MuscleMeat

welke is het beste supp.

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Ben hard op zoek geweest naar goede supplementen en dit rijtje producten leek mij goed te werken: methoxybol-7 van san, syntrabol van syntrax en Methosterone force.

Weet iemand met welke je het beste resultaat krijgt en met welke producten deze goed gecombineerd kunnen worden voor maximaal resultaat. En of een dubbele dosis van een van deze producten voor een beter resultaat kunnen zorgen.

seeker zei:
Ben hard op zoek geweest naar goede supplementen en dit rijtje producten leek mij goed te werken: methoxybol-7 van san, syntrabol van syntrax en Methosterone force.

Weet iemand met welke je het beste resultaat krijgt en met welke producten deze goed gecombineerd kunnen worden voor maximaal resultaat. En of een dubbele dosis van een van deze producten voor een beter resultaat kunnen zorgen.
:no:Je hebt ook wel de meest waardeloze supplementen te pakken nu....
Alles met tribullus erin verwerkt is troep.
Het doet niets.
Ook al die andere potjes met flitsende namen....
hou er maar rekening mee dat je na zo'n kuur niks merkt.
Pas als iets niet verkocht mag worden hier, dan werkt het!(als je geluk hebt en het juiste merk...):eyes:

combi van dextrose en wei,
creatine
lijnzaad, ook t lekkertse btw:)
en uiteraard multivit

dubbele dosis? ga er maar niet van uit

daarbij is een goed voedingsschemanatuurlijk t belangrijkste en wat voor de een werkt hoeft niet perse voor een ander ook te werken

René26 zei:
:no:Je hebt ook wel de meest waardeloze supplementen te pakken nu....
Alles met tribullus erin verwerkt is troep.
Het doet niets.
Ook al die andere potjes met flitsende namen....
hou er maar rekening mee dat je na zo'n kuur niks merkt.
Pas als iets niet verkocht mag worden hier, dan werkt het!(als je geluk hebt en het juiste merk...):eyes:

Heb toch op deze site gelezen dat de mensen die het gebruikt hebben er zeker wel goede resultaten mee hebben behaald, heb het nu over methosterone force: Methosterone zijn er vier per dag, een potje van 120 is dus voor een maand. Het is aangeraden om dit twee maanden te nemen, ben zelf vijf weken bezig en heb hetzelfde resultaat als destijds met goed-werkende prohormonen (1AD en Equimax). Voel me er schitterend bij. Zeker een aanrader.

Zelf heb ik methosterone force gebruikt (7 weken lang , laatste drie weken 1,5 x de dosis daarna 8 dagen dubbele dosis), een vriend van mij heeft isobol gebruikt (normale dosis) en een andere vriend heeft methoxybol-7 van san gebruikt (normale dosis).

We hebben er allemaal geen reet aan gehad.

Lees maar is op http://www.ergogenics.org wat je vind als je ecdysterone in tikt........
Daar zal je niet zo blij mee zijn.
Ecdysterone zit ook in methosterone forte.
(en die vervloekte tribullus weer!)
Maar toch ben ik heel benieuwd naar het eind resultaat.
Zo'n 3 weken na die kuur.
Goed eten veel rust en niet te veel sets doen, blijft denk ik het beste...

René26 zei:
Lees maar is op http://www.ergogenics.org wat je vind als je ecdysterone in tikt........
Daar zal je niet zo blij mee zijn.
Ecdysterone zit ook in methosterone forte.
(en die vervloekte tribullus weer!)
Maar toch ben ik heel benieuwd naar het eind resultaat.
Zo'n 3 weken na die kuur.
Goed eten veel rust en niet te veel sets doen, blijft denk ik het beste...
thanks zal wel even kijken wat er op ergo staat

seeker zei:
thanks zal wel even kijken wat er op ergo staat

dit stond er dus op ergo:

Wat is Ecdysteron?

Supplementenfabrikanten brengen Ecdysteron aan de man als de 'insectenvariant van testosteron'. Een bekend preparaat in de sportwereld is Ecdysten. Het middel versnelt de spiergroei, zegt de industrie. Maar is dat ook werkelijk zo?

De Ecdysteroiden zijn een kleine groep steroide-achtige stoffen. Ze zitten in sommige planten, en bij de geleedpotigen - insecten, krabben, pissebedden - dat soort beesten - zijn ze de tegenhangers van onze geslachtshormonen. De belangrijkste is Ecdyson.

De populariteit van Ecdysteroiden is te danken aan een paar enthousiaste studies. Russische dieronderzoekers ontdekten bijvoorbeeld dat het insectenhormoon de effecten van een tekort van vitamine D3 kan terugdraaien. Bij een tekort aan die vitamine vermindert de aanmaak van ATP, creatinefosfaat en carnosine. Ook loopt de concentratie calcium in de spiercel op, waardoor het eiwit sneller afbreekt. Het gevolg: spierafbraak. Ecdysteron deed dat effect teniet.(1)

Chinese onderzoekers vonden een effect dat deed denken aan anabole steroiden. De prostaat van proefdieren werd zwaarder door Ecdysteron, ontdekten ze. Jonge dieren gingen er sneller door groeien. Volgens de Chinezen was Beta-Ecdyson de werkzame component. Maar eerlijk gezegd was hun onderzoek bijzonder vaag. De Chinezen kwamen met een heleboel circumstantial evidence op de proppen, maar met geen enkele harde verwijzing naar de hoeveelheid spiermassa die hun proefdieren zouden hebben gewonnen.(2)

Ook de Russen hebben van die jubelstudies geproduceerd. Volgens hen zoude Ecdysteroiden net zo'n effect op spiereiwitten hebben als Dbol, 'maar dan meer diffuus'. Klinkt mooi, maar ook erg verdacht. Als het spul zo goed werkt, waarom is er dan geen studie over een atleet die vijf kilo spier wint in drie maanden?(3) Want ook de Russische onderzoekers konden geen harde feiten op tafel leggen.

Verder zouden de insektenhormonen stoffen bij ratten de coïtusuele potentie verhogen, bij mannen de kwaliteit van het zaad verbeteren en het herstel van een hartaanval versnellen. Weer volgens een vage Russische studie, gepubliceerd in een vaag blad, waarvan natuurlijk geen Engelstalige versie te verkrijgen is.(4)

Als je kijkt naar de degelijke studies over Ecdyston, dan zie je dat ze bij insekten inderdaad 'spieropbouwend' zijn. Ze remmen de afbraak van spierweefsel(5) en stimuleren de opbouw(6). Tijdens processen in insecten waarbij spierweefsel oplost, loopt de aanmaak van Ecdysteron juist sterk terug.(7) (8)

Ook psychisch heeft Ecdyson effecten die aan anabolen doen denken. Zo ontdekten biologen bijvoorbeeld dat 20-hydroxy-Ecdyson, een veel voorkomende vorm van Ecdyson, bij krabben agressie veroorzaakt.(9)

Maar doet Ecdyson ook iets bij andere dieren? Ja, blijkt uit veel onderzoeken. Bij zoogdieren doen ze iets met de hormoonhuishouding en het immuunsysteem(11) te maken. Ze verrichten nederige maar belangrijke functies, zoals het bouwen van receptoren. Ze functioneren als grondstoffen.

Probleem is wel om Ecdysteroiden in het lichaam te krijgen. Als je ze slikt, verlaat een fors deel van je dosis je lichaam ongewijzigd. Slechts een beperkt deel zet om.(10)

Tot dusver lijkt het erop dat Ecdyson het zoveelste supplement is dat misschien in theorie kan werken, maar waarvan je in de praktijk nog maar moet afwachten of het iets doet. Dat beeld is onjuist. Ik denk dat Ecdysteroiden in het beste geval niks doen, omdat ons lichaam er weinig mee kan. Als ons systeem wel met deze stoffen overweg kan, dan zouden ze wel eens averechts kunnen werken en onze spieren afbreken.

Veel insekten verpoppen. Ze veranderen dan van een larve in een volwassen exemplaar. Daarbij breken de Ecdysteroiden de spieren van de larven af(13) (14) en de zenuwen van de hersenen naar de spieren(15). Tegelijkertijd prikkelen de insectenhormonen stamcellen om de nieuwe spierweefsels van de volwassen exemplaren te vormen(16).

Onderzoekers vonden die spierafbrekende eigenschappen ook bij diersoorten die geen metamorfose kennen, zoals krabben. Injecties met Beta-Ecdyson stimuleren bij hen op korte termijn de aanmaak van spierweefsel, maar gaan de spierafbraak al snel versnellen. De afbraak is uiteindelijk groter dan de groei.(17)

Dus niet erg prettig, is iedereen het hier mee eens mod. robin bijv. en nog enkele anderen zeiden wel vooruit gang te boeken en op het internet lees ik er veel lof over. Hier op de site werdt ook gezegt dat de info op ergo niet te serieus genomen moest worden.

haha dat spul werkt niet, maar kheb wel al gehoord van mensen die 3gr namen wel resultaten behaalde.

maar de kost is dan heel groot

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven