XXL Nutrition

Welke lengte zou je het liefst zijn ? (1 bezoeker)

Welke lengte ?

  • 1,60

    Stemmen: 1 0,4%
  • 1,65

    Stemmen: 5 1,8%
  • 1,70

    Stemmen: 4 1,5%
  • 1,75

    Stemmen: 12 4,4%
  • 1,80

    Stemmen: 50 18,2%
  • 1,85

    Stemmen: 77 28,1%
  • 1,90

    Stemmen: 76 27,7%
  • 1,95

    Stemmen: 30 10,9%
  • 2,00

    Stemmen: 6 2,2%
  • 2,05

    Stemmen: 13 4,7%

  • Totaal stemmers
    274

Bezoekers in dit topic

Ben wel tevreden met m'n 1.80m maar heb voor 1.85m gekozen, lijkt me net wat fijner.
 
1.75 is één mooie lengte vóór een vrouw. Dus 10 cm eraf:-) :-(
 
  • Like
Waarderingen: DG80
Ik zelf zit nu op 1.88 had liever gezien dat het 1.90-1.92 was.
 
Ik vraag me toch wel af waarom iedereen zo absurd lang wil zijn?
 
vind me lengte wel prima, 1m88/89 ongeveer. 190 gestemd omdat het het dichtsbij komt
 
iets kleiner, 1,85m, ben je bijna groter dan iedereen, maar niet zo groot dat het opvalt
 
Ik vraag me toch wel af waarom iedereen zo absurd lang wil zijn?

190 is niet absurd lang
165 is gewoon absurd klein.

Snap dat jij het wilt verdedigen omdat je zelf 165 bent, maar kan je je echt niet inbeelden dat sommige mensen het chill vinden om 190 te zijn?
 
1.85, maar goed je doet er toch niets aan. Voordeel is wel dat een 1.75 frame makkelijker te vullen is. :)
 
Enige wat k*t is aan deze lengte gecombineerd met deze sport is dat vaak de gangbare maten net te klein worden.
 
ik heb altijd 1m85 willen zijn, en dat ben ik ook geworden.:cool:

en ik ben een belg dus die zijn gemiddeld wa kleiner dan de hollanders


:trollface:
 
Laatst bewerkt:
1.90, zit er niet meer in, feels batman
 
Yep. De vulling gaat nog effe duren:-( , ach ben je weer onder de pannen:-)
 
190 is niet absurd lang
165 is gewoon absurd klein.

Snap dat jij het wilt verdedigen omdat je zelf 165 bent, maar kan je je echt niet inbeelden dat sommige mensen het chill vinden om 190 te zijn?
Mondiaal is 165 gemiddeld genomen een normale lengte en 190 niet. Dat Nederlanders gemiddeld wat langer zijn wil niet zeggen dat dit ook als ''normaal'' word gezien in andere landen. Daarbij hoef ik mijn lengte helemaal niet te verdedigen aangezien ik er gewoon tevreden mee ben, en jij kan je daar ook niets bij inbeelden.
 
Gemiddeld genomen is 165 een normale lengte en is 190 dus absurd lang. Dat Nederlanders gemiddeld wat langer zijn wil niet zeggen dat dit ook als ''normaal'' word gezien in andere landen. Daarbij hoef ik mijn lengte helemaal niet te verdedigen aangezien ik er gewoon tevreden mee ben, en jij kan je daar ook niets bij inbeelden.

Gemiddeld genomen is de levensverwachting dan ook 50 jaar, daar vergelijk je jezelf toch niet mee?
Niks tegen je lengte hoor, me vader is nog kleiner.
 
Gemiddeld genomen is de levensverwachting dan ook 50 jaar, daar vergelijk je jezelf toch niet mee?
Niks tegen je lengte hoor, me vader is nog kleiner.

stats: 1,88

status: lucky as ****kkkk
 
Back
Naar boven