XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Je wilt toch beter worden?

Met griep/ koorts nog even een vloer eruit halen?
Je zit ook nog in de laatste fase , of zie je dit als exstra cut :p

Dat is men werk he,heb te maken met planning,liefst lag ik thuis in bed.
@ matijaz ja je hebt ook de grand prix nog die dag die is voor kwali van ac en zulke wedstrijden.in principe he je dus 3 wedstrijden,als ik het goed las.

Ik val nog niet om,haha. Ach iedereen. Heb het zwaar op zijn manier.
Verlies wel lekker veel vocht.

Had ik het toch goed begrepen,ja ik bijt wel door hoor,, week 3 al een buikgriep nu dit weer,lekker met koorts een vloer eruit jekkeren pfff maargoed. Komt wel weer goed allemaal,je ken niet altijd 6 gooien he.haha

Doe je ook slopen dan? Welk.bedrijf.werk je? Ik.doe het zelf.ook en soms is het.zeker.ff.pittig.

Dat is men werk he,heb te maken met planning,liefst lag ik thuis in bed.
@ matijaz ja je hebt ook de grand prix nog die dag die is voor kwali van ac en zulke wedstrijden.in principe he je dus 3 wedstrijden,als ik het goed las.

De Ironman & Ironmaiden is een B- wedstrijd, afhankelijk vd line-up in je klasse kan de top 3 meedoen aan de Grand Prix wat een A- wedstrijd is.

Alle atleten die in aanmerking willen komen voor een wildcard voor Internationale wedstrijden zoals de Arnold Classic, Loaded Cup, Oslo Grand Prix, Mr Olympia amateurs, IFBB World Cup am. etc., moeten meedoen aan de Grand Prix. Tevens zal de Overall winnaar heren BB van Extrivit een geldprijs van 1000 euro overhandigd krijgen.

Ja 45 sec zover was ik ook haha.

De Ironman & Ironmaiden is een B- wedstrijd, afhankelijk vd line-up in je klasse kan de top 3 meedoen aan de Grand Prix wat een A- wedstrijd is.

Alle atleten die in aanmerking willen komen voor een wildcard voor Internationale wedstrijden zoals de Arnold Classic, Loaded Cup, Oslo Grand Prix, Mr Olympia amateurs, IFBB World Cup am. etc., moeten meedoen aan de Grand Prix. Tevens zal de Overall winnaar heren BB van Extrivit een geldprijs van 1000 euro overhandigd krijgen.

Is gewoon 1 wedstrijd op 9 december...aanvankelijk alleen À, nu met toegevoegd b nivo...thats it

Net met Jelmer poseer broekjes wezen kopen (nohomo).
t*ring wat heeft die gozer dikke poten!

Terug
Naar boven