XXL Nutrition

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013 (1 bezoeker)

Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

True, Junioren C-klasse was een goeie lineup.

Dit idd, niveau was hoog!

Barry stond er goed bij, sowieso de beste poten on stage!
 
Barry heeft een bovenlijf nodig om zn benen te matchen. Hij stond maar 5 meter bij mij vandaan dus ik he hem eens even goed kunnen bekijken
 
Barry heeft een bovenlijf nodig om zn benen te matchen. Hij stond maar 5 meter bij mij vandaan dus ik he hem eens even goed kunnen bekijken

Je kan het ook anders bekijken en zeggen dat zijn benen hem een groot voordeel geven
 
Als het zo zou werken zou je dat kunnen zeggen, maar zo werkt dat niet. Als je iemand naast je hebt staan die beter in balans is, kan je dat punten kosten.
 
Waar blijven de foto's? :)

Ja, ik weet dat foto's een erg vertekend beeld kunnen geven. Maar ik ben benieuwd :)
 
Als het zo zou werken zou je dat kunnen zeggen, maar zo werkt dat niet. Als je iemand naast je hebt staan die beter in balans is, kan je dat punten kosten.

Dat is ook weer waar. Ik zie het toch meer als een voordeel dan een nadeel. Egt bijna de helft van de atleten heeft benen die onderontwikkeld zijn tegenover hun bovenlichaam als er dan zo iemand tussen staat val je toch wel meteen op.
 
Hij ziet er zeker niet slecht uit, begrijp mij vooral niet verkeerd.
 
Hij ziet er zeker niet slecht uit, begrijp mij vooral niet verkeerd.

Ik versta je helemaal hoor. Ik bedoel gewoon beter in disproportie omdat je benen te groot zijn dan dat ze te klein zijn. Btw kevin deed jij trouwens 2 weken geleden niet mee op de IFBB Nationals in belgië? Je komt me serieus bekend voor.
 
Wellicht een dubbelganger ? Maar ik was het zeker niet. (Ik heb even helemaal geen plannen gehad en heb ik nog steeds niet)
 
Wellicht een dubbelganger ? Maar ik was het zeker niet. (Ik heb even helemaal geen plannen gehad en heb ik nog steeds niet)

Ja kan zijn hoor, je trekt er alleen verdomd goed op.
 
Ik versta je helemaal hoor. Ik bedoel gewoon beter in disproportie omdat je benen te groot zijn dan dat ze te klein zijn. Btw kevin deed jij trouwens 2 weken geleden niet mee op de IFBB Nationals in belgië? Je komt me serieus bekend voor.

Is net hoe je het wilt zien. Als je benen te groot zijn is je bovenlijf dus te klein en andersom, denk niet dat 't veel verschil zal maken.

Ben heel benieuwd naar foto's, vooral van de junioren klasse :)
 
Ik ben gister wezen kijken (vorig jaar zelf meegedaan) en moet zeggen dat het niveau erg hoog was!, tijdens de vergelijkingen bij Barry was de spanning om te snijden!, was echt super spannend! vorig jaar draaiden ze muziek tijdens de vergelijkingen maar nu was het doodstil.. wanneer komen de uitslagen online?
 
BAM...! 2e bij de D -80kg!
Weet het niet zeker, maar Barry zat in mijn klasse toevallig? Ik denk dat ik hem nog even aangesproken heb.
 
Gefeliciteerd!!!
 
ben wel benieuwd naar foto's :)
 
Wrap up; hoog niveau. Beter dan ik gezien heb op de YBF. Conditionering ook vele malen beter. Junioren C.. pff als dat de toekomst is van bodybuilding dan kunnen we 'oudjes' maar beter stoppen. Wat een massa....

2 dagen vond ik te lang. Werd echt compleet brak van het wachten en het wachten.. wachten en nog meer wachten.

Eten en drinken was ook prima. Dat is bij veel wedstrijden een stuk slechter.
 
Ook gehoord dt c junioren buffels tussen stonden.
 
Ook gehoord dt c junioren buffels tussen stonden.

Dit klopt idd! Harry ging paspoorten checken zei hij omdat ie niet geloofde dat het junioren waren :D
 
Mooi is dat.

Al die lui van 21/22 die 100+ zijn :D

Nog ff door eten dus
 
Kunnen zo op NK staan tot 90 of 100 die junioren.
 
Back
Naar boven