XXL Nutrition

Welke kuur zou bij me passen?

Bezoekers in dit topic

3B161E39-DF0D-4D27-9511-AEA5D5253E7A.jpeg
 
Alleen test op 375-500mg is prima. En als je zo goed op test reageert lekker op 375 gaan zitten.
En HCG ach ik laat het nu niet meelopen. Zie het nut er niet van in, er zijn tegenstrijdige wetenschappelijke onderzoek te lezen.
Gewoon dit doen simpel en geen lastige combi’s.
 
Gewoon dit doen simpel en geen lastige combi’s.

Ja ik denk dat ik dit ga doen inderdaad. ik twijfel alleen nog om er iets van primo of anavar bij te nemen in lichte doseringen. Maar op dit moment ga ik voor Test Only.
 
Ja ik denk dat ik dit ga doen inderdaad. ik twijfel alleen nog om er iets van primo of anavar bij te nemen in lichte doseringen. Maar op dit moment ga ik voor Test Only.
Slimme keuze.
 
Ja ik denk dat ik dit ga doen inderdaad. ik twijfel alleen nog om er iets van primo of anavar bij te nemen in lichte doseringen. Maar op dit moment ga ik voor Test Only.
Primo doet pas wat als je A. Echte hebt en B. Acht weken of langer gebruikt, anders is het enkel een dure investering.
Anavar misschien als kickstart de eerste 3-4 weken.
 
Primo doet pas wat als je A. Echte hebt en B. Acht weken of langer gebruikt, anders is het enkel een dure investering.
Anavar misschien als kickstart de eerste 3-4 weken.

Of Anavar eens een keertje de laatste 3-4 weken gebruiken ipv als kickstart.
 
Primo doet pas wat als je A. Echte hebt en B. Acht weken of langer gebruikt, anders is het enkel een dure investering.
Anavar misschien als kickstart de eerste 3-4 weken.

Primo doet -net als elke andere compound- gelijk wat met je, zodra je het injecteert. Hoe kom je aan de wijsheid dat het pas wat met je doet na 8 weken?
 
Primo doet -net als elke andere compound- gelijk wat met je, zodra je het injecteert. Hoe kom je aan de wijsheid dat het pas wat met je doet na 8 weken?
Er staat nergens dat het niets doet voor de 8 weken.
Je moet wel lezen wat er staat en niet invullen wat er niet staat.
Om Primo ten volle te benutten is het verstandiger om het 8 weken of langer te gebruiken.
En er staat ook dat de meeste Primo eigenlijk de naam primo niet mag dragen.
 
Er staat nergens dat het niets doet voor de 8 weken.
Je moet wel lezen wat er staat en niet invullen wat er niet staat.
Om Primo ten volle te benutten is het verstandiger om het 8 weken of langer te gebruiken.
En er staat ook dat de meeste Primo eigenlijk de naam primo niet mag dragen.

Haha, je zei letterlijk: primo doet pas wat als je 8 weken of langer gebruikt.
Maar dan nog snap ik niet precies wat er gebeurt na 8 weken?
 
Haha, je zei letterlijk: primo doet pas wat als je 8 weken of langer gebruikt.
Maar dan nog snap ik niet precies wat er gebeurt na 8 weken?
Ah zo bedoel je. Yep daar is niets aan gelogen.
Primo dien je langer te nemen om de benefits eruit te halen.
Het had zeker niet tot doel om uitgelegd te worden dat het bij inspuiten niets doet.
Het milde karakter van Primo is nadelig voor het gainen en voordelig ivm met de milde bijwerkingen.

Maar laat duidelijk zijn ik ben geen kenner. DBB kent mensen die meer kunnen vertellen.
Deze "kennis" heb ik versnippert tot me genomen. Feit is echter ook dat de meeste Primo geen primo is.
Het is duur en als je dan aangeboden krijgt voor 50-75 euro dan gaat half fitness Nederland ervan uit dat het dan wel echt moet zijn.
Nouja dat dus.
Zelf ook een dubbele kuur genomen maar kreeg rechtstreeks van de producent inclusief labtest.
 
Ah zo bedoel je. Yep daar is niets aan gelogen.
Primo dien je langer te nemen om de benefits eruit te halen.
Het had zeker niet tot doel om uitgelegd te worden dat het bij inspuiten niets doet.
Het milde karakter van Primo is nadelig voor het gainen en voordelig ivm met de milde bijwerkingen.

Maar laat duidelijk zijn ik ben geen kenner. DBB kent mensen die meer kunnen vertellen.
Deze "kennis" heb ik versnippert tot me genomen. Feit is echter ook dat de meeste Primo geen primo is.
Het is duur en als je dan aangeboden krijgt voor 50-75 euro dan gaat half fitness Nederland ervan uit dat het dan wel echt moet zijn.
Nouja dat dus.
Zelf ook een dubbele kuur genomen maar kreeg rechtstreeks van de producent inclusief labtest.

Onzin, er zijn prima merken die primo voor een normale prijs verkopen. Zo duur is primo poeder ook weer niet.
Daarnaast kun je primo korter dan 8 weken gebruiken.

Geen idee wat je bedoeld met een dubbele kuur of nadelig voor gains?
 
Onzin, er zijn prima merken die primo voor een normale prijs verkopen. Zo duur is primo poeder ook weer niet.
Daarnaast kun je primo korter dan 8 weken gebruiken.

Geen idee wat je bedoeld met een dubbele kuur of nadelig voor gains?
Okay. Ik laat het verder aan de kenners.
 
Ik heb net een kuurtje achter de rug 400test/300 mast en vond het resultaat wat tegen vallen.Ik zou als ik jou plaats was voor 500 of 600 test only gaan,ga je meer uit halen.wil je toch mast gebruiken zou ik zorgen dat je effectief onder die 10% duikt en mast hoger doseren gelijk aan de hoeveelheid test.bvb 500/500
 
Zit je ook op TRT als je niet kuurt?
ligt aan mijn waardes en hoe ik me voel nadat ik uit de kuur ben. Een goede PCT in combi met de juiste voeding en training doet ook veel om alles weer op de normale lijn te krijgen. Maar mijn leeftijd speelt ook een rol en dan met name herstel van huid, gewrichten, gemoedstoestand.
 
ligt aan mijn waardes en hoe ik me voel nadat ik uit de kuur ben. Een goede PCT in combi met de juiste voeding en training doet ook veel om alles weer op de normale lijn te krijgen. Maar mijn leeftijd speelt ook een rol en dan met name herstel van huid, gewrichten, gemoedstoestand.

Respect hoor voor je slimme aanpak en dedication.
Veel succes ermee!
 
Back
Naar boven