AndroidHealthClinic

Welke kleren draag je best als je gespierd bent en waar kun je die krijgen?

Bezoekers in dit topic

Iemand nog een leuke tip voor stringers?
 
Grappig! Ik heb recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat me prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas ben ik er, nu ik weer begonnen met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Hij valt prachtig qua taille (slim fit) maar mijn schouders knappen zowat uit de mouwen, om over mijn bovenrug nog maar niet te spreken (bovenrug ongeveer 2x taille in lat spread). Dit is aardig representatief voor de rest van mijn huidige garderobe, wijde truien daargelaten. Overhemden zitten prima als ik 'neutraal' sta, maar zodra ik iets boven mijn hoofd weg moet zetten, of mijn arm moet strekken, komt die rug eruit en zit het daar gewoon enorm strak terwijl het een tent is rond mijn taille. Niet chill!

Ik herken je probleem dus.
 
image.jpg
 
Grappig! Ik heb recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat me prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas ben ik er, nu ik weer begonnen met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Hij valt prachtig qua taille (slim fit) maar mijn schouders knappen zowat uit de mouwen, om over mijn bovenrug nog maar niet te spreken (bovenrug ongeveer 2x taille in lat spread). Dit is aardig representatief voor de rest van mijn huidige garderobe, wijde truien daargelaten. Overhemden zitten prima als ik 'neutraal' sta, maar zodra ik iets boven mijn hoofd weg moet zetten, of mijn arm moet strekken, komt die rug eruit en zit het daar gewoon enorm strak terwijl het een tent is rond mijn taille. Niet chill!

Ik herken je probleem dus.

Dat is me ook wat! Ik heb recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat me prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas ben ik er, nu ik weer begonnen met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Hij valt prachtig qua taille (slim fit) maar mijn schouders knappen zowat uit de mouwen, om over mijn bovenrug nog maar niet te spreken (bovenrug ongeveer 2x taille in lat spread). Dit is aardig representatief voor de rest van mijn huidige garderobe, wijde truien daargelaten. Overhemden zitten prima als ik 'neutraal' sta, maar zodra ik iets boven mijn hoofd weg moet zetten, of mijn arm moet strekken, komt die rug eruit en zit het daar gewoon enorm strak terwijl het een tent is rond mijn taille. Niet chill!
 
Toen ik nog 80kg woog bij 1m95 had ik daar ook altijd last van. Gelukkig nu niet meer.
 
Ach jeetje, je hebt spieren en wilt graag dat iedereen het goed kan zien? :o
 
Hallo,



Tshirts en hemden die ik draag zijn ofwel te groot, ofwel spannen ze te veel.
Het grootste probleem die ik heb zijn broeken, ik heb vrij grote glutes en quads maar een kleinere waist, dus ofwel scheuren mijn broeken altijd ofwel moet ik ze een paar maten te groot kopen.

Welkom op dit forum
Plaats eerst maar eens wat fotos van jezelf.
 
t shirts maat S is de shit.

Ksou nog wel dit soort broekjes er bij dragen voor de quads
s-l300.jpg


Oke ff serieus, ksou niet weten varieert bij iedereen. Beetje bij H&M kijken? Zara vind ik zelf wel tof.
waar haal je die shortjes ? die zijn echt nice
 
waar haal je die shortjes ? die zijn echt nice
tbh geen idee type gewoon in google short shorts bodybuilders :roflol::roflol: Krijg je meestal wel resultaat zodat je je quads kan showen :cool:
 
Back
Naar boven