AndroidHealthClinic

Welke HGH en welke dosering?

Bezoekers in dit topic

Kaneel zorgt voor 300% meer gevoeligheid ;)
 
Lees ingredienten; alfa liponzuur en kaneel hebben beide effect op insulinegevoeligheid. Mijn vader hoeft met alfa liponzuur stukken minder insuline te spuiten.

JA dit kan heel goed een effect op een hypo hebben.

Thanks Ymir!!! Aan dit soort antwoorden heb ik wat!

Moet je na gaan wat bepaalde voedingsstoffen met je doet.
Maar van daar dat ik al echt wat aan die magnificent had (zonder insu), vind het een goed product.

Maakte niet uit, zelfs met grotere hoeveelheid magnificent.

Wat Ymir zegt kan heel goed kloppen.

Jij ook thanks!!
 
Minimaal 6 maanden is onzin.
Gebruik het gewoon tijdens je kuur. De verhoogde igf waardes zorgen voor een veeel beter resultaat in je kuur.
Dubbele gains zie je vaak. Als je na je kuur stopt met hgh blijf je het dubbele overhouden in dat geval.
Dus 6 maanden minimaal is onzin. Minimaal 10 weken.



Bruine tops van .cn? Sinds wanneer bestaan die? Lijkt me weer nieuwe replicas.
.cn heeft alleen gele tribal tops van 10iu, en groen/blauwachtige tops met 8iu (25vails per doosje)


Al met al, wil je groeien en er daar werkelijk wat aan overhouden. Gebruik gewoon vanaf je 2e kuurtje low dose HGH tijdens je kuur.
Hou je 2 keer zo veel aan over.
Had ik maar de helft van de kuurtjes gedaan, alleen dan met HGH. Dan had ik groter geweest, en had me axis een stuk happier geweest.

Met AAS only ben je gewoon een jojo. Je doet in een jaar 24 weken aan kuurtjes, legt je eigen productie ruim een half jaar plat. En na een jaar sta je op 3kg in de plus.... (als je geluk heb)

wat bedoel je met na je 2 de kuur? na de bridge of gewoon algemeen je 2 de kuur?grt
 
wat bedoel je met na je 2 de kuur? na de bridge of gewoon algemeen je 2 de kuur?grt

Er stond vanaf je 2e kuur. Dus niet tijdens bridge. Bridgen moet je niet doen.
Gewoon off van alles zijn. Ook van HGH, voor je het weet zit je al anderhalf jaar aan de HGH (ahum) en moet je er insuline bij gaan zetten :D (wat ook lekker schijnt te zijn, maar dat laat ik over een week weten)
 
Sniez, als je het 10 weken gebruikt, hoe doe je het opbouwen naar 4 iu dan? Ga denk ik binnenkort de proef op de som nemen en het tijdens m'n kuur pakken voor 10 a 12 weken.
 
Insuline zal ik voor je eerste keer HGH echt achterwege laten. TRUST ME!

Eerste keer ECHTE hgh ga je al hard zat op.
2e keer ga je er al minder hard op.

Maar zoals hierboven beschreven, beter 10 weken 8iu (2x4iu pd) dan 20 weken 4iu.

Maar eerste keer aan goeie HGH is 4iu ook zat.
Als je door blijft zetten tussen je kuurtjes in, dan ga je de 2e keer iets minder goed tov je eerste kuur (waarsch omdat je inmidels 6 a 8kg groter bent dan je vroeger) Maar dan kan je er prima insuline bij zetten tijdens je kuur.
Ga ik nu ook doen

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 17:04 ----------



Cola drinken? hahaha Nee joh gek. Direct een shake met complete voeding, carbs, isolaat, aminos.
En dan kan je eventueel tijdens je training ook nog dextrose, of een andere carb blend drinken, met aminos.
Of magnificent van B&F ofzo

Na je training weer een complete shake, en dan thuis schone maaltijd erin rammen

Dus eigenlijk zou ik met mijn eerste kuurtje al hgh moet nemen hehe, sounds nice :D
 
Laatst bewerkt:
Sniez, als je het 10 weken gebruikt, hoe doe je het opbouwen naar 4 iu dan? Ga denk ik binnenkort de proef op de som nemen en het tijdens m'n kuur pakken voor 10 a 12 weken.

Weet niet of ik er spijt van ga krijgen(deze week begonnen) maar ik doe gelijk 5iu.:o

Dus eigenlijk zou ik met mijn eerste kuurtje al hgh moet nemen hehe, sounds nice :D

Nah niks moet maar wat sniezel zegt ben ik inmiddels ook achter. Met aas alleen ben je een jojo. Maargoed is voor mij misschien anders want ik heb inmiddels ook de leeftijd voor hgh. Tenminste dat is nu mijn overtuiging. Vroeger dacht ik dat ik het alleen bij aas zou houden.
 
Nah niks moet maar wat sniezel zegt ben ik inmiddels ook achter. Met aas alleen ben je een jojo. Maargoed is voor mij misschien anders want ik heb inmiddels ook de leeftijd voor hgh. Tenminste dat is nu mijn overtuiging. Vroeger dacht ik dat ik het alleen bij aas zou houden.

Daarom ben ik blij dat ik nog niet ben begonnen, je ziet maar weer er is gewoon zoveel info te vinden :)
Ik dacht inderdaad dat je het altijd voor langere periodes moest nemen. Maar als het dus zo is dat ik met 10 weken er profijt mee heb dan is de keuze makkelijk ;)
 
Ik zit er ook aan te denken om HGH te gaan pakken tijdens mijn volgende kuur voor 10 weken, was alleen van plan om met test en tren te gaan cutten... heeft het tijdens een cutkuur wel zin om HGH te pakken? Zat aan 3 of 4iu per dag te denken.
En gebruiken jullie het elke dag of 5 days on 2 days off?
 
Laatst bewerkt:
Sniez, als je het 10 weken gebruikt, hoe doe je het opbouwen naar 4 iu dan? Ga denk ik binnenkort de proef op de som nemen en het tijdens m'n kuur pakken voor 10 a 12 weken.
Eerst 2iu voor een week, daarna 3iu, en dan 3e week 4iu?

Dus eigenlijk zou ik met mijn eerste kuurtje al hgh moet nemen hehe, sounds nice :D
Nou eerste kuurtje zou ik niet doen, je moet wat ervaring opbouwen met kuren en trainen voordat je aan HGH begint.


Weet niet of ik er spijt van ga krijgen(deze week begonnen) maar ik doe gelijk 5iu.:o



Nah niks moet maar wat sniezel zegt ben ik inmiddels ook achter. Met aas alleen ben je een jojo. Maargoed is voor mij misschien anders want ik heb inmiddels ook de leeftijd voor hgh. Tenminste dat is nu mijn overtuiging. Vroeger dacht ik dat ik het alleen bij aas zou houden.

Klopt precies wat je zegt. Met HGH ben je ook wel een jojo, maar dan zit er tenminste een flinke stijgende lijn in :D
Geniet van je HGH zal je zeker bevallen bro!

Maar AAS gebruik kan zeker wel z'n littekens achter laten. Vergroot prostaat, blijvend slecht libido etc.
HGH euuu... niet van dat soort neven effecten bekend geloof ik.
Grijp er niet zo maar naar als je recreatief sporter bent, maar als je gewoon een DIE_HARD bent en je heb al wat kuurtjes gedaan en weet dat je blijft trainen en goed blijft eten. Ja waarom niet dan.

Maar ga aub geen HGH gebruiken als je een recreatieve fitnesser bent, en ff ready voor de zomer wilt zijn, en niets over voeding weet. "Ja ik eet goed, sochtens een eitje, smiddags 6 broodje, avond eten extra stukje kip, en voor slapen een bakkie kwark" HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ik zit er ook aan te denken om HGH te gaan pakken tijdens mijn volgende kuur voor 10 weken, was alleen van plan om met test en tren te gaan cutten... heeft het tijdens een cutkuur wel zin om HGH te pakken? Zat aan 3 of 4iu per dag te denken.
En gebruiken jullie het elke dag of 5 days on 2 days off?
Tsja ik vergeet het 2 keer in de week te zetten, dus zit ik eigenlijk ook op 5/2 :D
 
Ik zit er ook aan te denken om HGH te gaan pakken tijdens mijn volgende kuur voor 10 weken, was alleen van plan om met test en tren te gaan cutten... heeft het tijdens een cutkuur wel zin om HGH te pakken? Zat aan 3 of 4iu per dag te denken.
En gebruiken jullie het elke dag of 5 days on 2 days off?

Voor de cut vind ik HGH niet zo bijzonder, vooral als de duur van de cut kort is. In zo'n kort tijdsbestek kunnen peptiden een betere oplossing zijn en beter te combineren met fasted cardio in de ochtend. Daarnaast ga je van HGH ook een beetje bloaten wat verwarrend kan zijn als je kilo's wilt verliezen. HGH moet je echt voornamelijk nemen voor de IGF-1 verhogende werking.
 
Voor de cut vind ik HGH niet zo bijzonder, vooral als de duur van de cut kort is. In zo'n kort tijdsbestek kunnen peptiden een betere oplossing zijn en beter te combineren met fasted cardio in de ochtend. Daarnaast ga je van HGH ook een beetje bloaten wat verwarrend kan zijn als je kilo's wilt verliezen. HGH moet je echt voornamelijk nemen voor de IGF-1 verhogende werking.

Amen, jij begrijpt het.
En die verhoogde igf waardes heb je al binnen 1 week. En vanaf dan heb je er dus al profijt van.
Dus waar de fabel vandaan komt dat je het minimaal 6 maanden non stop moet doen weet ik ook niet.
 
srs? dus een kuur van 10 weken icm 3iu/dag? geeft dubbel resultaat? ..had me altijd laten vertellen dat hgh iets is voor lang gebruik. scheelt wel centen als 10 weken low dose ook volstaat.

dit is voorlopig het plan:
1-26 somatropin 3iu/dag
1-4 novorapid 6iu post workout
9-12 novorapid 6iu post workout
17-20 novorapid 6iu post workout
1-23 13weken AAS kuur + 9weken nakuur

ik verwacht icm de insuline ook zonder aas goede resultaten te boeken of had je daar ook een ander idee over?




dit had ik ook al snel door inderdaad


Persoonlijk vind ik slin ook echt de moeite tijdens nakuur (icm low dose HGH). Vond dat ik op die manier na mijn vorige kuur minder massa verloor dan anders (zal de HGH ook wel mee te maken hebben uiteraard)
 
Insuline zal ik voor je eerste keer HGH echt achterwege laten. TRUST ME!

Eerste keer ECHTE hgh ga je al hard zat op.
2e keer ga je er al minder hard op.

Maar zoals hierboven beschreven, beter 10 weken 8iu (2x4iu pd) dan 20 weken 4iu.

Maar eerste keer aan goeie HGH is 4iu ook zat.
Als je door blijft zetten tussen je kuurtjes in, dan ga je de 2e keer iets minder goed tov je eerste kuur (waarsch omdat je inmidels 6 a 8kg groter bent dan je vroeger) Maar dan kan je er prima insuline bij zetten tijdens je kuur.
Ga ik nu ook doen

oke laat ik de slin nog ff liggen.
stel ik koop dan 300iu hgh en prik 13weken AAS, als ik 300iu over 13 weken uitsmeer dan heb ik ca. 3iu per dag. genoeg voor de eerste keer hgh?


Cola drinken? hahaha Nee joh gek. Direct een shake met complete voeding, carbs, isolaat, aminos.
En dan kan je eventueel tijdens je training ook nog dextrose, of een andere carb blend drinken, met aminos.
Of magnificent van B&F ofzo

Na je training weer een complete shake, en dan thuis schone maaltijd erin rammen

haha was niet srs bedoeld. ik kan een shake van 30gr whey nog verdragen vlak voor het trainen, als ik daar nog veel carbs bij ga doen dan kan ik niet lekker trainen. daarom dat ik liever slin na het trainen zou zetten.

als pre workout slin echt zoveel beter is, hebben we het dan over 30min pre workout of 0min pre workout. in het geval van 30min pre zou ik nog wel een complete shake kunnen weg rammen. tijdens het trainen enkel dextro water met aminos is dan geen probleem. maar pal voor het trainen een dik gevulde shake gaat em nie worden nie
 
oke laat ik de slin nog ff liggen.
stel ik koop dan 300iu hgh en prik 13weken AAS, als ik 300iu over 13 weken uitsmeer dan heb ik ca. 3iu per dag. genoeg voor de eerste keer hgh?




haha was niet srs bedoeld. ik kan een shake van 30gr whey nog verdragen vlak voor het trainen, als ik daar nog veel carbs bij ga doen dan kan ik niet lekker trainen. daarom dat ik liever slin na het trainen zou zetten.

als pre workout slin echt zoveel beter is, hebben we het dan over 30min pre workout of 0min pre workout. in het geval van 30min pre zou ik nog wel een complete shake kunnen weg rammen. tijdens het trainen enkel dextro water met aminos is dan geen probleem. maar pal voor het trainen een dik gevulde shake gaat em nie worden nie

Ja 300iu is meer dan zat voor 13 weken joh.
En idd, laat die slin nog maar ff liggen.
Check anders ook mijn Kuurlog, missch heb je er wat aan :)
 
Ja 300iu is meer dan zat voor 13 weken joh.
En idd, laat die slin nog maar ff liggen.
Check anders ook mijn Kuurlog, missch heb je er wat aan :)

ok top! thnx voor de input

zal je kuurlog eens doornemen:thumb:
 
Voor de cut vind ik HGH niet zo bijzonder, vooral als de duur van de cut kort is. In zo'n kort tijdsbestek kunnen peptiden een betere oplossing zijn en beter te combineren met fasted cardio in de ochtend. Daarnaast ga je van HGH ook een beetje bloaten wat verwarrend kan zijn als je kilo's wilt verliezen. HGH moet je echt voornamelijk nemen voor de IGF-1 verhogende werking.

Amen, jij begrijpt het.
En die verhoogde igf waardes heb je al binnen 1 week. En vanaf dan heb je er dus al profijt van.
Dus waar de fabel vandaan komt dat je het minimaal 6 maanden non stop moet doen weet ik ook niet.

Als je hgh voornamelijk moet nemen voor de igf-1-verhogende werking, waarom nemen we dan niet met z'n allen het veel goedkopere igf-1?
 
Back
Naar boven