Fitness Seller

Welke kwark neem jij ? en waarom kwark ?

Bezoekers in dit topic

Hoelang kun je kwark nog bijhouden in de Koelkast?

Ik kan moeilijk een potje van 500 gr in één keer opeten hhehe.
 
Hoelang kun je kwark nog bijhouden in de Koelkast?

Ik kan moeilijk een potje van 500 gr in één keer opeten hhehe.

Zie houdbaarheidsdatum, vaak wel 4 weken. Geopend een dag of twee, maar ziet er al snel niet lekker meer uit.
En 500 gram is 1 portie dus leer eten als een man ;)
 
Welke kwark? Alle smaakloze kwarken, van Aldi, lidl, AH, Jumbo etc..

Waarom? Omdat daar annabolen en steroiden in zitten!
 
6 bakken maar?
Wij hebben hier standaard 15 bakjes kwark in de koelkast liggen :p
Tja.. mijn koelkast is wat klein.. tafelmodel.. en dit naast 3 a 4 pakken yoghurt en genoeg een kip en vlees en fruit etc en alles voor mijn man die aan het afvallen is en dus totaal anders eet... ja... dan passen er helaas niet meer... ik zou het wel weten anders.. dus begin van de week 6 halen en eind van de week 8 halen..
 
Die heeft echt k*t EKV verhoudingen man, teveel melksuikers en weinig eiwit. Ik rij tegenwoordig eens per week langs de Lidl na mn werk en neem daar 7 bakken kwark mee (dat, en ketchup, is echt het enige wat ik daar koop) per 100 gram bevat die 11 gram eiwit en 4 gram carbs ofzo.

Dan moet ik eens de Lidl bezoeken, want bij de AH of Jumbo of Plus zie ik niks beters dan de zaanse hoeve :(
 
Dan moet ik eens de Lidl bezoeken, want bij de AH of Jumbo of Plus zie ik niks beters dan de zaanse hoeve :(

voor een paar gram eiwitten hoef je niet gelijk 30km te reizen vind het wel een beetje overdreven van sommige als ik in een winkel kom pak ik gwn daar de kwark ga niet stressen dat er 1 gram meer zit.:rolleyes:
 
Sinds ik kwark in mijn schema heb gestopt, heb ik wel gemerkt dat ik niet veel meer vooruitgang boek met afvallen. Kan het hierdoor zijn of andere factoren? Ik ben namelijk al 2 dagen op hetzelfde gewicht terwijl ik 500 kcal onder onderhoud zit...
 
Tja.. mijn koelkast is wat klein.. tafelmodel.. en dit naast 3 a 4 pakken yoghurt en genoeg een kip en vlees en fruit etc en alles voor mijn man die aan het afvallen is en dus totaal anders eet... ja... dan passen er helaas niet meer... ik zou het wel weten anders.. dus begin van de week 6 halen en eind van de week 8 halen..


Ah :D
Bij ons is 1 koelkast bijna alleen maar voor de kwark :roflol:
 
Sinds ik kwark in mijn schema heb gestopt, heb ik wel gemerkt dat ik niet veel meer vooruitgang boek met afvallen. Kan het hierdoor zijn of andere factoren? Ik ben namelijk al 2 dagen op hetzelfde gewicht terwijl ik 500 kcal onder onderhoud zit...

Door zuivel voel je wel een beetje 'opgeblazen' aan, maar ik geloof niet dat het echt veel uitmaakt op de weegschaal. Ik heb overigens hetzelfde gehad hoor, maar ik neem maar 250gr kwark per keer :)
Misschien tijd voor een refeed dag?
 
Ik neem alleen kwark als ik 's nachts geil ben en niet kan slapen
 
voor een paar gram eiwitten hoef je niet gelijk 30km te reizen vind het wel een beetje overdreven van sommige als ik in een winkel kom pak ik gwn daar de kwark ga niet stressen dat er 1 gram meer zit.:rolleyes:

Nja ik vreet alleen magere kwark naturel, dus keuze uit iets van 3 merken geloof ik.
Lidl is 15km reizen voor mij en kwark is lang goed, maar ik geef je groot gelijk ;)
Ik hoef het niet zelf te halen dus dat scheelt :D
 
Door zuivel voel je wel een beetje 'opgeblazen' aan, maar ik geloof niet dat het echt veel uitmaakt op de weegschaal. Ik heb overigens hetzelfde gehad hoor, maar ik neem maar 250gr kwark per keer :)
Misschien tijd voor een refeed dag?

Bedankt voor de geruststelling! :)
 
Ah :D
Bij ons is 1 koelkast bijna alleen maar voor de kwark :roflol:
Misschien toch een kleintje erbij aanschaffen... zou alleen niet weten waar ik hem moet zetten. :o
 
Wat

En bedoel je niet stieren sperma?
oh wel in Amerika noemen ze het ''Cow Sperm''

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 22:07 ----------

Ah :D
Bij ons is 1 koelkast bijna alleen maar voor de kwark :roflol:
lol haal je al je eiwitten uit kwark ofs?:p

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 22:08 ----------

Door zuivel voel je wel een beetje 'opgeblazen' aan, maar ik geloof niet dat het echt veel uitmaakt op de weegschaal. Ik heb overigens hetzelfde gehad hoor, maar ik neem maar 250gr kwark per keer :)
Misschien tijd voor een refeed dag?
dat obgeblazen gevoel duurt maar even bij mij na een uur is het over
 
Door kwark heb ik 's ochtends ziek vieze scheten.
 
Lidl kwark, goede macro's en de lekkerste smaak. C1000 eigen merk zitten nog wel eens brokken in waarvan je moet kokhalzen. Die van de Aldi heeft de textuur van behangplaksel, en krijg ik zonder siroop/whey etc niet weg.

Ik neem ook nog wel eens een bakkie kwark voor het fappen, kan ik daarna gelijk mijn eigen kwark lozen in de bak.
 
Back
Naar boven