MuscleMeat

Welke Lunge variatie voor dikke benen ?

Bezoekers in dit topic

AKFIT

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2016
Berichten
130
Waardering
2
Welke van deze 2 Lunge variaties is beter om te gaan doen (als het gaat om DIKKE benen (QUADS) krijgen) en waarom juist ?
*met de Walking Lunges heb ik het gevoel alsof die oefening meer voor ''conditie'' is zeg maar, en minder voor om de benen dikker te maken/massa dus - en met de Barbell Stepping Lunges (waarbij je echt explosief) terug stapt (om en om) met je been - dat je dan echt de spanning op je bovenbenen voelt, maar ik kan het ook verkeerd hebben. Hoor graag hoe jullie erover denken !

1. Barbell Stepping Lunge

of..

2. Barbell Walking Lunge
 
Laatst bewerkt:
Zie jij er nog niet zo uit ondertussen?

20100505_190641_fl.jpg
 
Welke van deze 2 Lunge variaties is beter om te gaan doen (als het gaat om DIKKE benen (QUADS) te krijgen) en waarom juist ?
*met de Walking Lunges heb ik het gevoel alsof die oefening meer voor ''conditie'' is zeg maar, en minder voor om de benen dikker te maken/massa dus - en met de Barbell Stepping Lunges (waarbij je echt explosief) terug stapt (om en om) met je been - dat je dan echt de spanning op je bovenbenen voelt, maar ik kan het ook verkeerd hebben. Hoor graag hoe jullie erover denken !

1. Barbell Stepping Lunge

of..

2. Barbell Walking Lunge
 
Kun je anders misschien nog een paar benen topics maken? Ik vind 20 topics over dit onderwerp in een half jaar tijd wat karig.
 
Gatver :roflol: jij blijft topics aanmaken over dikke benen :roflol::roflol:
 
Kun je anders misschien nog een paar benen topics maken? Ik vind 20 topics over dit onderwerp in een half jaar tijd wat karig.
Dit is de laatste topic, dan maak ik ook geen nieuwe topics meer aan ! Maar dan moet ik wel een antwoord hebben op deze topic, haha.
 
Laatst bewerkt:
Mooi, want je reageert verder nergens meer zodra je een vraag hebt gesteld. Niet netjes.
Is goed. Bij deze dan, dit is de laatste topic. Want ik heb zelf geen idee welke van de 2 Lunge variaties het beste is om te gaan doen om dikke benen te krijgen (vandaar alleen nog deze topic) ?
 
Is goed. Bij deze dan, dit is de laatste topic. Want ik heb zelf geen idee welke van de 2 Lunge variaties het beste is om te gaan doen om dikke benen te krijgen (vandaar alleen nog deze topic) ?
Kans is best wel groot dat jij nooit dikke benen gaat krijgen met al je levenloze topics over welke machine is beter en hoe doe ik lunges het best voor dikke benen en dit dat.
No offense maar het is wel zo.
 
Ga gewoon squaten.
 
Kans is best wel groot dat jij nooit dikke benen gaat krijgen met al je levenloze topics over welke machine is beter en hoe doe ik lunges het best voor dikke benen en dit dat.
No offense maar het is wel zo.
Als ik gewoon goede antwoorden krijg op deze topic, dan heb ik daar wat aan - en weet ik genoeg.
 
Kun je anders misschien nog een paar benen topics maken? Ik vind 20 topics over dit onderwerp in een half jaar tijd wat karig.

Ho ho...het zijn er 21 hè?! Je hebt er 1 over het hoofd gezien denk ik...
 
Als ik gewoon goede antwoorden krijg op deze topic, dan heb ik daar wat aan - en weet ik genoeg.

Je hebt in 21 topics, 21 keer goede antwoorden gekregen en vervolgens reageer je zelf niet meer...Vind je het gek dat mensen schijtziek van je benentopics worden? Je zou inmiddels zelf ook wel genoeg moeten weten...
 
Je hebt in 21 topics, 21 keer goede antwoorden gekregen en vervolgens reageer je zelf niet meer...Vind je het gek dat mensen schijtziek van je benentopics worden? Je zou inmiddels zelf ook wel genoeg moeten weten...
Dat is dan mijn fout, maar dit is echt de laatste topic die ik heb geplaatst. Graag zou ik daarom alleen op deze topic nog goede antwoorden willen krijgen (dat waardeer ik), want dan weet ik namelijk genoeg.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Alsjeblieft, veel leesplezier!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je krijgt grote benen van alle beenoefeningen...Als je ze maar goed uitvoert en weet je wat ook redelijk belangrijk is? Geduld! Je krijgt niet binnen 4 weken grote benen...Dat duurt gewoon jaren. En nou hop trainen en kappen met dat gemuts over 100 miljoen soorten beenoefeningen....
 
Je krijgt grote benen van alle beenoefeningen...Als je ze maar goed uitvoert en weet je wat ook redelijk belangrijk is? Geduld! Je krijgt niet binnen 4 weken grote benen...Dat duurt gewoon jaren. En nou hop trainen en kappen met dat gemuts over 100 miljoen soorten beenoefeningen....
Je bent een MUTS akfit... :roflol:
 
[Link niet meer beschikbaar]

Alsjeblieft, veel leesplezier!
Bedankt, interessant, zal ik nog eens doorlezen, maar voor nu: TL;DR! :D

@TS: google eens naar pro's die walking lunges doen, zijn er genoeg! Prima oefening, ik zou gewoon variëren en je voelt het vanzelf wanneer je ze goed doet. Verder gewoon squatten, squatten en nog eens squatten. Daarnaast Leg Press, Leg Curl, eventueel Leg Extension (en kuiten) en je krijgt vanzelf dikke benen. O ja, behalve als je k*tgenen hebt, zoals ik (en te veel en lang hardgelopen:D).
 
Back
Naar boven