XXL Nutrition

Welke laptop raden jullie aan? (merk/type) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

kidmonster

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
4.251
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Beste DBB's

Ik moet voor mijn zusje een laptop uitzoeken waar zij goed op kan laptoppen. Ik heb niet echt super veel verstand van laptops, weet wel wat standaard dinge over ram en geheuge maar niet meer dan dat.

Wat zoek ik nu:
-een laptop waar de sims 3 op kan.
-waar op gedownload kan worden
-word is noodzakelijk(ivm werk ouders, die gebruike hem ook)
ik weet dat word gekocht kan worden maar liest dat het er al op staat weet niet of dit tegewoordig nog gebeurt of alleen die profversies
-accu moet toch 3 uur mee kunnen

nu weet ik niet of jullie met deze eisen een laptop wete ndie het allemaal kan.

budget: 600/700 euro :(

Zijn de eisen te veel van het goede laat me dan aub weten wat voor merk je mij aanraad, en evt ervaring.
Ik heb zelf een packard hell en we hebben een acer die altijd kapot gaat dus die vallen af :P.

hartelijk bedankt :)
 
Tweedehands macbook. Vrouwen zijn over het algemeen minder nerdy dan mannen dus dan hoeft ze zich geen zorgen te maken om het ding schoon te houden en het werkt ook wat eenvoudiger. Voor 6-700 is er wel wat leuks te vinden op Marktplaats of ebay.
 
Tweedehands macbook. Vrouwen zijn over het algemeen minder nerdy dan mannen dus dan hoeft ze zich geen zorgen te maken om het ding schoon te houden en het werkt ook wat eenvoudiger. Voor 6-700 is er wel wat leuks te vinden op Marktplaats of ebay.

Maar dan krijg je een te oude macbook die geen sims 3 kan draaien.
 
Ik heb een cheapy ass Acer gekocht. Draait al een jaar goed. Acu gaat 8 uur mee. Blijft snel. En voor 400 euro.
 
Op veel PC's/laptops staat tegenwoordig toch Office Starter. Gratis versies van Word/Excel en Powerpoint
 
Denk dat voor jouw eisen al laptops zijn van 499, 599.

Hoeft niet noodzakelijk een goed (top) merk te zijn maar je kan ook in de middelklasse een laptop uitkiezen vanwege de toch wel lage eisen.

Bekijk welke er in de aanbieding is bij je in de buurt zoals van de mediamarkt (al kan ik dat niet aanbevelen), het beste is gewoon naar computerland of Mycom te gaan en een afgeprijsd model te pakken. Een beetje internetheld heeft Office zo geplukt hehee, nieuwprijs van een Office-packet kan ook tegen de 100 aanlopen of meer zelfs dus beter zelf downloaden!

Succes ermee, bij vragen kan je me gerust pmen
 
ik wil iedereen bedanken voor de info, ben weekje bivak geweest dus heb niet kunnen reageren. Ik ga wss kijken voor een asus :D hoor tot nu toe veel positieve reacties over het merk dus.
 
Ik hoor altijd mensen klagen over Acer, maar heb daar nu al verschillende desktops en nu mijn eerste laptop van en nog nooit problemen mee gehad.
 
Ik hoor altijd mensen klagen over Acer, maar heb daar nu al verschillende desktops en nu mijn eerste laptop van en nog nooit problemen mee gehad.

Heb hier meerdere keren acer staan, laatste aankoop in 2008 en dat merk komt nooit meer hier naar binnen. Wat een troep maken ze, klantenservice van lik mijn reet en verstand hebben ze er al helemaal niet van.
 
Acer is prima voor de standaard gebruiker (niet meer als internet/mail), maar als je meer wilt doen dan browsen is het 100% k*t.
 
Acer is prima voor de standaard gebruiker (niet meer als internet/mail), maar als je meer wilt doen dan browsen is het 100% k*t.

Juist ja, je reactie klopt voor geen moer.

Hoezo is acer alleen goed voor standaard gebruikt? Acer is een merk, en dat merkt maakt 10 verschillende laptops. Soms wel high end laptops, en dan is het alleen goed voor standaard gebruik?
Nee het merk Acer is bagger, levensduur, klantenservice en kwaliteit ervan. Dat is slecht. Merendeel van de hardware die erin zit, zit ook in asus, sony, hp en mac. Behuizing en dergelijke + sommige onderdelen maakt de fabrikant zelf. Moederborden bij Asus bijvoorbeeld, acer maakt bijna niks. Dus een laptop van Acer kan evenveel als een laptop van Asus met exact dezelfde specificaties. Alleen de kwaliteit van Asus is veel hoger.

Hiermee wil je ook suggereren dat als je een goed merkt koopt zoals Asus je er 100x meer mee kan doen? Nee, ligt allemaal aan de specs en niet aan het merk.
 
Juist ja, je reactie klopt voor geen moer.

Hoezo is acer alleen goed voor standaard gebruikt? Acer is een merk, en dat merkt maakt 10 verschillende laptops. Soms wel high end laptops, en dan is het alleen goed voor standaard gebruik?
Nee het merk Acer is bagger, levensduur, klantenservice en kwaliteit ervan. Dat is slecht. Merendeel van de hardware die erin zit, zit ook in asus, sony, hp en mac. Behuizing en dergelijke + sommige onderdelen maakt de fabrikant zelf. Moederborden bij Asus bijvoorbeeld, acer maakt bijna niks. Dus een laptop van Acer kan evenveel als een laptop van Asus met exact dezelfde specificaties. Alleen de kwaliteit van Asus is veel hoger.

Hiermee wil je ook suggereren dat als je een goed merkt koopt zoals Asus je er 100x meer mee kan doen? Nee, ligt allemaal aan de specs en niet aan het merk.

nee dit bedoelde ik niet Dennis....

Bedoelde meer voor ligt gebruik Acer prima is voor een beetje te msnen is. (Dan wel gekocht zonder verstand van Laptops bij een willekeurige groothandel BCC/Mediamarkt enz..) Acer is 100% pauper als je zwaardere applicaties erop gaat draaien.. specificaties zijn trouwens ook bagger.

Maarja, laat maar ik kan dit niet fatsoenlijk toelichten..... 19/20 ICTers raden Acer af omdat op kostengebied voor hetzelfde geld je veel beter kan krijgen.
 
Fijn dat Asus zo goed aangeraden wordt, was in de winkel ookal het geval. Heb onlangs een AsusN75 besteld
 
Heb hier meerdere keren acer staan, laatste aankoop in 2008 en dat merk komt nooit meer hier naar binnen. Wat een troep maken ze, klantenservice van lik mijn reet en verstand hebben ze er al helemaal niet van.
+1 de eerste positieve reactie van een beetje serieuze pc-gebruiker moet ik nog horen over dat merk. Als er positieve reacties zijn dan komen ze meestal van noobs en/of pas na 1j gebruik. Tja, kom over 2-3j nog eens terug dan spreken we nog eens. Acer is gewoon C-merk en ondanks de lage prijs een afrader.

Asus en Sony zijn goede merken voor PC laptops. Maar goed dat raad ik dus ook niet echt aan.
 
Klopt over Acer, had hiervoor ook een acer, steeds gekloot met de accu, uiteindelijk heeft het beeldscherm het begeven toen ik de laptop optilde, kansloos merk idd
 
Dell XPS17
 
Fijn dat Asus zo goed aangeraden wordt, was in de winkel ookal het geval. Heb onlangs een AsusN75 besteld
asus maakt ook hardware dus qua kennis en technologie zitten die wel goed.

acer is echt crap, heb het ooit voor mn verjaardag gekocht. maar damn, wat een bloatware zit erbij, accu te snel kapot oplader snel kapot.

je moet wel ff goed opzoeken hoe je je batterij het beste behoudt want als je hem 24/7 de oplader aan je laptop sluit gaat de batterij snel achteruit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven