Fitness Seller

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013 (1 bezoeker)

Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

haha, tja.. het zal ongetwijfeld wel een rol spelen. Net als dat de helft van alle deelnemers inderdaad gediskwalificeerd zou worden. Wat mij betreft mogen ze controles uitvoeren. Als je het een beginners wedstrijd noemt zorg dan ook dat er echte beginners staan en geen gyno boys met 10 jaar trainingservaring. Maar ja, dan krijgen we die discussie van "het is zijn eerste wedstrijd dus hij is een beginner" weer. Hoe dan ook: ga er maar vanuit dat e rniet gecontroleerd wordt dit jaar.

Mwah een wedstrijd is wel een apart iets, of je nou 1 jaar of 10 jaar traint. Iemand die net een jaar traint en besluit met 1.85 en 70 kg bij 8 % op het podium gaat staan mag niet zeuren als ie tegenover iemand van 1.70 bij 79 kg en 3 % komt te staan bij wijze van spreken.

Ik zou graag een x aan de FlexCup mee willen doen maar ook pas als ik op 110 of 115 bij 3 a 4 % kan staan :p
 
Er zullen allesinds wel dopingcontroleurs aanwezig zijn voor het NK raw powerlifting, wat daar ook doorgaat.
Als ze er toch zijn, is het best een goed idee om de D-klasse te controleren.

Gaat toch niet gebeuren, maar vind ik wel bij een 'beginnerswedstrijd' passen.
 
Lootjes trekken bij de top 6. Wordt zo ook op internationale wedstrijden gedaan. En dan 2van de top 6 testen.
 
153tq9v.jpg


n55xg2.jpg


2 weeks out
 
Hoe gaat het met iedereen hier?
 
Is het dit jaar weer dat er een bijzaal is met scherm? Want als dat weer is ga ik natuurlijk geen 20 euro betalen met een kans dat ik in een bijzaal zit naar een scherm te kijken.
 
Is het dit jaar weer dat er een bijzaal is met scherm? Want als dat weer is ga ik natuurlijk geen 20 euro betalen met een kans dat ik in een bijzaal zit naar een scherm te kijken.

Hoop t niet..
 
Is het dit jaar weer dat er een bijzaal is met scherm? Want als dat weer is ga ik natuurlijk geen 20 euro betalen met een kans dat ik in een bijzaal zit naar een scherm te kijken.

Dat was her eerste jaar klopt , vorig jaar en dit jaar zal dat niet het geval meer zijn.
 
Heb kaarten besteld, is er niet eens een kleine dbb meeting daar?
 
Laatst bewerkt:
Hoog niveau. Mooie atleten gezien.
 
Ik ben benieuwd naar foto's!
 
Voor de mensen die er vandaag zijn geweest. Kun je daar je spullen droppen want ik ga er morgen met de motor naar toe. Heel de dag met jas en helm lopen wordt je natuurlijk niet vrolijk van.
 
Ben benieuwd naar barry's resultaat ^^
 
Voor de mensen die er vandaag zijn geweest. Kun je daar je spullen droppen want ik ga er morgen met de motor naar toe. Heel de dag met jas en helm lopen wordt je natuurlijk niet vrolijk van.



5 euro, mag je het in mn auto leggen
 
Hoog niveau. Mooie atleten gezien.

True, Junioren C-klasse was een goeie lineup.

heb wel maar tot de Masters kunnen kijken, daarna moest ik vertrekken..

Voor de mensen die er vandaag zijn geweest. Kun je daar je spullen droppen want ik ga er morgen met de motor naar toe. Heel de dag met jas en helm lopen wordt je natuurlijk niet vrolijk van.

staan kapstokken als je binnenkomt waar je op eigen risico je jas kunt weghangen, hier ken je ook wel je helm aan een slot vast ketenen ;)
 
Is die bb show nog bezig eigenlijk?
 
Spijtig genoeg niet de tijd gehad om aanwezig te zijn.
 
Had er graag bijgeweest! Alleen niet de tijd gevonden om er te geraken en heb het me al verdomd beklaagd... Zou graag ook eens wat piccas zien van de junioren klasses. Benieuwd naar het niveau.
 
Back
Naar boven