XXL Nutrition

Welke laag in kcal sauzen gebruik jij?

Bezoekers in dit topic

Goud

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2016
Berichten
70
Waardering
25
Lengte
1m74
Ik zou graag andere sauzen willen proberen die laag in kcal zijn! Hier zie je een paar van mij. ;)

20190122_181345.jpg
 
Die lightsauzen van XXL zijn wel dikke prima, verder gewoon normale sausjes.
 
Hier nog een fan van de XXL sauzen!:lick:
Verder ook vaak sambal
 
Mosterd , sambal , xxl light sauzen ..

Maar zit je zo krap in je macros dat je dag specifiek moet weten ?
 
De mosterd dille toch niet
Dan sla ik die over! Caesar en knoflook geprobeerd en die waren voor het aantal kcal prima, maar verwacht niet een 1 op 1 vervanger. Momenteel die nieuwe burgersaus in de kast, nog niet geprobeerd.
 
reguliere mayonaise maar dan maar een heel klein beetje
 
Dan sla ik die over! Caesar en knoflook geprobeerd en die waren voor het aantal kcal prima, maar verwacht niet een 1 op 1 vervanger. Momenteel die nieuwe burgersaus in de kast, nog niet geprobeerd.
Burger, snacksaus en knoflook zijn echt prima te hachelen.
 
Burger, snacksaus en knoflook zijn echt prima te hachelen.
Knoflook inderdaad geprobeerd, wat moet ik bij snacksaus voorstellen? Een soort mayo/ketchup mix? Heb je nog andere aanraders?
 
Knoflook inderdaad geprobeerd, wat moet ik bij snacksaus voorstellen? Een soort mayo/ketchup mix? Heb je nog andere aanraders?
Snacksaus lijkt een beetje op joppiesaus. Pizza is echt goor, mayonaise is ok maar lijkt niet echt op normale mayo. Chipotle is ook wel lekker maar erg pittig. Volgende bestelling wat nieuwe smaken proberen.
 
Snacksaus lijkt een beetje op joppiesaus. Pizza is echt goor, mayonaise is ok maar lijkt niet echt op normale mayo. Chipotle is ook wel lekker maar erg pittig. Volgende bestelling wat nieuwe smaken proberen.

Grappig, als ik eters heb en ze die mayo eten proeven ze echt niet dat het geen mayo is.

Naast de mayo zijn de Curry, BBQ, Chipotle en Burgersaus van XXL ook gewoon prima.
 
Grappig, als ik eters heb en ze die mayo eten proeven ze echt niet dat het geen mayo is.

Naast de mayo zijn de Curry, BBQ, Chipotle en Burgersaus van XXL ook gewoon prima.
Met kerst hadden we reguliere mayo, en ik de XXL mayo op tafel staan. Iedereen vond de xxl mayo smerig, maar is puur gewenning I guess.
 
Ik vind de xxl sauzen niet te pruimen, na 1x proeven meteen de prullenbak in.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Grappig, als ik eters heb en ze die mayo eten proeven ze echt niet dat het geen mayo is.

Naast de mayo zijn de Curry, BBQ, Chipotle en Burgersaus van XXL ook gewoon prima.
Die BBQ gaat er altijd zo snel doorheen hier.
 
Yofresh van Calvé is mijn vriend.

Of anders gewoon slasaus.
 
Vandaag toch maar een paar xxl light sauzen besteld om te proeven. BBQ al eens gehad dus daarvan een grote fles besteld. Verder nog knoflook, sweet en sour, curry ketchup en chicken curry besteld.
 
Sriracha, tabasco, sambal, soja, ketjap, vissaus, mosterd, mierikswortelpasta, worcestershire, azijn, sweet chili. Allemaal weinig cal omdat je er maar weinig van nodig hebt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven