MuscleMeat

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013 (1 bezoeker)

Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Die man is gruwelijk ripped.

Durf te wedden diepe cuts in de quads.

Kevin krijgt druk straks :D
 
Kevin krijgt druk straks :D

Valt mee Mack. Ik heb een hele leuke baan waar ik een hoop tijd in steek.
Dit was meer een **** you naar alle haters die riepen dat ik niet mee tel omdat ik zelf niet meer aan het ijzer hang of mn leven er vanaf hangt.
 
Welke dag gaan de mannen van DBB etc het podium op? Misschien dat ik ook ga kijken :)
 
Gvd, had graag naar de Flex Cup gewild maar valt exact in m'n drukste weekend van dit jaar :(
 
Nieuws over controle?
Maat van me stuurde me net een sms dat er controle ging zijn maar meer en deel zijn valse meldingen.
 
Nieuws over controle?
Maat van me stuurde me net een sms dat er controle ging zijn maar meer en deel zijn valse meldingen.

ID controle inderdaad. Dus niet vergeten om mee te nemen!
 
En k*tcontrole als je meedoet bij de vrouwen.
 
En k*tcontrole als je meedoet bij de vrouwen.

Hoelie sjit. Dan gaan we nog al wat gyno patientjes voorschut die met hun mangina mee dachten te doen bij de vrouwen...
 
Nieuws over controle?
Maat van me stuurde me net een sms dat er controle ging zijn maar meer en deel zijn valse meldingen.

Heb dit wel eens aan Harry gevraagd van het jaar maar controle is simpelweg veel te duur dus reken er maar niet op.
 
ja dat zal het zijn

haha, tja.. het zal ongetwijfeld wel een rol spelen. Net als dat de helft van alle deelnemers inderdaad gediskwalificeerd zou worden. Wat mij betreft mogen ze controles uitvoeren. Als je het een beginners wedstrijd noemt zorg dan ook dat er echte beginners staan en geen gyno boys met 10 jaar trainingservaring. Maar ja, dan krijgen we die discussie van "het is zijn eerste wedstrijd dus hij is een beginner" weer. Hoe dan ook: ga er maar vanuit dat e rniet gecontroleerd wordt dit jaar.
 
Er zullen allesinds wel dopingcontroleurs aanwezig zijn voor het NK raw powerlifting, wat daar ook doorgaat.
 
Back
Naar boven