XXL Nutrition

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013 (1 bezoeker)

Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Gewoon dik dus :trollface: :p

Komt goed dik ben ik niet :mad: haha. Ik hoop met 105 ongveer on stage te kunnen komen. Maar als dat nog niet droog genoeg is dan zak ik naar 100kg spetter droog dit jaar minder focus op massa meer shape
 
Ik probeer met +- 85 kilo te komen
 
Nee pleister.
89,9999 met 2% :D

Dus opschieten met cardio
 
:cool:

uploadfromtaptalk1370511937897.jpg
 
I'm in... bikiniklasse
 
Zit te spelen met het idee om mee te doen aan de Men's Physique klasse. Zal dan mijn eerste wedstrijd worden :)

Is er toevallig iets over die klasse bekend, qua deelnemers en jureringscriteria? Had wat video's gezien van wat andere Nederlandse wedstrijden en daar stonden er max 4 man op het podium in die klasse, en werd er meerdere malen gezegd dat het voor de jury ook moeilijk was te beoordelen, omdat het een nieuwe klasse is.
 
Jammer dat belgen eerst een belgische wedstrijd moeten meedoen ==' Anders stond ik daar ook zeker en vast op het podium...
 
Jammer dat belgen eerst een belgische wedstrijd moeten meedoen ==' Anders stond ik daar ook zeker en vast op het podium...

Waarom doe je dat dan niet , genoeg keuzes toch?
 
Zit te spelen met het idee om mee te doen aan de Men's Physique klasse. Zal dan mijn eerste wedstrijd worden :)

Is er toevallig iets over die klasse bekend, qua deelnemers en jureringscriteria? Had wat video's gezien van wat andere Nederlandse wedstrijden en daar stonden er max 4 man op het podium in die klasse, en werd er meerdere malen gezegd dat het voor de jury ook moeilijk was te beoordelen, omdat het een nieuwe klasse is.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de Men's Physique en de normale klasses?
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Men's Physique en de normale klasses?

inderdaad, met alle respect naar de deelnemers overigens maar qua massa was er niet echt veel verschil in de junioren d klasse tussen deze 2 groepen
 
Ik wou het al voorzichtig uitdrukken maar het word al gezegd:p.

Zelf vind ik het een beetje een popiejopie klasse voor mensen die geen benen trainen
 
dit is nu de top in deze klasse
 
Ik wou het al voorzichtig uitdrukken maar het word al gezegd:p.

Zelf vind ik het een beetje een popiejopie klasse voor mensen die geen benen trainen

Ja zo mag je het ook noemen. Ik vind eerlijk gezegd al die klasse gewoon onzin. Het word steeds minder wat je ziet. Kijk de Classic oke voor de mensen die de massa niet kunnen krijgen zoals de grote jongens of de aanleg missen. Maar nu word het te gek het word een mode show. Train je geen benen dan doe je men's huppeldepup. Nog heel even en je kunt ook meedoen in de mister off season verkiezing. Bodybuilding moet niet veranderen want het is gewoon pijnlijk om te zien dat een paar mannen uit de classic een zwembroek aan gaan doen en een beetje mooi gaan staan wezen. Echt een verschrikking dat is geen bodybuilding meer dat is een mr Beach verkiezing

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 13:50 ----------

dit is nu de top in deze klasse

De nieuwe ZyZzz verschrikkelijk en dit is de top ?. Eeuwig zonde dat die klasse er is
 
hij staat er beter bij als jou Kelv :trollface:
 
hij staat er beter bij als jou Kelv :trollface:
Ik geloof dat ik niet goed word haha. Ja nu wel wil er best onstage naast gaan staan. Hij zal wat scherper zijn. Maar met die beentjes en de massa die hij heeft maakt hij het mij niet heel moeilijk ;):D
 
Back
Naar boven