MuscleMeat

Welke lengte zou je het liefst zijn ? (1 bezoeker)

Welke lengte ?

  • 1,60

    Stemmen: 1 0,4%
  • 1,65

    Stemmen: 5 1,8%
  • 1,70

    Stemmen: 4 1,5%
  • 1,75

    Stemmen: 12 4,4%
  • 1,80

    Stemmen: 50 18,2%
  • 1,85

    Stemmen: 77 28,1%
  • 1,90

    Stemmen: 76 27,7%
  • 1,95

    Stemmen: 30 10,9%
  • 2,00

    Stemmen: 6 2,2%
  • 2,05

    Stemmen: 13 4,7%

  • Totaal stemmers
    274

Bezoekers in dit topic

ik snap het niet...
ik ben 1.85m maar ik voel me nog steeds klein als ik mensen van 1.90 zie of langer.
Ook zeggen mensen ja ik ben 1.90 bladiebla dan moet je langer trainen dar je buff lijkt maar als je het eenmaal bent, staat t wel vele malen beter..
 
liefst 2.50 m ofzo en dan kickboksen
 
1.80 mag je niet klagen!!
 
ben 191 cm, zou wel ietsie langer willen zijn. 195 ofzo
 
ben 1.85 en ben er tevreden mee. Voor een vrouw redelijk lang en is lastig met broeken dat is het enigste.
Ben lange tijd de enige in mijn omgeving geweest die als vrouw zo lang was maar nu zie ik steeds meer vrouwen van mijn lengte of langer (allemaal een groeispeurt gehad ofzo)
 
Tussen de 1m90 en 1m95.

1m93 is dus precies mooi:o
 
Geloof hier echt allemaal niks van.

Gasten die zich klein voelen met 1,85 ?
Vrouwen die regelmatig langere vrouwen tegen komen en zelf 1,85 zijn ?

STRONG E STATS PHAGGOTS

Ga een keer naar de doktor en meet je fatsoenlijk, geloof niks van die onzin.
 
1,98 mag niet klagen:D
 
Geloof hier echt allemaal niks van.

Gasten die zich klein voelen met 1,85 ?
Vrouwen die regelmatig langere vrouwen tegen komen en zelf 1,85 zijn ?

STRONG E STATS PHAGGOTS

Ga een keer naar de doktor en meet je fatsoenlijk, geloof niks van die onzin.

Ik ben 1m93. Wanneer ik mensen zie die langer zijn dan mij voel ik me ook klein.

Echter wanneer er mensen zijn die kleiner zijn voel ik me weer een huge mofo. Mijn vrienden zijn dan ook allemaal manlets.
 
Ik ben 1m93. Wanneer ik mensen zie die langer zijn dan mij voel ik me ook klein.

Echter wanneer er mensen zijn die kleiner zijn voel ik me weer een huge mofo. Mijn vrienden zijn dan ook allemaal manlets.

Je hebt toch al snel een verschil van 10cm nodig om je echt kleiner te voelen. Voor jou dus iemand van 2.03 ? Hoe vaak kom je zo iemand nou tegen ?

Voor iemand van 1,85 is dat dus 1,95 en langer. Dat is nog minder dan 10% van de mannelijke bevolking. Als je dan claimt dat je je klein voelt, heb je of een lengte complex of je bent niet echt 1,85 imo.
 
Ik voel me al klein wanneer ik ook maar een klein beetje omhoog moet kijken om iemand in de ogen te zien
 
Ik voel me al klein wanneer ik ook maar een klein beetje omhoog moet kijken om iemand in de ogen te zien

Dat is al snel 10cm, van je ogen tot het topje van je hoofd is ongeveer 11 cm.
 
Back
Naar boven