Fitness Seller

Welke kuur voor welk doel?

Bezoekers in dit topic

anthonio

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2009
Berichten
7
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
80kg
hallo Gents,

Graag had ik eens jullie advies gevraagd in welke kuur het best past bij een bepaalde sport levensstijl.

Ik ben geen diehard bodybuilder maar zit wel 4 tot 6x per week in de gym/sportschool. trainingen variëren van powerliften tot het klassieke fitnessen gemengd met boksen, Brazilian jiujitsu en af en toe gaan lopen of klimmen.

Aangezien ik voldoende uithouding in de spieren wil behouden en dus geen max aan massa hoef bij te krijgen vroeg ik me af wat me aangeraden zou worden.
Een vriend die al met meerdere sup ervaring heeft rade me deca - test prop aan met anavar als kickstart. Dit om mijn kracht te doen toenemen en toch een afgetrainde body aan over te houden. (Uiteraard met het nodige voedingschema)
Geen winstrol omdat ik sne last heb van tendinitis in de elleboog.

Wat is jullie mening? Andere voorstellen of tips?
Alvast bedankt
 
Gewoon test e op 250 en tren op 400 met methyl tren tabs op 4 mg md de eerste 5 weken. Is genoeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit. Eventueel wat anavar voor kracht.

Werd me ook aangeraden door wat marathon lopers die dit naar aanloop van wedstrijden gebruiken. Maar waarom geen prop en wel test e?
 
Werd me ook aangeraden door wat marathon lopers die dit naar aanloop van wedstrijden gebruiken. Maar waarom geen prop en wel test e?
Goedkoper en minder prikken voor dezelfde stof.

Test e kan je met 1 vial +-9 weken op 250/300mg gebruiken. Hier zet je 1 prik

Test prop kan je met 1 vial +- 4 weken op 250mg gebruiken. Hier zet je om de dag een prik
 
Inderdaad gemak. Prop kan ook.
 
Tussen door vraagje, maar hoe herken je tendinitis? Is het een spier pijn gevoel, of is dat wanneer je een tinteling en branding krijgt in je hand en onderarm vergelijkbaar aan carpool tunnel syndrome?
 
Is een ontsteking van het slijmbeursvlies rond je pees/spier.. jet kan het vergelijken met enorme stijfheid vindt ik
 
Je zou bij die test ook de SARM genaamd Cardarine kunnen nemen. Dit geeft een enorme boost aan je conditie en uithoudingsvermogen. Onderdrukt niet je natuurlijke test.

Dat vind ik precies een middel voor de lifestyle die jij omschrijft.
 
Je zou bij die test ook de SARM genaamd Cardarine kunnen nemen. Dit geeft een enorme boost aan je conditie en uithoudingsvermogen. Onderdrukt niet je natuurlijke test.

Dat vind ik precies een middel voor de lifestyle die jij omschrijft.
Nog nooit van gehoord.. is dit iets op basis van test? Vindt er ook niet veel van terug mbt training.. meer als middel tegen tumors...
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit van gehoord.. is dit iets op basis van test? Vindt er ook niet veel van terug..

Google even op cardarine gw 50156. Op youtube is ook veel informatie te vinden.

Is niet op basis van test en is ook geen steroide.

Citaat van artikel:
Cardarine is great for pretty much everything. Incredible endurance benefits from it are probably the most prominent reason to use this product. Not only has it proven to increase endurance in scientific studies, but when you use it for yourself you'd see that the results are nothing short of amazing. Your weight lifting sessions will be extended further, you'll feel energized longer and ultimately get a lot more work done before you walk out of the gym every day.
 
Google even op cardarine gw 50156. Op youtube is ook veel informatie te vinden.

Is niet op basis van test en is ook geen steroide.

Citaat van artikel:
Cardarine is great for pretty much everything. Incredible endurance benefits from it are probably the most prominent reason to use this product. Not only has it proven to increase endurance in scientific studies, but when you use it for yourself you'd see that the results are nothing short of amazing. Your weight lifting sessions will be extended further, you'll feel energized longer and ultimately get a lot more work done before you walk out of the gym every day.
Klinkt als iets voor cutten
 
Klinkt als iets voor cutten

Je zegt dat je vechtsporten doet, klimmen, lopen. Dan is cardarine als toevoeging bij test ideaal.

En daarbij, groot uithoudingsvermogen in de gym en langer/zwaarder kunnen trainen is toch ook prima voor bulken?

Maar at the end of the day..
 
Persoonlijk heb ik het niet zo met SARMs. Er is weinig degelijk onderzoek naar gedaan, in tegenstelling tot AAS.
 
uiteindelijk is het Test E geworden 10weken met om de 8 dagen 1ml deca om de ontstekingen die ik reeds had wat te onderdrukken!

heeft als resultaat me van 12 na 6,9 vetpercentage gebracht en de pijn aan de pezen bleef zo goed als volledig weg
naar uithouding toe heeft het me vooral na de 4e week een boost gegeven daar ik zo goed als niet meer in verzuring ging, wellicht ook omdat ik terug veel meer op uithouding aan het trainen was, maar toch.

ook alles mooi kunnen aanhouden na de kuur en perfect voor de combinatie van sporten die ik doe...
niet opvallend veel massa bij genomen je zag natuurlijk wel dat er terug deftig getraind werd!!
:flexbiceps:

dus als iemand hier iets aan heeft of twijfelt om een klein kuurtje te doen met dezelfde doelen, voor mij heeft het gewerkt!
 
Wat een bullshit Trollaccount paar dagen geleden wist je niet wat te nemen en nu is ineens je kuur afgelopen en je bent van 12 naar 6,9 gegaan klinkt als bullshit in de oren
 
Back
Naar boven