AndroidHealthClinic

Welke HGH meest betrouwbaar

Bezoekers in dit topic

Rikh

Novice
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Aangezien er vandaag de dag veel fake in omloop is ben ik benieuwd bij welke hgh volgens jullie de minste kans om een fake te kopen.

Bijna nergens kan ik Pharmagrade hgh vinden wat vooral tegen ben gekomen zijn ongelabelde blue tops wat volgens mij sowieso niet echt top is?

Ook hoorde ik dat er van de apotheek hgh ook fakes in omloop zijn bij welk merk zou ik de meeste kans hebben op een origineel product? Aangezien het zo duur is wil ik geen miskoop begaan.

Alvast bedankt
 
........
 
Laatst bewerkt:
stoppen omdat ze te groot werden? stop kidding men! jij loopt allen maar je hyge.cn te promoten en verkopen.
Hyge is inderdaad erg goede hgh, zowel de .cn als de .com.cn
Novotropin, thanktropin en riptropin ook.
Zit momenteel zelf aan de noroditropin flexpennen van novonordisk, erg lekker en sterk spulletje, beste die ik tot nu toe heb gehad en dat zijn er nogal een paar :D
 
Laatst bewerkt:
stoppen omdat ze te groot werden? stop kidding men! jij loopt allen maar je hyge.cn te promoten en verkopen.
Hyge is inderdaad erg goede hgh, zowel de .cn als de .com.cn
Novotropin, thanktropin en riptropin ook.
Zit momenteel zelf aan de noroditropin flexpennen van novonordisk, erg lekker en sterk spulletje, beste die ik tot nu toe heb gehad en dat zijn er nogal een paar :D

Ja diegene is gestopt omdat ie alleen maar slapende armen kreeg en het te zwaar kreeg, trap op lopen en al kapot zijn :D

Ik verkoop helemaal niets vriend, heb 2 bedrijven. Moet er niet aan denken om voor een paar tientjes winst AAS te verkopen.

Ben zelf zo een voorstander er van omdat het na 8 jaar trainen voor het eerst mijn lichaam ECHT drastisch veranderd heeft. Misschien ben ik een beetje te enthousiast dan :D

En natuurlijk zijn nordi's of omni's net zo goed of beter, maar is volgens mij voor de meeste erg lastig aan te komen. (beetje te vergelijken met TestE van Schering en van EP ofzo)
 
Laatst bewerkt:
Ja diegene is gestopt omdat ie alleen maar slapende armen kreeg en het te zwaar kreeg, trap op lopen en al kapot zijn :D

Ik verkoop helemaal niets vriend, heb 2 bedrijven. Moet er niet aan denken om voor een paar tientjes winst AAS te verkopen.

Ben zelf zo een voorstander er van omdat het na 8 jaar trainen voor het eerst mijn lichaam ECHT drastisch veranderd heeft. Misschien ben ik een beetje te enthousiast dan :D

En natuurlijk zijn nordi's of omni's net zo goed of beter, maar is volgens mij voor de meeste erg lastig aan te komen. (beetje te vergelijken met TestE van Schering en van EP ofzo)

Nu zeg je dat die gestopt is omdat ie last had van slapende handen en te zwaar kreeg? Dan verlaag je toch de dosering? en 2 posts omhoog dat ze te groot werden? weird storys bro...

Ik ben toch wel beetje verbaast over de kwaliteits verschil heb het gevoel dat ik nog droger trek en geaderd word van norditropin dan bijv hyges.
Slaap ook dieper en ben vermoeider op 4iu nordi dan op 6iu hyge, heb ze in verleden ook wel gebruikt en ook wel apo genotropin hgh maar deze keer voel ik duidelijker verschil voor mijn gevoel.
Bevalt me echt super alleen wel 2,5-3x duurder ingebruik helaas.
 
Kan je stellen dat je met generieke of weet-ik-veel-welke-kleur-tops je geen of heel weinig resultaat boekt? Of moet je gewoon hoger doseren?
 
kan iemand mij vertellen
wanneer je wat ga voelen (hgh)
slapende handen mooiere huid massa+6maanden
 
HG HGH of GTFO
 
Kan je stellen dat je met generieke of weet-ik-veel-welke-kleur-tops je geen of heel weinig resultaat boekt? Of moet je gewoon hoger doseren?
In de meeste zit geen 191a maar 192a of bijv 3iu 191a.
Weet je dus nooit. Gewoon niet aan beginnen.

kan iemand mij vertellen
wanneer je wat ga voelen (hgh)
slapende handen mooiere huid massa+6maanden
Meeste merken er binnen 2 weken al wat van. Veel vocht veel kilos extra, stramme handen.
 
Weet iemand van jullie of kigtropin weer oke is? Heb een en andere gelezen op t forum hier. begin dit jaar waren ze oke en daarna wat minder
En toen was het stil rond de kigs? En iedereen zat aan de hyge's of soma etc...

Alvast bedankt manne.
 
Weet iemand van jullie of kigtropin weer oke is? Heb een en andere gelezen op t forum hier. begin dit jaar waren ze oke en daarna wat minder
En toen was het stil rond de kigs? En iedereen zat aan de hyge's of soma etc...

Alvast bedankt manne.

Ik ben zelf een dikke week bezig op kigtropin batch 20120215.

Aangezien het de eerste x is dat ik aan groeihormoon begin ben ik begonnen met eerste dag 2 eenheden, 2 dagen 2.5, 1 dag 3 dan flesje in 2 dagen leeg dus 5 eenheden en nu al 5 dagen een volledige vial/dag erin.

Ik heb dus totaal geen ervaring met hgh maar ik ondervind echt niets,geen enkele bijwerking,geen gewichtsverschil echt niks behalve de 2 de dag verschrikkelijke hoofdpijn maar dat ook kan toevallig zijn geweest.

Ik heb geprinte flesjes in gedrukte doosjes, doosjes mooi van kleur,recht en zegel erop,bijsluiter erin, vials met blauwe top met de tekst ingedrukt en de vials zijn wel degelijk goed vacuum.

Aan mijn uitleg heb je nu wrsch ook niet echt veel maar ik kan alleen maar zeggen wat ik voel en hierbij zou ik ook graag de vraag aan anderen stellen die eventueel ervaring hebben met deze batch of mij verder kunnen helpen om te kunnenachterhalen of ik wel degelijk hgh aan het gebruiken ben en niet weet ik veel wat???

Ik heb dus 10 kitjes ineens besteld maar kan ze eventueel wel ruilen bij men leverancier voor blue tops? Mensen met meer ervaring enige raad??

Alvast bedankt en hopelijk heb je wat aan men uitleg
 
Ik ben zelf een dikke week bezig op kigtropin batch 20120215.

Aangezien het de eerste x is dat ik aan groeihormoon begin ben ik begonnen met eerste dag 2 eenheden, 2 dagen 2.5, 1 dag 3 dan flesje in 2 dagen leeg dus 5 eenheden en nu al 5 dagen een volledige vial/dag erin.

Ik heb dus totaal geen ervaring met hgh maar ik ondervind echt niets,geen enkele bijwerking,geen gewichtsverschil echt niks behalve de 2 de dag verschrikkelijke hoofdpijn maar dat ook kan toevallig zijn geweest.

Ik heb geprinte flesjes in gedrukte doosjes, doosjes mooi van kleur,recht en zegel erop,bijsluiter erin, vials met blauwe top met de tekst ingedrukt en de vials zijn wel degelijk goed vacuum.

Aan mijn uitleg heb je nu wrsch ook niet echt veel maar ik kan alleen maar zeggen wat ik voel en hierbij zou ik ook graag de vraag aan anderen stellen die eventueel ervaring hebben met deze batch of mij verder kunnen helpen om te kunnenachterhalen of ik wel degelijk hgh aan het gebruiken ben en niet weet ik veel wat???

Ik heb dus 10 kitjes ineens besteld maar kan ze eventueel wel ruilen bij men leverancier voor blue tops? Mensen met meer ervaring enige raad??

Alvast bedankt en hopelijk heb je wat aan men uitleg

Post ze eens in de echt nep sectie
 
Ik ben zelf een dikke week bezig op kigtropin batch 20120215.

Aangezien het de eerste x is dat ik aan groeihormoon begin ben ik begonnen met eerste dag 2 eenheden, 2 dagen 2.5, 1 dag 3 dan flesje in 2 dagen leeg dus 5 eenheden en nu al 5 dagen een volledige vial/dag erin.

Ik heb dus totaal geen ervaring met hgh maar ik ondervind echt niets,geen enkele bijwerking,geen gewichtsverschil echt niks behalve de 2 de dag verschrikkelijke hoofdpijn maar dat ook kan toevallig zijn geweest.

Ik heb geprinte flesjes in gedrukte doosjes, doosjes mooi van kleur,recht en zegel erop,bijsluiter erin, vials met blauwe top met de tekst ingedrukt en de vials zijn wel degelijk goed vacuum.

Aan mijn uitleg heb je nu wrsch ook niet echt veel maar ik kan alleen maar zeggen wat ik voel en hierbij zou ik ook graag de vraag aan anderen stellen die eventueel ervaring hebben met deze batch of mij verder kunnen helpen om te kunnenachterhalen of ik wel degelijk hgh aan het gebruiken ben en niet weet ik veel wat???

Ik heb dus 10 kitjes ineens besteld maar kan ze eventueel wel ruilen bij men leverancier voor blue tops? Mensen met meer ervaring enige raad??

Alvast bedankt en hopelijk heb je wat aan men uitleg

idd post ff foto.
als je generieke hgh neemt neem dan een bekend en bewezen merk.
maar alsnog er gaat NIKS boven pharma kwaliteit hgh zoals nordi etc.
is wat duurder maar met als zoveel dingen je krijgt waar je voor betaald...
 
Post ze eens in de echt nep sectie

Ik heb niet direct een digitale ter beschikking maarja het heeft toch weinig nut vrees ik.

Aan de verpakking valt helemaal niks te zien die zijn perfect van dozen,perfect van vials en logos en zegels. Alle vials staan ook perfect onder vacuum, bijsluiter erbij,blauwe dop met tekst in gedrukt enz,er is echt niets verdachts aan te zien.
 
idd post ff foto.
als je generieke hgh neemt neem dan een bekend en bewezen merk.
maar alsnog er gaat NIKS boven pharma kwaliteit hgh zoals nordi etc.
is wat duurder maar met als zoveel dingen je krijgt waar je voor betaald...

Zijn toch ook genoeg fake nordi's / genos te koop

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 13:39 ----------

Ik heb niet direct een digitale ter beschikking maarja het heeft toch weinig nut vrees ik.

Aan de verpakking valt helemaal niks te zien die zijn perfect van dozen,perfect van vials en logos en zegels. Alle vials staan ook perfect onder vacuum, bijsluiter erbij,blauwe dop met tekst in gedrukt enz,er is echt niets verdachts aan te zien.

idd, snap soms ook niet hoe ze kunnen zien aan de generieke GH of die nu real is of niet aan de hand van een foto
 
Zijn toch ook genoeg fake nordi's / genos te koop

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 13:39 ----------



idd, snap soms ook niet hoe ze kunnen zien aan de generieke GH of die nu real is of niet aan de hand van een foto

Aan de exp date misschien,de bedrukking vd lotnummer is deze erop gestempeld of geprint??je kan het ik zeg wel soms aan zovele dingen zien.
 
Ik zou zeggen maak n foto met je mobiel n post hem op echt nep sectie.
Zijn je doosjes allemaal met de zelfde batch nmr? Heb erop gegoogled maar kan niks vinden van die batch serie
 
Ik zou zeggen maak n foto met je mobiel n post hem op echt nep sectie.
Zijn je doosjes allemaal met de zelfde batch nmr? Heb erop gegoogled maar kan niks vinden van die batch serie

Mja alle doosjes zijn idd alle 10 dezelfde batchnummers.
Op de flesjes gedrukt en op de doosjes gestempeld.
Voor de rest alle flesjes goed vacuum en de blauwe dop met tekst erin gedrukt erop.
Doosjes dicht me sticker"zegel" en netjes bijsluiter in.Doosjes ook mooi van kleur en mooi recht enz.

Met andere woorden aan het uiterlijk alleen kan je niet zien of het echt/nep is vrees ik.
 
Mja alle doosjes zijn idd alle 10 dezelfde batchnummers.
Op de flesjes gedrukt en op de doosjes gestempeld.
Voor de rest alle flesjes goed vacuum en de blauwe dop met tekst erin gedrukt erop.
Doosjes dicht me sticker"zegel" en netjes bijsluiter in.Doosjes ook mooi van kleur en mooi recht enz.

Met andere woorden aan het uiterlijk alleen kan je niet zien of het echt/nep is vrees ik.

daarvoor zijn er dus kenners zoals hier boven vermeld die dat wel degelijk kunnen ;) dat is toch het zelfde met namaak kleren en parfums die op zicht perfect zijn maar iemand die er echt veel kennis van heeft onderscheid direct de fake van de echte dus fotos poste :)
 
Back
Naar boven