MuscleMeat

welke leangainer

Bezoekers in dit topic

mike84holland

Novice
Lid geworden
28 dec 2011
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal..

Ik wil een leangainer gebruiken, maar wil er een gebruiken die geen vet aanzet.
Hebben jullie tips?

Ik zie hier namelijk door de bomen het bos niet meer haha

Grtz.
 
Had er nog nooit van gehoord dus ff opgezocht:

''Lean Gainer is misschien wel de beste Weight Gainer ter wereld. Het is de eerste weightgainer waar je niet vet van kunt worden en alleen maar spiermassa van kunt aanzetten!''
:roflol: wat een onzin zeg

Gewoon whey kopen (+ evt. wat oats) als je zonodig geld wilt uitgeven aan supps.
 
Hallo allemaal..

Ik wil een leangainer gebruiken, maar wil er een gebruiken die geen vet aanzet.
Hebben jullie tips?

Ik zie hier namelijk door de bomen het bos niet meer haha

Grtz.

Een degelijk voedingsschema die 250 tot 500 kcal meer levert dan je onderhoud.
 
Leangainer :roflol:
 
zoooo zijn wij dom dan! gebruiken allemaal gewone gainer en komen in vet aan....pffff!
thx voor opheldering OP
 
Even ot: leangainer is onzin, en vet kan je aankomen Door boven je onderhoud te eten. Er zijn dus ook geen speciale gainers waarvan je geen vet aan kan komen, zal wat zijn zeg....

Puur marketing
 
Hallo allemaal..

Ik wil een leangainer gebruiken, maar wil er een gebruiken die geen vet aanzet.
Hebben jullie tips?

Ik zie hier namelijk door de bomen het bos niet meer haha

Grtz.

Welke je kan gebruiken is Leangainer van B&F, kijk even op de site of het wat voor je is :)
 
Welke je kan gebruiken is Leangainer van B&F, kijk even op de site of het wat voor je is :)
1. Leangainer is pure marketing, slaat nergens op. Weet niet wat jij hier doet?

2. Body en fit, u wot mate?
 
Hallo allemaal..

Ik wil een leangainer gebruiken, maar wil er een gebruiken die geen vet aanzet.
Hebben jullie tips?

Ik zie hier namelijk door de bomen het bos niet meer haha

Grtz.

Je zet vet aan doordat je een te groot kcal overschot hebt. Gebruik je een weightgainer dan moet je deze verwerken in je voedingsschema. Ipv je geld uit te geven aan supplementen zou ik eerst je voedings eens goed bekijken en daar je geld aan uitgeven.
 
Ik gebruik de weight gainer van XXL nutrition, een goede prijs, lekkere smaak, en werkt goed mits je een goed voedingsschema hebt.
Veel succes met je zoektocht :D
 
1. Leangainer is pure marketing, slaat nergens op. Weet niet wat jij hier doet?

2. Body en fit, u wot mate?

1. Ik zit hier al zo'n 8 jaar en ik antwoord op een vraag.

2. Kunnen ook is kappen met die nutteloze opmerkingen steeds.
 
1. Ik zit hier al zo'n 8 jaar en ik antwoord op een vraag.

2. Kunnen ook is kappen met die nutteloze opmerkingen steeds.

Wat is nutteloos aan mensen waarschuwen van het kopen van producten die hun waardes niet matchen?
 
Wat is nutteloos aan mensen waarschuwen van het kopen van producten die hun waardes niet matchen?

Omdat mensen die verder kijken dan hun neus lang is al in 84732948 topics kunnen lezen dat B&F de zaak oplicht. Als mensen te lui zijn om zelf dingen uit te zoeken zullen ze waarschijnlijk ook te lui zijn om die 'waarschuwingen' van harte te nemen
 
Omdat mensen die verder kijken dan hun neus lang is al in 84732948 topics kunnen lezen dat B&F de zaak oplicht. Als mensen te lui zijn om zelf dingen uit te zoeken zullen ze waarschijnlijk ook te lui zijn om die 'waarschuwingen' van harte te nemen

En daar komt nog eens bij dat de waardes waarschijnlijk nu wel in orde zijn ga ik vanuit. Eingelijk zouden ze het nog een keer moeten testen om te kijken of ze het wel degelijk veranderd hebben.
 
En daar komt nog eens bij dat de waardes waarschijnlijk nu wel in orde zijn ga ik vanuit. Eingelijk zouden ze het nog een keer moeten testen om te kijken of ze het wel degelijk veranderd hebben.

Er is alleen totaal geen bewijs om aan te nemen dat het nu klopt. Je zou het verwachten, omdat ze al zo vaak door de mand zijn gevallen. Maar iedere keer zeiden ze vanuit b&f dat het alleen die batch en dat product was dat niet in orde was en vervolgens werd er een ander product van hun getest en was het weer niet goed. Er is nog geen 1 test (buiten die van hunzelf die ik niet direct vertrouw) gedaan waar ze goed uit zijn gekomen.
Dus aannemen dat het nu klopt zou ik niet doen.
 
Waarom zouden ze de producten aanpassen als het evengoed nog verkocht wordt en ze marktleider blijven?
De winstmarges liggen lekker hoog zo. Ze zullen pas aanpassen als de gehele bewerking met bij- en vulstoffen tot eindproduct zou moeten worden beschreven.........
 
Back
Naar boven