Fitness Seller

Welke Granola is het aangeraden

Bezoekers in dit topic

Gast 171128

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2021
Berichten
30
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
63kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

Ik vind Granola ontzettend lekker door de Franse magere kwark. Je hebt ze in alle soorten en maten met veel suiker en weinig suiker. Ik zit nu in een soort (c)lean bulk en ben op zoek naar de beste Granola. Ik weet dat Granola over het algemeen veel suikers bevat maar ik ben overtuigd dat ik echt niet de enige ben. Hebben mensen ervaring met het gebruik van Granola in de clean bulk en welke raden jullie aan?
Want het klopt toch dat hoe gezonder je eet hoe beter je sport prestaties zijn?
Mag ook trouwens van een body en fit zijn of een andere online webshop
 

Heeft je kwark ook ineens wat meer smaak.
lol 450 gram en een berg kunstmatige toevoegingen voor 14,95.

OT, lekker zelf maken, kies de noten en zaden die je lekker vind, wat bevroren/gedroogd fruit er bij en je hebt 'm precies zoals je zelf wilt hebben.
 
lol 450 gram en een berg kunstmatige toevoegingen voor 14,95.

OT, lekker zelf maken, kies de noten en zaden die je lekker vind, wat bevroren/gedroogd fruit er bij en je hebt 'm precies zoals je zelf wilt hebben.
Is letterlijk whey+granola dan is de prijs nog verantwoord, maar er zijn idd goedkopere alternatieven zoals je zegt.
 
Want het klopt toch dat hoe gezonder je eet hoe beter je sport prestaties zijn?
Nee.
Tuurlijk zijn je sportprestaties beter wanneer je gezond bent in plaats van ziek.
Maar wanneer je gezond bent, heeft voornamelijk suiker de meeste positieve impact op je sportPRESTATIES.
Maar er is niet zo iets als 'nog gezonder' zijn dan gezond. Zodra je je portie gezondheid binnen hebt voor de dag, of 2 dagen, dan heeft nog meer gezond eten niet nog meer effect op je gezondheid.
Dus wanneer je bijvoorbeeld met 500 kcals alle nodige vitaminen en mineralen + wat vezels binnen hebt gekregen, dan is alles wat je daarboven aan gezond eten naar binnen werkt gewoon overtollig, en zal je lichaam er zeer weinig mee doen.

Maar goed.. Ga je nog veel van dit soort topics starten voor hele kleine vraagjes over hele specifieke mini dingetjes die er zeer weinig toe doen in het grote geheel? Want het begint wel een tikkeltje vermoeiend te worden.
Het is vrij simpel: eet genoeg kcals. Eet genoeg eiwitten (liefst dierlijk), eet wat vitaminen en mineralen. KLAAR.
 
Laatst bewerkt:
Je bent steeds op zoek naar het perfecte voedsel, eet gewoon wat je lekker vind en semi gezond is.

Wat is gezonder? 12 maanden semi-gezond genieten of 4 maanden super gezond en een break nodig hebben van de kip/broccoli/rijst?

Iedereen is heel de tijd op zoek naar perfect, het hoogste salaris, de snelste groei. Wat is er mis met goed?
 
Je kan het ook zelf maken. Supersimpel en lekkerder dan de kant- en klare versie. Gewoon grote hoeveelheid maken en luchtdicht in een tupperware bak bewaren (droog en donker bewaren buiten de koelkast).
 




Holie-Granola-3x.jpg


Deze zijn fantastisch, en goedkoper dan XXL. Nog steeds aardig aan de prijs though..
 
Deze neem ik regelmatig

726795.png


070520190900_190170DS-9_360x360_2.png
 
Back
Naar boven