Fitness Seller

Welke kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneleas

Novice
Lid geworden
4 mrt 2020
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen

Graag had ik van jullie geweten welke kuur ik het best volg?
Ik weeg 75 kg en meet 1m77, vetperc zit rond de 10% vetperc.
Ik train al een jaar half en dit begin je wel te zien maar ik heb een boost nodig om een paar stappen sneller te gaan.
Ik heb hier en daar al wat gelezen en zou opteren voor 6 weken Dianabol voor massa, 2 maanden rust en dan nog eens 6 weken Winstrol voor verdrogen.
Wat kunnen jullie mij aanraden?
 
Je begint pas net met trainen en je wilt al gaan kuren? Je weet op dit punt nog niet eens hoe je de stang recht moet houden.

Doe maar gewoon even niet :thumb:
 
Ik heb vroeger nog jaren getraind maar met veel tussenpauzes dus ik weet wel al hoe ik de stang moet recht houden.
Wat ik nu wil is een korte kuur die mij een extra boost kan geven.
Is het nodig om iets te nemen na de eerste 6 weken als herstelling of zo?
 
Meer eten is je boost.
 
maar met veel tussenpauzes dus

Misschien moet je eerst de discipline eens ontwikkelen om jaren consequent achter elkaar te trainen.
Wat heeft het voor zin om te kuren als je straks toch weer voor een tijdje "pauze" hebt.

Inb4 nee dit keer blijf ik echt trainen hoor!!!!!!
 
Ik train al een jaar half en dit begin je wel te zien maar ik heb een boost nodig om een paar stappen sneller te gaan

Misschien eerst een jaar heel trainen!
 
Wat een drama
 
Hallo iedereen

Graag had ik van jullie geweten welke kuur ik het best volg?
Ik weeg 75 kg en meet 1m77, vetperc zit rond de 10% vetperc.
Ik train al een jaar half en dit begin je wel te zien maar ik heb een boost nodig om een paar stappen sneller te gaan.
Ik heb hier en daar al wat gelezen en zou opteren voor 6 weken Dianabol voor massa, 2 maanden rust en dan nog eens 6 weken Winstrol voor verdrogen.
Wat kunnen jullie mij aanraden?

Man man man.....zou je niet eerst eens paar jaar trainen en je deftig inlezen.

Eerst training en voeding op orde zetten. Wedden dat dit nog niet in orde is,ondanks dat je beweerd van wel.

Als je nu al een boost nodig hebt.
 
Gaat niemand het hebben over de kuur die hij wilt gaan doen? :laugh:
"6 weken Dianabol voor massa, 2 maanden rust en dan nog eens 6 weken Winstrol voor verdrogen"
 
Gaat niemand het hebben over de kuur die hij wilt gaan doen? :laugh:
"6 weken Dianabol voor massa, 2 maanden rust en dan nog eens 6 weken Winstrol voor verdrogen"
Hopelijk heeft hij het nog niet in huis.
 
Hallo iedereen

Graag had ik van jullie geweten welke kuur ik het best volg?
Ik weeg 75 kg en meet 1m77, vetperc zit rond de 10% vetperc.
Ik train al een jaar half en dit begin je wel te zien maar ik heb een boost nodig om een paar stappen sneller te gaan.
Ik heb hier en daar al wat gelezen en zou opteren voor 6 weken Dianabol voor massa, 2 maanden rust en dan nog eens 6 weken Winstrol voor verdrogen.
Wat kunnen jullie mij aanraden?
Ik zou als ik jou was het in de prullenbak gooien. waarom orals ? Zeker bang voor de spuit ? Ga dan niet kuren. Pilleke is lekker makkelijk na die d-bol ga je leeg lopen. Ik zou het terug geven en vragen voor 3 vials test en dat zetten.

beter kuur je niet want dan had je dit al geweten maar aangezien je het wss toch gaat doen hier een beginners kuur schema.
1-12 test E 500mg EW
14-16 nolva 20mg ED
 
Wil kuren... Heeft het over 2 orals... Vroeger werd je uitgescholden voor halve mongool.

Mooie tijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven