AndroidHealthClinic

Welke kleren draag je best als je gespierd bent en waar kun je die krijgen?

  • Topic starter Xcrypt
  • Startdatum
  • Reacties 33
  • Weergaven 8K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Xcrypt

Novice
Lid geworden
7 mrt 2016
Berichten
1
Waardering
0
Hallo,

Ik vraag mij af welke kleren best passen bij iemand die gespierd is als je er een beetje deftig wil uitzien.

Tshirts en hemden die ik draag zijn ofwel te groot, ofwel spannen ze te veel.
Het grootste probleem die ik heb zijn broeken, ik heb vrij grote glutes en quads maar een kleinere waist, dus ofwel scheuren mijn broeken altijd ofwel moet ik ze een paar maten te groot kopen.

Ik heb ergens gehoord dat ik eventueel grotere maten zou kunnen kopen en die laten aanpassen door een kleermaker zodat die beter bij mijn figuur passen. Maar ik heb geen idee hoeveel dit zo ongeveer kost.

Zijn hier nog mensen met die problemen? Heeft iemand ervaring met kleermakers?
 
Shirt, broek, ondergoed, schoenen
 
Stretchbroeken zijn wel handig. Heb nu zelf die van The Sting. Als die kapot zijn kan ik terug met de bon en krijg ik weer een nieuwe, dit heb ik nu al zo'n 3x gedaan in 5 maanden :o
T-shirts moet niet zo'n probleem zijn, dat past altijd wel. Overhemden heb je ook in stretch als je een beetje goed zoekt.
 
Wat wovano zegt inderdaad. Ik zweer bij stretchbroeken :)
 
Stretchbroeken draag ik ook.

Bij "merk"kledij zijn de tshirts vaak goed in model voor atletische en gespierde fysieken, dus daar zou je normaal geen probleem mee mogen hebben. Hemden gewoon in stretch ook uiteraard.
 
gewoon naar het juiste model broeken zoeken. Er zijn vaak wel broeken die ruimer om je benen vallen.

Heb zelf liever een stevige broek dan stretch omdat het niet zo snel kapot gaat en beter zit :thumbs:
 
Je moet wel enorm zijn om geen fatsoenlijke kleren te kunnen vinden...
 
Je moet voor jezelf gewoon eens winkelen en kijken welk merk broeken het beste bij jouw passen. Stretch zul je wel nodig hebben.
Qua tshirts e.d. zou je geen problemen moeten hebben. Er zijn genoeg dingen te vinden die een goeie fit hebben.

Vonk weegt bijna 105kg op 10% en kan ook "gewoon" leuke kleding met een goeie fit vinden.. dus je moet echt wel enorm enorm zijn wil het jou niet lukken.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Je moet wel enorm zijn om geen fatsoenlijke kleren te kunnen vinden...

Het gaat meer om de verhoudingen.. Met een waist van 75-80cm en benen tussen de 70-75cm en schouders tussen de 140-150cm is het nogal moeilijk om iets te vinden wat goed past. En dan heb ik het nog niet aan de bicepsomtrek waar je bij de meeste merken met 45-50cm toch naar de XXL zult moeten gaan. Maar een "dertienindozijn man" heeft met maatje XXL ook vaak een waist van 100-120cm.. Dat ziet er natuurlijk niet uit als je daar bijna een halve meter teveel aan stof hebt bungelen..

Gelukkig leven we in het tijdperk waar jogg jeans en strech jeans algeheel geaccepteerd en veel verkrijgbaar zijn voor de man. T-shirts koop je het best ook in slim fit en strech in een grote maat.

Er zijn redelijk wat leuke merken te vinden die wel jeans in stretch hebben, G-Star bijvoorbeeld heeft toffe jeans tot volgens mij maat 40 (USA). Omdat ik niet van die bigg ass legs heb past een 38-34 mij prima. Ook zijn er legio merken te vinden die stretch t-shirts hebben :)
 
t shirts maat S is de shit.

Ksou nog wel dit soort broekjes er bij dragen voor de quads
s-l300.jpg


Oke ff serieus, ksou niet weten varieert bij iedereen. Beetje bij H&M kijken? Zara vind ik zelf wel tof.
 
Het gaat meer om de verhoudingen.. Met een waist van 75-80cm en benen tussen de 70-75cm en schouders tussen de 140-150cm is het nogal moeilijk om iets te vinden wat goed past. En dan heb ik het nog niet aan de bicepsomtrek waar je bij de meeste merken met 45-50cm toch naar de XXL zult moeten gaan. Maar een "dertienindozijn man" heeft met maatje XXL ook vaak een waist van 100-120cm.. Dat ziet er natuurlijk niet uit als je daar bijna een halve meter teveel aan stof hebt bungelen..

Gelukkig leven we in het tijdperk waar jogg jeans en strech jeans algeheel geaccepteerd en veel verkrijgbaar zijn voor de man. T-shirts koop je het best ook in slim fit en strech in een grote maat.

Er zijn redelijk wat leuke merken te vinden die wel jeans in stretch hebben, G-Star bijvoorbeeld heeft toffe jeans tot volgens mij maat 40 (USA). Omdat ik niet van die bigg ass legs heb past een 38-34 mij prima. Ook zijn er legio merken te vinden die stretch t-shirts hebben :)

Das waar maar daarom is er voor iedereen wel wat te vinden. Zelf draag ik ook altijd stretch jeans. G-Star jeans zaten altijd prima toen ik nog -100kg was maar nu zitten die echt voor geen meter meer.
Shirt koop ik altijd regular fit want slim fit vind ik niks, passen vaak toch niet. Hoeft ook allemaal niet zo superstrak te zitten.
 
Das waar maar daarom is er voor iedereen wel wat te vinden. Zelf draag ik ook altijd stretch jeans. G-Star jeans zaten altijd prima toen ik nog -100kg was maar nu zitten die echt voor geen meter meer.
Shirt koop ik altijd regular fit want slim fit vind ik niks, passen vaak toch niet. Hoeft ook allemaal niet zo superstrak te zitten.
Dat ligt aan je taille natuurlijk :D
 
Nee hoor hou gewoon niet van die strakke zooi, liever wat losser :)

Een getailleerde XXL zit bij mij ook niet strak, ja bij de schouders, biceps en chest.. Daaronder strak bestaat niet met deze verhoudingen.
 
Een getailleerde XXL zit bij mij ook niet strak, ja bij de schouders, biceps en chest.. Daaronder strak bestaat niet met deze verhoudingen.

Doelde ook op schouders, armen en chest...
 
Doelde ook op schouders, armen en chest...

Nahh als je dat losjes wil dragen dan moet je al gauw loose fit zooi kopen. Dan lijk je net een dikzak imo :o
 
Nahh als je dat losjes wil dragen dan moet je al gauw loose fit zooi kopen. Dan lijk je net een dikzak imo :o

Regular fit gaat ook prima bij bepaalde merken. Slim fit vind ik iets voor skinny faggots :)
 
Regular fit gaat ook prima bij bepaalde merken. Slim fit vind ik iets voor skinny faggots :)

Haha ja slim fit ziet er niet uit op een waist van 75cm en schouders van 140cm :p
 
Back
Naar boven