XXL Nutrition

welke injectienaald bovenbeen

Bezoekers in dit topic

Marc76

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2018
Berichten
128
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Welke injectienaald voor bovenbeen?

Welke naald is gebruikelijk voor de bovenbeen??

0.6x25
0.7x30

In de glute is 3ml zo weg in mn bovenbeen moeite met injecteren, een naaldprobleem of is dit zo in je bovenbeen??
 
ik injecteer altijd met 0.6x25 in mn bovenbeen (2ml / 3ml injectiespuit)
 
Ik heb het idee dat ik met 0,6x25 erg veel kracht moet zetten het erin te krijgen??!?
 
is ook merk afhankelijk. Ben laatst geswitcht van merk (beide test e) en injecteren gaat bij merk B een stuk makkelijker dan bij merk A
 
Oke dat kan ook natuurlijk. En te snel zal ook niet goed zijn maar het viel me op
 
Ik injecteer met 0,6x30 en dat gaat prima.

25mm lijkt mij eigenlijk een beetje kort voor in je quad, niet? Hoe dieper je in je spier injecteert, hoe beter, dacht ik.
 
Ik injecteer met 0,6x30 en dat gaat prima.

25mm lijkt mij eigenlijk een beetje kort voor in je quad, niet? Hoe dieper je in je spier injecteert, hoe beter, dacht ik.
Prik zelf alles met een 16mm. 25mm in je quad is diep zat als je niet mega vet bent
 
Welke injectienaald voor bovenbeen?

Welke naald is gebruikelijk voor de bovenbeen??

0.6x25
0.7x30

In de glute is 3ml zo weg in mn bovenbeen moeite met injecteren, een naaldprobleem of is dit zo in je bovenbeen??


In bovenbeen gebruik ik zelf 0.4x19mm met 2ml zuiger, 5ml zuiger gaat niet alleen 2ml en 1ml. Is alleen aan te raden als je een laag vet % hebt anders gaat de naald niet in je spier. Door deze manier kan ik 3x 2ml op verschillende plaatsen in 1 bovenbeen zetten. Voel je niks van.
 
0,6x25mm. Nog nooit gehad dat ik niet diep genoeg zat.
 
In bovenbeen gebruik ik zelf 0.4x19mm met 2ml zuiger, 5ml zuiger gaat niet alleen 2ml en 1ml. Is alleen aan te raden als je een laag vet % hebt anders gaat de naald niet in je spier. Door deze manier kan ik 3x 2ml op verschillende plaatsen in 1 bovenbeen zetten. Voel je niks van.


Wat is de reden dat de 5ml zuiger niet werkt?

Wanneer ik 3ml zet met 5ml zuiger lukt het wel moet enkel geduld hebben, net dat het in de bovenbeen slechter wordt opgenomen dan in de glute
 
Ik doe glutes en quads met 0,7mm x 40mm (grijze naald)
 
Wat is de reden dat de 5ml zuiger niet werkt?

Wanneer ik 3ml zet met 5ml zuiger lukt het wel moet enkel geduld hebben, net dat het in de bovenbeen slechter wordt opgenomen dan in de glute

je hebt gelijk het werkt wel, maar niet echt soepel. door het drukken ga je meer met de naald bewegen en dit kan beurze plaatsen maken na afloop altans bij mij dan. vind het fijner als het wat smoother loopt, liever 2 en soepel dan 1 en 20min blijven drukken op die naald.
 
quads en glutes met 0,6x25. Dat je met deze maat misschien meer 'kracht' moet zetten is logisch, de diameter is vrij dun.
 
Iedergeval 3ml spuiten gebruiken dat gaat 100 x beter dan 5 ml
 
Wat is volgens jullie eigenlijk de beste maat om in je schouder te zetten? Wil dit nl. eens proberen. Is 0,6x30 niet een beetje te lang als je nog geen enorme vleeslappen als delts hebt? Of kan dat prima als ik de naald er bijv. Maar voor 3/4 in steek?
 
Wat is volgens jullie eigenlijk de beste maat om in je schouder te zetten? Wil dit nl. eens proberen. Is 0,6x30 niet een beetje te lang als je nog geen enorme vleeslappen als delts hebt? Of kan dat prima als ik de naald er bijv. Maar voor 3/4 in steek?
30 gaat er zo in.. zelf doe ik het met 16mm. Maar 3/4 kan ook
 
Wat is volgens jullie eigenlijk de beste maat om in je schouder te zetten? Wil dit nl. eens proberen. Is 0,6x30 niet een beetje te lang als je nog geen enorme vleeslappen als delts hebt? Of kan dat prima als ik de naald er bijv. Maar voor 3/4 in steek?

Je hoeft hem er niet helemaal in te zetten als dat onprettig voelt, zolang je maar in de spier zit. Laat 0,6x25 er ook niet helemaal inzakken bij mijn quad.
 
In quads gewoon 0,6 * 25 mm. Indien de olie van je gear dun genoeg is kan je zelfs nog wat kleiner gaan.
 
Mijn vials staan redelijk koud heb de 5ml spuit gevuld en eerst een tijdje laten opwarmen dit scheelde behoorlijk! olie dus net te dik door de kou.
 
Back
Naar boven