XXL Nutrition

welke magere kwark is niet zo zuur?

Bezoekers in dit topic

Lange Man

Cool Novice
Lid geworden
6 mei 2019
Berichten
235
Waardering
346
Lengte
2m
Massa
140kg
Vetpercentage
15%
Wil het weer voor het slapen gaan nemen, maar welke is niet zo sterfens zuur dat je er een liter honing door moet gooien om het weg te krijgen? :roflol:
 
Danone is wat smeuïger en minder zuur, maar wel niet de beste qua eiwitten (6.9/100g)
Die van Melkunie zijn best goed, met smaakjes, eiwitten (10g/100g) maar wel een pak duurder dan de gemiddelde kwark. Misschien als je ze in grote hoeveelheden koopt dat je wel een korting kan scoren.

Ik pak zelf de vierkante Milsani potten van de aldi, maar die zijn papperig en zuur maar wel 12g/100g eiwitten.
 
Geen idee, heb altijd dezelfde.

Maar genoeg andere dingen om door je kwark te gooien. En geen idee hoe jij eet, maar als jij veel zoetigheid eet, smaakt waarschijnlijk iedere kwark zuur. Gewoon omdat zoet (en zout) heel snel went.
 
Skyr op Optimel.

Ik vind zure kwark puur natuur erg lekker.
 
Wil het weer voor het slapen gaan nemen, maar welke is niet zo sterfens zuur dat je er een liter honing door moet gooien om het weg te krijgen? :roflol:
Dat is de smaak van kwark nou eenmaal. Je kunt er natuurlijk wel flavour drops, suikervrije limonade of eiwitpoeder doorheen gooien.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Schepje whey en wat druiven/bessen er door
beetje 0,0% limo kan er ook zo door.
 
Ben zelf juist fan van zure kwark :)
De lactosevrije kwark van ah is niet zuur.
Probeer anders een de Griekse yoghurt 0% van lidl. Zijn 500 gr bakken. Ook iets van 9% eiwit dacht ik.
Total fage is ook niet zuur maar onbetaalbaar :o
 
Magere kwark van AH...9 gram eiwitten per 100 gr. Is goed te doen...anders beetje honing?
 
Magere kwark van AH...9 gram eiwitten per 100 gr. Is goed te doen...anders beetje honing?
Inderdaad die van AH merk is goed te eten, lekker de volle kwark nemen, beetje vet is niet slecht.
 
Als je er een beetje whey bij doet is het toch gewoon prima te eten
 
Walnoten, kaneel (er was iets met insuline gevoeligheid), speculaaskruiden, slimpie of andere (suikervrije) limonade, fruit (zakken uit het vriesvak of bv peer/appel met kaneel of verse annanas > bromelaïne ), aroma

Screenshot_20210829_121637_com.android.chrome_edit_9965533991708.jpg



Er zijn ook een hoop romige sauzen die je met kwark kan maken. Minder vet en meer eiwitten dan crème fraîche, waardoor het bij warme gerechten sneller schift.

Volgens mij is er ook een groot kwark toevoegingen topic, maar die kan ik niet vinden.
 
Volgens mij is er ook een groot kwark toevoegingen topic, maar die kan ik niet vinden.
Bedoel je deze?
 
Bij AH is skyr en Optimel nu in de bonus. € 1.
 
Bedankt allemaal ;-)
 
Heb je wel is cottage cheese geprobeerd? Heb je ook in light en met een schepje whey goed te doen.
 
Magere franse kwark van de jumbo en albert heijn is inderdaad vies met een zure smaak

ik eet al jaren Campina magere franse kwark en die bevat geen zure smaak!. Ik doe er ook blauwe besjes erop en eet ik elke avond met plezier op.

probeer eens de Campina variant
 
Back
Naar boven