XXL Nutrition

Welke illegale drug hebben jullie nou het laatst gebruikt in jullie leven?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ikzelf speed. Canabis telt niet mee in deze poll....
 
Adminie gelieve dit ff te wissen... Het was als poll bedoelt, waarvoor mijn oprechte excuses...
 
spacecake :) (blowtje niet meegerekend)

een goede cake is zeer zeker een aanrader van elke smoke-liefhebber die ultiem stoned wil worden :D
 
Originally posted by zoutzak
spacecake :) (blowtje niet meegerekend)

een goede cake is zeer zeker een aanrader van elke smoke-liefhebber die ultiem stoned wil worden :D

ben allang met die zooi gestopt, maar ik heb eens gewoon de toppen tussen t brood gestopt en naar binnen gewerkt.
verder een keer xtc geprobeerd, wel verdomd lekker, te lekker,;) :cool:
alleen die dag erna...


heb ooit op mysteryland 6 jaar terug een tripje in mn biertje gehad zonder dat ik daar erg in had. ik dacht echt dat ik kapot ging. niet leuk nee...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
"Nog" niets :D
 
1 keertje heb ik maar speed gebruikt omdat ik niewsgierig was en dat is inmiddels al een 6 jaar geleden. Werkt wel goed dat spul dat moet ik toegeven.
 
Ik ook speed, was 10 jaar geleden. Een bommetje op een houseparty.
 
Originally posted by Dutchgirl
Ik ook speed, was 10 jaar geleden. Een bommetje op een houseparty.

daar val je wel veel van af als ik al die magere gabbertjes met hun speedlichaampjes mocht geloven
 
Zeker weten. Maat en zijn vriendin van mij hebben r ook een jaartje flink aangezeten. Dat wijf was iets van 20 kg afgevallen in dat jaar. Helemaal verlebberde buik, jakkes!

Mijn laatste: XTC, vorig jaar op lowlands. Dit jaar op Lowlands ga ik wederom een zwiepertje eten :)
 
heb nooit illegale middelen gebruikt, tot voor kort. Ephedrine is toch illegaal nietwaar? En yohimbine ook al begrijp ik.. toch neem ik het omdat uit onderzoek blijkt dat het synthetische stofje minder risico's oplevert dan het plantaardige legale stofje.
De wereld zit vreemd in elkaar.

Verder bezorg ik mezelf regelmatig op illegale wijze een high aan adrenaline omdat ik weiger fietsstroken te berijden als die gevaarlijk zijn.. het komt bijna elke keer voor dat ik gesneden word door automobilisten.. altijd weer goed voor een flinke adrenaline-piek! (ook cortisol geloof ik :( )

Espi, die maandag op weg naar 'r afspraak in het ziekenhuis nog de berm ingereden werd door zo'n smiecht van een automobilist.
 
Originally posted by Dutchgirl
Ik ook speed, was 10 jaar geleden. Een bommetje op een houseparty.
haha lekker grammetje in lang vloeitje dauwen en slikken die hap, en maar hopen dat ie niet in je keel opengaat,... :rolleyes:
 
Originally posted by dandyman


ben allang met die zooi gestopt, maar ik heb eens gewoon de toppen tussen t brood gestopt en naar binnen gewerkt.
ik ga voor de THC-boter, kan je alles mee bakken... :D
 
Nou het ergste zal bij toch wel een asperine zijn geweest hoor ;)
 
Ik weiger ooit drugs te nemen :) (Op anabolen na) :D
 
Originally posted by DJNRG83
Ik weiger ooit drugs te nemen :) (Op anabolen na) :D


Ach, dat is ook lekker....
 
Originally posted by Olimantado



Ach, dat is ook lekker....
Hoe gaat de kuur? Kickt de dbol al in?
 
uuhhm 100% legaal hier :)

alleen een jointje gerookt en beetje alcohol.. maar das heel zelden
 
Back
Naar boven