deze is nog breder en lager, op het oog mijn ideale bank en toevallig ook nog spotgoedkoop. Helaas niet leverbaar:mad:
 
Deze is inderdaad erg fijn. Heb hem nu 7 jaar en nog niks versleten. Bankje is goedkoop, breed rugvlak en lekker laag zodat ik mijn kabouter benen goed kan plaatsen op de grond.
De kleine verhoging bij het hoofd vind ik erg prettig, maar kan voor anderen een reden zijn deze niet te nemen.

Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen er voor kiezen 300 euro te betalen voor eende flat bench terwijl eentje van 80 euro even goed is. Bij verstelbare banken is het wel begrijpelijk.
 
Het ligt er aan hoeveel je bencht he.
Die Heavy Duty is wel zwaar belastbaar. Maar op die Powermark zou ik maar 90kg mogen benchen.
 
Het ligt er aan hoeveel je bencht he.
Die Heavy Duty is wel zwaar belastbaar. Maar op die Powermark zou ik maar 90kg mogen benchen.
die flat bench van Powermakr kan 400 kilo aan. Weeg jij 310 kilo?

edit
Ik zie op hun site dat er op staat dat ze tot 180 kilo belastbaar is.
Ik denk dat het Calimera, hier op ons forum, die de bench al eens belast heeft met 400 kilo.

180 kilo, dat houdt geen steek. Ikzelf heb deze al belast met 210 en je merkt gewoon dat die bank staat als een huis. Die geeft geen krimp. Ik begrijp echt niet waarom dat er dan ook staat. Ik meen me zelf te herinneren dat er vroeger op hun site 400 kilo stond; Ik ga me eens informeren. Mss is het een fout.
 
Back
Naar boven