Fitness Seller

Welke fly's heeft jullie voorkeur? (1 bezoeker)

Welke fly heeft jullie voorkeur

  • Cable standing fly

    Stemmen: 13 18,3%
  • Cable lying fly

    Stemmen: 4 5,6%
  • Cable (incline) seated fly

    Stemmen: 6 8,5%
  • Dumbell fly

    Stemmen: 43 60,6%
  • Peckdeck

    Stemmen: 5 7,0%

  • Totaal stemmers
    71

Bezoekers in dit topic

@hardcorebodybuilder: dat is toch gwn een peck deck ja?

@Shutterspeed dat vind ik ook zo k*t aan flyes. dat het zwaarste punt als het ware onder aan ligt. ga denk ik ook maar eens cable flyes doen, lijkt me wel een goed plan. Laatst ook cable lateral raises gedaan, beviel heel erg goed!

OT: heb alleen ervaring met de normale Dumbbell flyes dus de keuze lijkt me duidelijk!

dan moet je em zeker eens doen :) voorlopig doe ik geen andere meer
 
lying cable flys en peck deck, dumbbell flys verzieken me rechterschouder... moet altijd na een paar reps al stop door pijnscheuten en stroefachtig gekraak
 
Als je een verglijking maakt moet je wel oefeningen neer zetten die dezelfde delen accentueren.
 
ik maak even een enquete dus effe geduld met reageren ;)

Ik heb gisteren seated incline cable flyes gedaan en die voelt voor mij veel beter aan als dumbbell flyes omdat het einde van de beweging dan het zwaarst is (dus als je ze boven je borst houd )

aangezien bovenkant borst wat achterloopt bij mij, merk ik wel dat deze oefening zeer lekker is om dat gebied extra te stimuleren. echt een aanrader dus als de bovenkant wat achterloopt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze bedoel ik maar dan met het bankje op de incline stand

Ja heb je gelijk in. Ik had er eigenlijk bij moeten zetten welke je NU op het moment vaak doet. Ik doe momenteel dus zelf de incline seated cable fly, omdat bovenkant borst wat achterloopt.
Hiervoor deed ik altijd dumbbell seated incline fly, maar ik vind die persoonlijk niet zo lekker aanvoelen als incline seated cable fly


je hebt gelijk ik had het niet helemaal goed opgezet idd, maar dacht dat het hieruit wel duidelijk zou zijn.
 
Dat Peck Deck zelfs in die lijst staat :eek:

Ik ga voor db fly :)
 
Crossover en cable lying fly, doe voel ik het best, dumbbell fly vindt ik niet fijn, en voel ik veel minder.
 
bij crossover moet je toch ook gewoon een fly beweging maken? ik zie veel ook gewoon duwen. of maakt dat niet uit
 
lying (incline) cable fly geniet mijn voorkeur
 
standing cable fly. heerlijke oefening. vooral de diverse uitvoeringen die je ermee kan doen
 
Dumbbells Flyes!

Dumbbells boven alles
 
hm ik vind de incline seated cable op het moment wat lekkerder eerlijk gezegd
 
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar dumbbell flyes met een restriced ROM is MOORDEND voor je brost, gewoonweg de spanning erop houden doet echt ****ing pijn. dan zijn 6 reps al genoeg, langzam laten zakken totdat je ze amper kunt zien vanuit je ooghoeken en dan langzaam laten opkomen tot net boven borst........... try and feel the pain the next day
 
ik wissel het elke keer af ene training dumbeel andere cable standing en dan weer cable seated
 
sekej welke fly je ook doet als je de mogelijk hebt om ze ver uit te rekken is die fly goed
 
dumbbell fly
 
Back
Naar boven