XXL Nutrition

Welke kuur zou bij me passen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ivar_V

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2019
Berichten
556
Waardering
135
Lengte
1m83
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Beste Allemaal,

Ik ben een man van 47 jaar die al zijn hele leven traint. Ik heb altijd naturel getraind tot de laatste 4 jaar.
Ik vind gezondheid het belangrijkste maar ik wil ook wel eens weer een beetje progressie boeken. Ik zou al blij zijn met 3- 4 kg netto erbij.
Mijn kuurverleden is heel weinig en licht.

Ik heb wel eens wat anavar gebruikt (30 mg per dag)
Ook heb ik eens 3 test kuurtjes gehad van 1 ml per week met wat primobolan of masteron erbij (1 ml)

Nu wil ik in de zomer het volgende doen:

Week 1-10 Test E (250 mg)
Week 6-10 Anavar 30 mg
Week 6-11 HCG 500IU
Week 13 Nolvadex 10 mg per dag.

Ik reageer wel altijd erg op AAS hoe weinig de doses ook is. Kennelijk ben ik een quick responder. op 30 mg anavar gainde ik 2,5 kg netto. (was wel mijn allereerste keer AAS)

Omdat ik al 47 jaar ben en niet op trt wil gaan dacht ik dus aan bovenstaande kuurtje.

Wat denken jullie hiervan?
Of hebben jullie een ander beter kuurvoorstel voor mijn doel?
Tren wil ik niet gebruiken.

Thanks alvast voor de input!
 
Aleja 47j en nog willen kuren. Je "prime" time is voorbij man...swat ik denk dat het gezonder is om de anavar niet te nemen vanwege je lever en de test te verhogen tot 400-500mg. Of test 250mg met lage dosis groeihormoon 2-3units. Groeihormoon op lage dosis heb je alleen maar positieve effecten van.je gaat wat vet verbranden je hersteld sneller en bouwt wat spiermassa op.zo zou ik het toch doen als ik jou leeftijd had..
 
De test op 400-500 gaat zeker meer resultaten opleveren en "gezonder" zijn dan de anavar btw
 
Week 1-10 500mg Test-e
Week 1-10 2x500iu hcg
Week 13/14 40mg nolva
week 14/15 20mg nolva
 
Thanks
Dus geen anavar erbij? Anavar is toch niet zwaar voor de lever? tenminste niet op 30 mg.

En wat vinden jullie van Test 250 + Primo 200 mg per week?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Aleja 47j en nog willen kuren. Je "prime" time is voorbij man...swat ik denk dat het gezonder is om de anavar niet te nemen vanwege je lever en de test te verhogen tot 400-500mg. Of test 250mg met lage dosis groeihormoon 2-3units. Groeihormoon op lage dosis heb je alleen maar positieve effecten van.je gaat wat vet verbranden je hersteld sneller en bouwt wat spiermassa op.zo zou ik het toch doen als ik jou leeftijd had..

Vind jij 47 jaar te oud om te kuren? :eyes:
 
Thanks
Dus geen anavar erbij? Anavar is toch niet zwaar voor de lever? tenminste niet op 30 mg.

En wat vinden jullie van Test 250 + Primo 200 mg per week?

neem het nou maar aan van mij

Week 1-10 500mg Test-e
Week 1-10 2x500iu hcg
Week 13/14 40mg nolva
week 14/15 20mg nolva

het gaat niet om je lever, gaat meer om wat je uit je kuur haalt anavar is niet zwaar maar je zou meer hebben aan 500mg test-e dan anavar toe te voegen.
 
Aleja 47j en nog willen kuren. Je "prime" time is voorbij man...swat ik denk dat het gezonder is om de anavar niet te nemen vanwege je lever en de test te verhogen tot 400-500mg. Of test 250mg met lage dosis groeihormoon 2-3units. Groeihormoon op lage dosis heb je alleen maar positieve effecten van.je gaat wat vet verbranden je hersteld sneller en bouwt wat spiermassa op.zo zou ik het toch doen als ik jou leeftijd had..

Ik ken gasten die nog flink juicen en die boven de 50 jaar zijn.:D
 
neem het nou maar aan van mij

Week 1-10 500mg Test-e
Week 1-10 2x500iu hcg
Week 13/14 40mg nolva
week 14/15 20mg nolva

het gaat niet om je lever, gaat meer om wat je uit je kuur haalt anavar is niet zwaar maar je zou meer hebben aan 500mg test-e dan anavar toe te voegen.

Oke thanks.
 
Wat is je vetpercentage ?
 
Thanks
Dus geen anavar erbij? Anavar is toch niet zwaar voor de lever? tenminste niet op 30 mg.

En wat vinden jullie van Test 250 + Primo 200 mg per week?

Ik denk dat Test 250mg + 30mg ED (=210mg per week) anavar en Test 250mg + Primo 200mg ongeveer op hetzelfde neer komt. Zowel primo als anavar zijn nauwelijks androgeen en best wel anabool. Enige verschil is dat je het een injecteert en het ander slikt. Ik zou gaan voor injecteren ipv orals nemen.
 
Ik denk dat Test 250mg + 30mg ED (=210mg per week) anavar en Test 250mg + Primo 200mg ongeveer op hetzelfde neer komt. Zowel primo als anavar zijn nauwelijks androgeen en best wel anabool. Enige verschil is dat je het een injecteert en het ander slikt. Ik zou gaan voor injecteren ipv orals nemen.

Ik lees wel vaak dat Primo pas baat heeft bij hogere doseringen?
Misschien dat Primo ook de groei gains tegenhoud van Test? (Oestrogeen onderdrukking?)
 
Alleen test op 375-500mg is prima. En als je zo goed op test reageert lekker op 375 gaan zitten.
En HCG ach ik laat het nu niet meelopen. Zie het nut er niet van in, er zijn tegenstrijdige wetenschappelijke onderzoek te lezen.
 
Alleen test op 375-500mg is prima. En als je zo goed op test reageert lekker op 375 gaan zitten.
En HCG ach ik laat het nu niet meelopen. Zie het nut er niet van in, er zijn tegenstrijdige wetenschappelijke onderzoek te lezen.

Thx. ben jij ook een senior?;)
 
Ik lees wel vaak dat Primo pas baat heeft bij hogere doseringen?
Misschien dat Primo ook de groei gains tegenhoud van Test? (Oestrogeen onderdrukking?)
Primo heeft baat bij een zo laag mogelijk vetpercentage, anders zie je er eigenlijk niets van. Op 15% is het weggegooid geld.

Dat primo gains tegenhoudt is onzin.
 
Hmm ik zit op 13%, waarom is het beter om eerst te cutten tot (onder) de 10% ?
Hoe droger je bent hoe meer veranderingen je ziet aan je fysiek. Plus je hebt meer speling als het gaat om vocht/vettoename. Je kunt beter op 6% beginnen en op 8% eindigen dan dat je op 13% begint en op 15% eindigt).

Ook heb je wat minder risico als het gaat om oestrogene sides, maar dat is heel verschillend en persoonlijk.
 
Back
Naar boven