Fitness Seller

Welke groenten bij rijst? Meenemen

Bezoekers in dit topic

Ozzmeester

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2013
Berichten
84
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
Wat een vraag zul je denken ;p maar ik heb geen flauw idee wat ik voor in de middag kan meenemen voor groenten bij me rijst en kip..

Neem altijd koud 80 (gram ongekookt) en 100 gram kipfilet mee met soms wat sla er tussen soms wat olijfolie erbij maar blijft zo droog en saai. Ik heb wel is broccoli erbij gedaan maar dat is niet echt te eten zo koud erbij?? Wat is makkelijk kwa groenten om voor een aantal dagen klaar te hebben om erbij te doen?

Heb namelijk geen flauw idee, kan het helaas niet opwarmen geen magnetron tot me beschikking op werk.
 
Bonen? Wortelen zijn ongekookt ook te eten dus dat?
 
Al eens in de supermarkt gekeken welke groenten er bestaan? ???

Vrijwel alles kan je koud meenemen. Wat jij te vreten vindt kan een ander niet inschatten he
 
je kan ze toch thuis koken en achteraf koud opeten op je werk dan

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

en ananas is ook lekkah
 
Ehmm alles ???
 
komkommer met zwarte peper en ketjap manis
 
Ik vind champignon roerbakmix altijd wel lekker, eigenlijk alle roerbakmixen wel
 
Ik vind chocola wel lekker. Groeit ook aan struiken, dus tis groente. Klaar.
 
Neem dan gewoon groenten die rauw ook te vreten zijn, zoals paprika of tomaat.
 
Zo'n nasi/bami of macaroni/spaghetti groenten mix zijn prima te doen en makkelijk klaar te maken.
Of gewoon een zak gemixte groenten uit de diepvries scoren ;)
 
Ik hou van paprika en champignon erbij. Echt een aanrader!
Bak er een ei of 2 door heen en het smaakt echt zeer lekker! Ook koud!
 
Ik heb zojuist wat kilo kip gebakken voor de komende tijd, en ook zak bami-nasi groenten dan gekookt kan ik deze gewoon samen in me kip zakjes mee invriezen :p?

Thanks voor de vele reacties.. ik weet kwam nogal dom over maar kom echt bekant nooit in supermarkt:$ daar heb ik moeders voor haha :P
 
Ik heb zojuist wat kilo kip gebakken voor de komende tijd, en ook zak bami-nasi groenten dan gekookt kan ik deze gewoon samen in me kip zakjes mee invriezen :p?

Thanks voor de vele reacties.. ik weet kwam nogal dom over maar kom echt bekant nooit in supermarkt:$ daar heb ik moeders voor haha :P

doe je goed nu de groenten nog :P
 
pizza, is dat een groente? ik houd van pizza
 
Back
Naar boven