MuscleMeat

welke is de best fat-burner zonder zijde-effect?

Bezoekers in dit topic

Wil jij dan juist géén mooie zijde-glans?
 
Laatst bewerkt:
ik vond dat ik redelijk resultaat boekte met L-carnitine liquid, misschien moet je die eens probere ;)
 
ik vond dat ik redelijk resultaat boekte met L-carnitine liquid, misschien moet je die eens probere ;)
Heey , ja dat is wat ik ook aan zat aan te denken en dat zal ook geen bijwerkingen geven , heb bv. Stack 1 week gebruikt en heb het gelijk de prullen back gegooit wat een $%$%#% was dat
 
Heey thx voor de filmpje nen de tip maar ik lees daarso dat uit onderzoek toch wat schade kan aanbrengen en ook nerveusiteit vehoogt , dat was met Stack ook het geval , ik denk dat L-Carnitine het best uit komt ( tot nu toe) het probleem bij me is dat ik een heel gevoellig maag heb en ben ook te gevoellig voor nerveusiteit , heb ook Groene thee capsules , en zelfs die 2x 2 dags , na 15 minuten , lijkt alsof ik Speed op heb of zo :-(
 
hot rox extreme!
 
Ik zou eens een hoop tijd en aandacht gaan investeren in een goed voedingsschema dat jouw doelen ondersteund. Gegarandeerd vetverlies!
 
hot rox extreme!
Heey Nicolas , ik zal even opzoeken , hoe gaat je training? ( hoe abboneer ik op je log ? en ik had ook even willen weten hoe ik zo n log aan maak ) Grtx;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eens een hoop tijd en aandacht gaan investeren in een goed voedingsschema dat jouw doelen ondersteund. Gegarandeerd vetverlies!
Heey , thx , daar ben ik ook mee besig en opzich gaat het wel goed maar kan noch beter , en daarom zoek ik een product daavoor ( heb ook de fout gedaan om niet te hebben gewaaght en heb 3 weken Creatine gebruikt waardoor ik te voghtig ben geworden , had beter eerst flink cuten en dan pas maar ja nu 1 week zonder Crea.. maar ja , ik wil van +/- 30% naar 18/16 % fat ) snaapjje?;)
 
30%??? ga dan maar tot 12% ipv. 18% anders ben je zo weer op 20+% als je weer gaat bulken...
 
Ah oke :) omdat je in je vorige post 16/18% zei ;)
 
Geloof me, om van 30% naar 18% te gaan heb je ècht geen speciale middelen of wat dan ook nodig :p Gewoon voldoende kennis over voeding en een ijzeren wil!
 
inderdaad, veel cardio en goede voeding kunnen je redelijk snel naar 18% helpen, ik zou het eerder nemen om van 18 naar 12% te gaan.
 
Als je op 30% zit dan kom je al een heel eind door gewoon een goed voedingsschema te hebben...
 
inderdaad, veel cardio en goede voeding kunnen je redelijk snel naar 18% helpen, ik zou het eerder nemen om van 18 naar 12% te gaan.
Yep maar ik denk dat ik tog maar L-Carnitine erbij roer ( ik wil me wasbordje weer terug ) heheh nja en ook ietsje ogeduldig bn ik ja :(;):D
 
Back
Naar boven