MuscleMeat

welke is uit de test 't beste eiwitshake met minst chemische troep!?

Bezoekers in dit topic

miko074

Cool Novice
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
165
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hey people,


Welke van de onderstaande whey-shake is t beste waarin ook t minst chemische troepen inzit?

We kijken als verhouding prijs:kwaliteit

-xxl nutrition basic bulk whey
-xxl nutrition whey delicious
-whey perfection
-matrix 5.0

Ik ben vaste lid van body & fitshop en deze producten zijn daar ook te vinden. Dus let me know welke van de bovenstaande jullie t meest bevallen?

En uiteraad neem ik aan altijd direct na training 1schep of 2 opdrinken..

Thnx alvast
:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
xxl vind je niet bij body en fit volgens mij
 
xxl vind je niet bij body en fit volgens mij

Lijkt mij ook niet! :D

Maar Isolaat Perfection in de Natural versie geeft je de beste prijs/kwalliteit/eiwitpercentage. :)

-Leon
 
Lijkt mij ook maar te duur voor een pot van 900g voor 35euro???
idd duur maar wel kwaliteit, hun casseïne is ook top maar o zo duur. ik bestel altijd bij b&f en hun isolaat is prima hoor :) xxl hun isolaat is ook wel goed
 
Lijkt mij ook niet! :D

Maar Isolaat Perfection in de Natural versie geeft je de beste prijs/kwalliteit/eiwitpercentage. :)

-Leon

Hey Leon, het gaat mij erom dat ik snel aankom in spiermassa ik wil graag nog 5 a 7kilo bij maar ik lees bij isolaat perfection;
-Het beste voor DIEET en natuurlijk spieren.
-Isolaat Perfection is het meest waardevolle eiwit voor mensen die willen afvallen!

maar wat willen ze hiermee zeggen ik mag opzich wel vet hebben maar natuurlijk niet veel weet niet precies wat het verschil is tussen matrix 5.0 en whey percection en isolaat

Natuurlijk zoek ik geen al te dure product.. zolang maar geen troep in die pot zit is het voor mij prima.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Hey Leon, het gaat mij erom dat ik snel aankom in spiermassa ik wil graag nog 5 a 7kilo bij maar ik lees bij isolaat perfection;
-Het beste voor DIEET en natuurlijk spieren.
-Isolaat Perfection is het meest waardevolle eiwit voor mensen die willen afvallen!

maar wat willen ze hiermee zeggen ik mag opzich wel vet hebben maar natuurlijk niet veel weet niet precies wat het verschil is tussen matrix 5.0 en whey percection en isolaat

Natuurlijk zoek ik geen al te dure product.. zolang maar geen troep in die pot zit is het voor mij prima.:rolleyes:

Dan moet je meer gaan eten ipv shakies nemen ;)
 
Niet iedereen heeft tijd om op de juiste tijdstip de benodigde voeding binnen te krijgen, en shake is snel en gemakkelijk ;)
 
Niet iedereen heeft tijd om op de juiste tijdstip de benodigde voeding binnen te krijgen, en shake is snel en gemakkelijk ;)

Ja van eiwitshakes ga je groeien, derp. En dan moet je op de tijden waar je wel kan eten meer carbs gaan eten:D
 
Ja van eiwitshakes ga je groeien, derp. En dan moet je op de tijden waar je wel kan eten meer carbs gaan eten:D

Ja zeker! alleen moet ff Leon nog op mijn vraag beantwoorden graag haha =)
 
Ja zeker! alleen moet ff Leon nog op mijn vraag beantwoorden graag haha =)
ik hoop dat je weet dat eiwit shakes je 67kg niet gaan verbeteren? je moet gewoon meer eten als je wilt aankomen, eiwit van whey komt uit melk als je het nog niet wist.. dus blijkbaar vind je melk een magisch drankje, misschien moet je maar eens liters melk drinken?
 
Hahahah tuurlijk weet ik t best leuk gezegt haha:P
maar whey is altijd een extra eiwit om in je totale eiwitbehoefte te voorzien 'dagelijks' ik ga niet pakken melk drinken als in 1schep whey 25 a 30g inzit toch? dus heeft eig wel impact kan zo maandelijks kilo 1 ~3 verschillen hoor en uiteraard meer eten!
 
@TS, of je leest de sticky's en reviews op dit forum gewoon ff door :thumb:
 
Okee zal ik doen welke shake gebruik jij eig dan? En btw als je buikje vol is he en je hebt die dag getraint zou jij dan in avond voorslapen nog kwark eten? Ik heb net de helft genomen anders is myn buikje erg opgezwollen:p
 
minst chemische troep ??????

basic bulk vanwege prijs :)
 
Van xxl of b&f maakt niet veel uit, ze zijn beide top. En heus niet alleen goed voor dieet.
 
Back
Naar boven